Skocz do zawartości

Różnice w silnikach F10


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, interesuje mnie jaka jest różnica w silnikach 2.0d  w piątkach F10 o oznaczeniu FW91  120Kw, a FW11  135Kw.

znalazłem w zajebistym stanie właśnie tą słabszą i drugą rok starszą tą mocniejszą w podobnej kasie .

 czy to te same silniki , czy inny osprzęt, turbo, wtryski, czy o co im chodzi z tymi mocami , dzięki za wszystkie przydatne podpowiedzi.

Edytowane przez BASTARS
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 rok później...
W dniu 7.05.2017 o 17:19, BASTARS napisał:

Jak w temacie, interesuje mnie jaka jest różnica w silnikach 2.0d  w piątkach F10 o oznaczeniu FW91  120Kw, a FW11  135Kw.

znalazłem w zajebistym stanie właśnie tą słabszą i drugą rok starszą tą mocniejszą w podobnej kasie .

 czy to te same silniki , czy inny osprzęt, turbo, wtryski, czy o co im chodzi z tymi mocami , dzięki za wszystkie przydatne podpowiedzi.

 

nigdy o tych oznaczeniach nie slyszałem ani nimi nie operowałem ale zakladam ze chodzi i o n47 o mocy 163 i 184km? czyli 520d i 518d ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Leo wynalazlem to kiedyś jak oglądałem dwie F10 kody były gdzieś w briefach i to mnie zaciekawiło to są obie 520d z tym, że

Fw11 to ta słabsza 163km N47D20O1 520d, a 

Fw91 to 184km N47D20O1 520d EfficientDynamics Edition

Czyli wychodzi że te same silniki. 

518d miała 150km?

Edytowane przez BASTARS
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersje 120kw czyli 163KM maja w VIN redukcje mocy - to wersje na Belgie i Holandie. Nie wiem czym jest to spowodowane ale pewnie chodzi o podatki. Obie mają oznaczenie 520d. Generalnie większość tych aut na hamowni wypluwa serie czyli 184KM ale żeby było w papierach dobrze mają wpisane to co mają. Odradzam zakup wersji 518d bo o ile jest to silnik również N47D20 tak nie da się z nim nic zrobić bo już są mechaniczne różnice w stosunku do tych 163KM i 184KM. Wiedze na ten temat zaczerpnąłem swego czasu od Mirasa z ECU Projekt bo tez kiedyś znalazłem fajną 518d i myślałem że da się ją "odkryzować" i cieszyć się 184KM a później ewentualnie chipować - niestety nie da się. Osiągnięcie 184KM z wersji 150KM należy już traktować jako chip'a :).

 

A koniec końców stałem się posiadaczem 525d czyli N47S1 czyli 2.0d biturbo :) (nie mylić z Twin Scroll)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To by miało sens. Tatko miał z Belgii Forda Kugę mk1 2.0tdci 140 ps i Ford na tamten rynek wypuszczał ten silnik w bodajże 4 wersjach mocy(jakoś 110-163ps) a osprzęt był identyczny.

Co ciekawe wszystkie mapy były wgrane, 200 stówki dla gościa z forum forda, który dosłownie odkliknął haczyk przy 140 koniach i auto już miało +23 konie + 20Nm i to na fabrycznych mapach forda.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...