Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW e60 530D problem z krzywiacą się przednią lewą tarczą


EuroSwapGarage

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem auto z tarczami do wymiany ( lewa krzywa). Wymienilem profilaktycznie piasty z przodu na nowe i tarcze z klockami przod, wszystko marki meyle. Do tego tuleje lewego gornego wahacza I laczniki stabilizatora. Bylem na dwoch stacjach I stwierdzono ze zawiecha ok. Docieralem hamulce przez 500km. Po tym przebiegu lewa tarcza znowu zaczela sie krzywic I trzepie kierownica nawet przy delikatnym hamowaniu. Kupilem nowy zestaw tarcz I klockow na tyl textar, przetoczylem tarcze przod, wywazylem idealnie kola, wszystko wyczyszczone idealnie przed zalozeniem I znowu po 500km tarcza lewa krzywa. Moze to wina zacisku? Najbardziej trzepie kierownica jak przejade kilka km z predkoscia ponad 80km/h. Zastanawiam sie czy nie wymienic hebli na te z m5 e60. Podobno to eliminuje problem krzywienia tarcz. Jakies rady? Moze ktos poradzil sobie juz z tym problem?

Edytowane przez EuroSwapGarage
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie kolo nie nagrzewa sie nawet po ostrym hamowaniu. Pozostaje zregenerowac zaciski, podobno z tloczkami wszystko ok bo sprawdzane przed zalozeniem tarcz. QUOTE=grzesiek2304;371466]zapieczony tłoczek? lekko wchodzi przy wymianie klocków? koło nie grzeję się bardziej od pozostałych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli potrzebujesz pomocy z zaciskami to zapraszam do siebie Wrocław Rogowska 9

Regeneracja zacisku przód 80 zł/szt + koszt zestawu naprawczego ok 30 zł/szt

Jeśli są na aucie to koszt montażu i demontażu to 60zł

Rok gwarancji + odpowietrzenie, sprawdzenie + oczywiście piaskowanie + malowanie na wybrany kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuje wymienić spowalniacze z 530 na jakieś leprze heble :)

Jak chcesz mega grubasy to odezwij się do Walusia a jak jakieś w miarę rozsądne to poszukaj zestawu od 535d lub 550i i problem sam zniknie. Te tarcze są dwu materiałowe więc bardziej odporne na takie problemy. Dodatkowo dwu tłoczek.

Albo na grubo od Walusia szesciotłoka i big tarcze i akcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie w planach byly zaciski z m5 f10 ale potem mi przeszlo bo mechanik mowil ze za duzo roboty:-D wedlug mnie jak zmieniac to na grubo zeby za felga bylo widac zacisk, ale chce serie tez ogarnac zeby miec zestaw na zime I wyeliminowac temat krzywiacych tarcz. Jaki wiekszy zestaw polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...