Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Oferujemy profesjonalne modyfikacje oprogramowania jednostek sterujących silnikami spalinowymi.

  • wszystkie marki
  • samochody osobowe
  • samochody dostawcze
  • silniki benzynowe i diesla
  • silniki TDI,CDI,TDCI,TDDI,SDI,CDTI,HDI,TSI itp...
  • sterowniki EDC15, EDC16 przez OBD

W ramach usługi wykonujemy dwie modyfikacje ECCO oraz POWER. Po przeprowadzeniu jazdy próbnej na każdym programie Klient sam decyduje, który chce pozostawić. Oba warianty przyczyniają się do wzrostu mocy i zmniejszenia zużycia paliwa.

Wykonujemy modyfikację tylko i wyłącznie na bazie oryginalnego programu sterującego, nie wgrywamy programów tzw. gotowców. Dzięki temu ustawienia indywidualne danego pojazdu (jak np. immobilizery, VIN) zostają zachowane, jako oryginalne.

Chcesz wiedzieć co możemy zrobić z Twoim autem – dzwoń lub pisz:

0 668 14 30 40

auto-chiptuning@wp.pl

Tomaszów Lubelski / Warszawa

Więcej info na naszych aukcjach

http://allegro.pl/item906531494_chiptuning_wszystkie_marki_tomaszow_lubelski.html

Mała uwaga admina: Przed skorzystaniem z usług firmy polecam przeczytanie tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dlaczego uważasz ze jest chory, allegro to jeden z najlepszych kanałów dotarcia do klienta przy niedużym nakładzie finansowym w porównaniu to czasopism motoryzacyjnych, gdzie allegro odwiedza kilka milionów uzytkownikow którzy szukają konkretnych zeczy. W przypadku czasopism reklama dużo droższa i nie zawsze dociera do konkretnego odbiorcy przy makładach zaledwie kilku tysięcy.

Nie powiem, głonie Klinci są z polecenia. Ale robiąc modyfikacje osobom z danej miejscowosci to klientow z polecenia otrzymasz ale również z okolic. Allegro jest dobre aby pozyskać klientów z całej polski.

hamowni nie posiadam więc nie pisze ze jest w usudze dlatego też cena jest atrakcyjna 600 zł. Jeżeli jest klient i modyfikacji dokonujemy w Warszawie to mozemy dokonać pomiarów na hamowni w VTG ale to juz leży w kwesti klienta a wież mi nie chcą ponosić dodatkowych kosztów w wysokości około 200 zł. Dla nich bardziej liczy odczuwalna poprawa osiągow za kierownicą niz moc przedstawiona na papierku i ponoszenie dodatkowych kosztów. Swoja drogą to chyba wiesz ile więcej kosztuje modyfikacja z hamownią gdzie tak naprawdę hamownia służy tylko i wyłaacznie do przedstawienia Klientowi jaką mocą auto dysponowało przed modywfikacja a jaką dysponuje po modyfikacji. Więc sam sobie zadaj pytanie czy jest tak naprawdę ponosić dodatkowe koszta, chyba ze dla lepszego własnego samopoczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Dla nich bardziej liczy odczuwalna poprawa osiągow za kierownicą niz moc przedstawiona na papierku i ponoszenie dodatkowych kosztów.

Czyli generalnie robicie na oko :) i nikt nie wie ile było przed ile po wgraniu softu :) W gruncie rzeczy mozna niczego nie wgrac jedynie pogmerać przy OBC

klientowi bedzie sie wydawało ze jest lepiej i kasiora leci , dobry interes w sumie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jasno się wyrazillem ze istnieje mozliwosc sprawdzenia osiągóa przed i po modyfikacji na hamowni. Z tym że zależy to od Klienta czy chce czy nie.

Uwazasz ze jeśli auto przyśpiesza srednio o 2 sekundy lepiej do 100 km zalezy tutaj od od auta i silnika a elastycznośc na 4 biegu jest lepsza gdyz na przyśpieszenie od 60 do 120 auti potrzebuje około 8-10 sekund mniej. to to wszystko mozna osiągnąc przyzgraniu i wgraniu tego samego oprogramowania?

Nie wiem moze ty nie odczówasz takich róznic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Uwazasz ze jeśli auto przyśpiesza srednio o 2 sekundy lepiej do 100 km zalezy tutaj od od auta i silnika a elastycznośc na 4 biegu jest lepsza gdyz na przyśpieszenie od 60 do 120 auti potrzebuje około 8-10 sekund mniej.

