Rekomendowane odpowiedzi

Cześć jestem tu nowy,

Od tygodnia mam e60 z silnikiem diesla 2l, 163km(przed lift). Chcę żeby ktoś mi doradził co trzeba naprawić, a mianowicie poci się w miejscu gdzie znajdują się wtryskiwacze. Najbardziej przy 1 i 2. Jak dam dużo gazu to czuć ropę w samochodzie. Czy wymiana uszczelniaczy coś pomoże? (Podkładki miedziane i oring). Ktoś miał taki problem? Dodam, że przewody od wtryskiwaczy są w miarę suche.

Screenshot_2020-06-17-17-00-59-063_com.facebook.orca.jpg

Screenshot_2020-06-17-17-00-51-332_com.facebook.orca.jpg

Screenshot_2020-06-17-17-00-56-344_com.facebook.orca.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo rurki od przelewów niedokręcone, albo na górze prze wtrysku się leje. Ja bym wyciągnął wszystkie i pozmieniał podkładki i wszystko dobrze poskręcać. 

Ogólnie obstawiam aluminiowe rurki źle dokręcone 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pewnie przez trójniki tam gdzie wchodzi wężyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu wziął bym kolegę/żonę/teściową/pana Mietka z pod sklepu, żeby patrzył skąd leci przy dodaniu gazu.

Jak byście nie zdiagnozowali skąd leci na pewno wszystko bym rozkręcił zobaczył w jakim jest stanie: zmiażdżone, wyrobione, uszczerbione itp. Nie wiem ile kosztują te wszystkie uszczelki i podkładki, ale jak koszt nie jest zabójczy to bym wymienił wszystkie jeżeli dalej te same od nowości.

 

Moim zdaniem temat do ogarnięcia w dwie osoby. Bastars już dużo podpowiedział w temacie gdzie mogło by ciec.

 

PS Na zdjęciach nic nie widać gdzie by leciała ropa. Może to nie wtryski, a kolektor wydechowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sam nie dasz rady to podjedź do mechanika ogarnie ci to na bank, koszty nie powinny być zabójcze. 

Nie wiem skąd jesteś kolego ale jak okolice Wrocławia, to kilka namiarów na naszych speców znajdziesz na forum 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez carek1995carek
      Cześć, 
      Na co zwrócić uwagę przy kupnie e60, 4.8l 2009r. Skrzynia automat-lopatki. Auto po zmianie oleju w skrzyni. Do popraw lakierniczo blacharskich. Cena dość atrakcyjna. Na polskich blachach. 
    • Przez efendi
      Cześć,
       
      jako że kolega szuka sobie 520d w karoserii E61, wczoraj byliśmy obejrzeć jedną perliczkę w opolskim.
       
      Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-e61-lift-automat-bezwypadkowy-aso-bixenon-polskory-lifestyle-ID6z0dHz.html
       
      Z obserwacji na miejscu (nie zabraliśmy niestety miernika grubości lakieru):
      - od środka na niektórych drzwiach przy rantach dało się znaleźć pęcherzyki "krople" lakieru które były miękkie i można je było palcem naciskać,
      - rygle zamków od niektórych drzwi na słupkach krzywo po przykręcane - nie według markerów/znaczników,
      - tylny zderzak jak właściciel pisze i mówi malowany i to dość nieudolnie ale nie mi oceniać bo ja lakiernikiem nie jestem,
      - maska źle spasowana przy reflektorach (nierówne szpary),
      - wszystko pod maską doskonale umyte więc brak wycieków :), widać nalot utleniania aluminium na aluminiowych elementach silnika,
      - wnętrze zadbane (przycisk Start-Stop jak NOWY), gałka od iDrive wydrapana do plastiku,
      - silnik na ciepłym pracuje bardzo nierówno, nie wiem jak na zimnym gdyż właściciel przywitał nas rozgrzanym silnikiem
      - diagnoza na komputerze pokazała:


       
      Błędy z ISTA, każdy niech sobie interpretuje jak chce, dla mnie za dużo tego  i wszystko z grubsza w tym samym momencie.
       
      To co zaznaczyłem na czerwono to taki rodzynek i również jego niech sobie każdy interpretuje - może zmieniony sterownik od skrzyni a może kręcony, któż to wie.
       
