Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko do kolegów między innymi moj brat  zakupił BMW  E46 2.0D  136km  ale auto posiada  jeden malutki malusienki problemik (Konczy się turbo seryjne 2.0d).I mam do kolegów  zapytanko ponieważ nie znam się na tym ale posiadam  poprzednie w bardzo dobrej kondycji turbo z Bmw e39 3.0d 184km  . Turbosprężarka jest z firmy GARRETT   M53 jakoś tak ale zmierzając do pytania  między innymi pytanie to takie.Czy da rade  włożyć to turbo bez żadnych komplikacji które  mam z 3.0D do 2.0D ? 
PROSZĘ TYLKO  O ODPOWIEDZI KTÓRE NIE BEDA PONIŻAJACE BO SIĘ NIE ZNAM 

Proszę o szybka opinię oraz jakie mogą byc widoczne efekty które zadziałają  miedzy innymi na mocy lub przyspieszeniu.Pozdrawiam serdecznie wszystkie pany i panewki 😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko spostrzeżenie - między 2.0 a 3.0 jest spora przepaść jeśli chodzi o pojemność a więc i wydajność dolotu czyli i turbiny. Łu dzisz się, że te dwie pojemności w turbinach się pokrywają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Otulonynocabmwe36
      Witam panów.
      Jestem nowy na grupce zmusiło mnie jedno pytanko do kolegów otóż posiadam seryjne w e36 coupe z niezawodnym serduchem 1.8is hehhe . Ale nie odnośnie tego silnika mianowicie chciałbym sie odnieść w temacie tzw. STROKER czyli jak to koledzy wiedzą co niektorzy podnoszeniu pojemności.Chodź otóż moim zdaniem jakze problemem jest wybór silnika ponieważ chcialbym ruszyć z projektem m50b25 2x vanos otóż niekorzy doradzają mi robić to mianowicie nie na m50 tylko na m52 i już sam nie wiem wiadomo jak to niektórzy dresiarze chcących przyszpanic swoim m50 przy karynach nie raz dawali w pi*** zreszta nie tylko na m50 bo i także na m52 również 😊 ale mianowicie chodzi mi o to jaki byście serduszko najlepiej polecili bo mam dość sluchania mechaników oraz znawców i co to oni nie potrafią a może doświadczeniem nie błyszcze ale tez jestem młodszym i głupim jak 
      co niektórzy powiedzą 😂😈 Ale od małego  z tatsukiem grzebalem a od pasji zaczęło się jak ojczylko nabył e34 z silnikiem M50B25 także żeliwny blok robił swoje i nie chodzi mi o obelgi innych oraz opinie porpostu też życie skopalo ale pasja do laleczek została dalej także tak juz zostanie . Chciałbym tez się dowiedzieć czy podane części które dobralem nadadzą się do stroket między innymi :
      -Blok silnika z M52B28
      -Wał korbowy z M54B30
      -Tłoki z (V8 e39 535i) 
      -Głowica M50 na vanosie
      -Wałki (ssące) M54B30
      Oraz planowałem złożenie tego na pamewkach (KING) 😊
      Także proszę o podpowiedź bo mam odłożone jakies cebuliony i pomału chce się zabierac do tego i po zakończeniu włożyć to zamiast 1.8is . Prosze  tylko o to aby nikt nie oczerniał ani nie tylko  poradził jak i doradził  coś od siebie  na ten temat i napisal jak najlepiej postępował bo zmienić główce w  swojej  e39 (523i) która sprzedałem  sasiadowi i do tej pory śmiga i jest zadowolony . Naprawdę proszę o szczere opisy jak i również opisanie jakie części zmienić od tych co wymieniłem i co mam zrobić aby wszytko chodziło na tiptop.Z góry dziękuję i naprawdę bez poninaznia kazdy byl tski sam przypominam także  miłego dnia Pany i Panewki 😊😉
    • Przez Drazik
      Mój pierwszy post, więc Dzień dobry :)
      Dzisiaj po dłuższej jeździe ze stałą prędkością - około 120 (autostrada do Katowic), na miejscu całkowicie zabrakło mocy. Wygląda jakby nie działała turbina, auto na biegach 1, 2, 3 wkreca się do końca, ale 4,5,6 bez szans.  Nic nie dymi, nie kopci, po prostu brak mocy. W drodze powrotnej na autostradzie ciężko było przekroczyć 130, a na tempomacie na 6 przy 120 nie dawał rady utrzymać prędkości pod górę.
       
      Na innych forach wyczytałem, że to najprawdopodobniej przeplywomierz padł.  Robiłem test na 4 i 5 gaz w podłogę.  Ekonomizer nie pokazał więcej niż 14-15l.
       
      Jutro planuje odłączyć przeplywomierz i sprawdzić czy się poprawi i lepiej będzie się wkrecał.  
       
      Ewentualnie co jeszcze mogę sprawdzić własnymi siłami?
       
      Gdzie najlepiej polecacie podjechać na podłączenie pod komputer, żeby sprawdzić podczas jazdy wskazania?
    • Przez Kosa
      Nazwa rachunku : eKONTO Numer rachunku : 39 1140 2004 0000 3102 5311 9560
      Numer rachunku IBAN : PL39 1140 2004 0000 3102 5311 9560
      Numer BIC : BREXPLPWMBK
      Oprocentowanie: eKONTO 0,00% 0,00%
      Posiadacz rachunku :
      KRZYSZTOF KOSELSKI
      ul. Słowiańska 11b/13
      58-210 Łagiewniki
      Saldo na dzień 09.12.2019: pozostało:   3531,70 PLN       
      WAŻNE: w tytule wpłaty proszę dopisywać: Wpłata na Dom Dziecka (ewentualnie nick + klub)
      Oczywiście zapraszamy do wpłacania dla Domu Dziecka. 
       
       
    • Przez Asot
      Witajcie. Posiadam poliftową e46 z fabrycznymi lampami z xenonem.
      Rok temu wymieniałem odbłyśniki (jest to komplet, czyli stelaż z soczewką,
      metalowym odbłyśnikiem i mechanizmem z klapką, dzięki któremu mamy tzw. BiXenon.
      Problem w tym, że prawdopodobnie nie podłączyłem odpowiednich kabelków 
      i ta klapka się nie uruchamia. Panowie jak to ogarnąć? Czy tam aby nie potrzeba podłączyć 
      jakichś kabelków? Jak to ogarnąć, coś, ktoś?
    • Przez yapis
      Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem baterii w  kluczyku.
       
      Co 3-4 miesiące muszę wymieniać baterie w kluczyku, gdyż nie ładuje się ona podczas jazdy i kluczyk przestaje reagować na dotyk.
       
      Widać ewidentnie, że bateria się rozładowuje, bo nie zawsze udało się otworzyć drzwi z kluczyka i nasilało się to, aż w końcu całkowicie przestał reagować.
       
      Po wymianie baterii kluczyk zaczyna działać bezproblemowo i wszystko działa jak należy. Mija jakiś czas i bateria traci moc i problem powraca.
       
      Wygląda jakby moduł w kluczyku odpowiedzialny za przetworzenie i ładowanie akumulatora nie działał.
       
      Czy ktoś miał ten problem?
       
      Jak to naprawić?
       
      Będę wdzięczny za pomoc.
       
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.