A czym to mierzycie ? Zegarkiem ?

Mysle ze u siebie to bym takiej różnicy nie zauważył :)

Moim zdaniem taka robota bez sprawdzenia przed i po na hamowni to bezsens , ja bym wolał wiedziec ile zdechło koników

a ile dodaliście , owszem tak jak piszesz mozna sobie samemu zmierzyc , tylko jak juz sie tak profesjonalnie bawicie w

tuning to warto zainwestowac tez we własną hamownie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czeci macie racje z mierzeniem osiągów, na hamowni wychodzi cały efekt pracy. Dobrze wiemy że zakup dobrej hamowni drogowej jest to koszt rzędu kilkunastu tysięcy. Czyli przedstawiając oferte klientowi o 200 zl większą z hamownią to nie byłaby juz taka atrakcyjna, gdzie zapewniam was ze wielu klientow chciało by modyfikacji bez hamowni aby obnirzyć koszta.

Następna rzeczą jak pisałem na terenie Warszawy istnieje możliwość zmierzenia efektów na hamowni podwoziowej VTG koszt od 200-300 zł (w zalezności czy na jedną czy na dwie osię ciągnie auto). Ale wiem z własnego doświadczenia że sporo osób nie skorzysta z takiej modyfikacji.

Co do odczuwania efektów, w samochodach z Turbo czy też kompresorem jest ogromna równica ktorą widać odrazu przy użytkowaniu samochodu. W przypadku samochodów wolnossacych sprawa wygląda inaczej efekty są praktycznie nie odczuwalne, i w tym przypadku hamownia jak najbardziej wskazana aby przedstawić efekty pracy.

Sam posiadam e46 330CI w standardzie 231 koni po modyfikacji nie wyczółem duzej różnicy przy przyśpieszaniu itp. Ale spalanie auta w trasie jadac do 100 km/h wynosi 6,4-6,5 l/100kmh.

Spora część osób podważa moje wypowiedzi a prawda jest taka ze nigdy nie mieli nic wspólnego z chiptuningiem.

Nie powiem ze sam nie podważam czyiś wypowiedzi, ale wowczas wtedy kiedy mam dowody na to.

Jezeli nadal chcecie krytykować moje wypowiedzi, to zapraszam na modyfikacje, zmierzymy efekty przed i po modyfikacji, oszacuje jaki przyrost mocy będzie osiągany po modyfikacji- jeżeli przyrost przeze mnie podany nie bedzie w przybliżeniu + - 3% równał sie z przyrostem mocy jaki wyjdzie na hamowni po modyfikacji, zobowiązuje się zwrotu kosztów hamowni, oraz pokrycia kosztów dojazdu. A oprogramowanie przywróce do oryginalnego, przed modyfikacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Nikt Ci nie zarzuca ze nie znasz sie na robocie , problem w tym ze własnie wiekszosc ludzi

ktorych znam zarówno z forum jak z spoza niego , własnie wybiera firmy ktore dysponują

własną hamownią i koszt modyfikacji z hamowaniem przed i po to około 1000zł ale

firmy podchodzą do tematu profesjonalnie , widzsz przed , widzisz po i kazdy zadowolony :)

A tak sory ale to wygląda jakbys cos tam wgrał , do konca nie wiadomo co , pewnie dlatego

wiekszosc ludzi na forum jest tak sceptycznie nastawiona do tematu :)

Edytowane przez Mordulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym ty k...a piszesz. Do każdego auta trzeba podejść indywidualnie ze względu na jego kondycję mechaniczną a nie wgrywać gotowce.Najpierw musisz sprawdzić czy wszystko bangla jak należy w aucie na hamowni z podlączona sondą szerokoposmową , czujnikiem temp oleju ,vagiem czy innym kompem parametry musza się zgadzać bo jak nie to cala robota w pizdu.....Juz jeden tjuner jest we Wrocku wystarczy : http://c-tronic.pl/ jak zaczynalem zabawe w tuning to ten pajac schamowal auto wgral mi gotowca z takim dołem ,ze do 3 biegu nie bylo trakcji a na 4 i 5jechał jakby z przyczepą 2 tonowa i zdziwiony ze gorzej auto jedzie niz przed modem kazal mi kupić przepływkę .... i tak bym wymienil metodą prób i błędow poł auta więc "poprosilem" go delikatnie żeby oddał siano i wgrał serie .Podjechałem do Jetronika na opolską znależli jakąś ******łkę naprawili, zrobili program oni zarobili ja zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.44tuning.pl/