      Hitem, czego jeszcze nigdy nie słyszałem był tekst: że jak się nie sprzeda tutaj to wraca do Niemiec bo tam ją ktoś z rodziny chce kupić - bo auto niby z rodziny z Niemiec przyjechało tutaj ale tam Volksdojcze za nim płaczą
       
      Jest to moja osobista opinia, na temat w/w auta. Ja go nie kupiłem. Jeżeli komuś się podoba i akceptuje to co ja widziałem to niech jedzie, ogląda i bierze :D.
    • Przez StormRider
      Witam. 
       
      Szukam dla znajomego E60 lub E61 z M54B25 lub M54B30 pod maską. Z wyposażenia to xenony, fotele z pamięcią i chętnie navi pro. Kolor obojętny.
       
      Ewentualne oferty poproszę na PW.
    • Przez Chexer
      Witajcie. Od jakiegoś czasu szukam piąteczki.
       
      Samochód: E60 M57, konkretniej: 530d 218, 530d 231 lub 535d 272
      Budżet: Mile widziane egzemplarze do 40 000
      Wyposażenie: Koniecznie w M-Pakiecie zewnętrznym i wewnętrznym.
      Stan: Bez wycieków, bez szpachli, nie składana z kilku. Akceptuję 2 warstwę lakieru na niektórych elementach, wymienianą szybę przednią lub odpryski i podobne, normalne rzeczy. Rozumiem, że jest to używane auto.
       
      Oczywiście ze względu na ograniczony budżet biorę pod uwagę przedliftowe egzemplarze.
    • Przez Chexer
      http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7115788264
       
      BMW 535d, 200kW (272KM) VIN: WBANC91010B757877
      Start gwarancji: 3 grudnia 2004
       
      Historia:
      16.08.2006 31264mm
      - Przegląd pojadzu
      - Serwis olejowy silnika
      - Wymiana filtrów
      - Wymian okresowa płynu hamulcowego
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
      - Pielęgnacja pojazdu
      - Kontrola składu spalin
      - Kpl. piór wycieraczek
       
      25.10.2006 33612km
      - Demontaż i montaż przednich i tylnych kół
       
      30.11.2006 35063km
      - Przegląd pojadzu
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
       
      01.02.2007 37121km
      - Przegląd
      - Wymiana filtrów
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
      - Uszczelnienie drzwi przednich prawych
      - Listwa zewnętrzna szyby drzwi przednich prawych
      - Listwa zewnętrzna szyby drzwi przednich prawych
       
      26.04.2007 40758km
      - Demontaż i montaż przednich i tylnych kół
      - Inicjacja czunika wskażnika spadku ciśnienia w oponach
       
      08.05.2008 58692km
      - Przegląd - kompleksowa kontrola pojazdu
      - Serwis olejowy silnika
      - Wymiana filtrów
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      18.07.2008 60642km
      - Przegląd czasokresowy
      - Wymian okresowa płynu hamulcowego
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      26.11.2008 68231km
      - Przegląd - zakres podstawowy
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      11.01.2011 101243km
      - Przegląd - zakres podstawowy
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
       
      24.05.2011 111040km
      - Przegląd - kompleksowa kontrola pojazdu
      - Serwis olejowy silnika
      - Wymiana filtrów
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      Opis:
      Wszytkie słupki w szpachli (do 800-1500 mikronów). Na dole przy łączeniu schodzi do 600-400. Lewa strona druga warstwa lakieru (drzwi przednie i tylne). Ćwiartki 200-800 mikronów. Odpada szpachla wewnątrz (pod drzwiami) WSZYSTKICH słupków i na łączeniu z dachem + po prawej stronie na tylnym słupku NA ZEWNĄTRZ. Na dachu kupę szpachli. 
       
      Szkoda mi trochę sprzedającego, fajny facet i widać było, że jest nie do końca świadomy co kupił i co teraz sprzedaje.
       
      Oprócz tego wszystko git. Silnik bardzo zdrowy, ale delikatnie się poci. Bardzo żwawy. Nie kopci, nie dymi. Skrzynia w idealnym stanie, olej świeżo wymieniony, świetnie zmienia biegi. Zaczep prawej lampy wyłamany i zderzak ma odpryski.
       
      Miernik którego używałem to: Blue Technology MGR-11-S-FE.
       
      Ewidentnie była to wersja cabrio
       
      Filmik, na którym widać pęknięcia szpachli i grubą warstwę: 
       




      20180307_180339.mp4
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.