Wujek ma New Hollanda i tam ciągnik tuningował:D

Koles przyjechał z niego busem z własną hamownia na przyczepce:D

Homownia do 500 koni mocy:D

PS. A tu katalog przyrostu mocy

http://www.44tuning.pl/chip-tuning-bmw.html

Edytowane przez kozin09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"wyczółem"

"obnirzyć koszt"

"Sam posiadam e46 330CI w standardzie 231 koni po modyfikacji nie wyczółem duzej różnicy przy przyśpieszaniu itp. Ale spalanie auta w trasie jadac do 100 km/h wynosi 6,4-6,5 l/100kmh."

Kolejny polski cudotwórca który poprawia niemiecką myśl technologiczną setek inżynierów... do tego analfabeta !

Skończ kolego tą żenadę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
==PS==

192km katalogowe, a 209 po tuningu to jakieś nie całe 9%...

A gdzie pozostałe 31% ? Chyba wypite...

40% ? 268KM ? 600zł ?

Gdzie się trzeba ustawić w kolejce ?

Hehe temat brzmiał : Do 40% wzrostu mocy przy zmniejszonym spalaniu

Tak czy siak bez hamowania taka zabawa nawet jesli kasują 600zł moim zdaniem nie ma sensu , ale jesli tak jak napisał

autor tematu ze , robią robote i jesli bedzie lipa to zwracają za przejazd wgrywają stary soft to czemu nie , tyle ze

obowiązkowa hamownia i własciwie kwota zamyka się w tysiącu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe temat brzmiał : Do 40% wzrostu mocy przy zmniejszonym spalaniu

Tak czy siak bez hamowania taka zabawa nawet jesli kasują 600zł moim zdaniem nie ma sensu , ale jesli tak jak napisał

autor tematu ze , robią robote i jesli bedzie lipa to zwracają za przejazd wgrywają stary soft to czemu nie , tyle ze

obowiązkowa hamownia i własciwie kwota zamyka się w tysiącu :)

no ale czegos nie kumam, 44tuning to zypełnie inna firma niż ten Chiptuning.

Wyslalem linka zeby porównac jak wyglada profesjonalna strona konkretnego zakładu podnoszącego moc.

Przecież na 44tuning nikt nie obiecuje 40% wiecej mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(żart oczywiście)

Podnoszę osiągi aut chipem z profesjonalnego odkurzacza ze...mer.Wzrost DO 50%.Cena 599zł

Nie posiadam hamowni.Kto chce sprawdzić osiągi tej modyfikacji uda się na hamownie i jeśli będzie niezadowolony zwracam koszty.

Liczę tak samo jak Ty że większość tego nie sprawdzi(bo auto sugestia czyni cuda:)i ludzie chcą obniżyć koszty tej modyfikacji

Ci którzy tego nie sprawdzą są chudsi o 599zł.

Z racji że oferta 599 i do 50% wzrostu jest ciekawsza od Twojej to cały ten misterny plan reklamy legł w gruzach:)

Inwestycja w hamownie defakto zwiększy Twoje szanse w tej branży i dla wielu okaże się poważnym profesjonalnym podejściem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno rzuciło mi sie w oczy w Twoich wypowiedziach.(i nie jestem czepialski)

Piszesz m.in. o dotarciu Twojej reklamy do konkretnych klientów/odbiorców.

Kogo uważasz w kontekscie twojego zajęcia(podnoszenia osiągów)za klienta konkretnego?

Takiego,który chce mieć czipa pod maską?

Takiego,który chce mieć podniesione osiągi?

Takiego,który poważnie podchodzi do tej operacji podnoszenia osiągów i ich oczekuje?

Twojej usługi nie możesz potwierdzić na miejscu a oczekiwania potwierdza hamownia ktorej nie masz?

Jeśli na tego ostatniego to nie jesteś w stanie mu tego udowodnić tylko musi udowadniać to sam na hamowni a w przypadku tym w mojej ocenie nie jest to profesjonalizm w tej działalności.

Jesteś firmą profesjonalnie reklamującą nieprofesjonalną usługę.

Jeśli swoją reklamę kierujesz do klientów z tych pierwszej i drugiej opcji to myślę,że w pełni spełniasz ich oczekiwania.

Edytowane przez Dziki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...