mateo Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 proszę o pomoc zapaliła mi się kontrolka akumulator- w bmw e-39 dodam że ładowanie jest 14.25 i był w listopadzie regenerowany alternator, akumulator też jest nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Reg. napięcia, albo szczotki lub diody na alternatorze - 14.25 troche zadużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Reg. napięcia, albo szczotki lub diody na alternatorze - 14.25 troche zadużo. nie masz racji:/ Rekomendowaną wartością napięcia w instalacji elektrycznej pojazdu jest 14,1V-14,5V (z obciążeniem i bez) natomiast napięcie spoczynkowe akumulatora w pełni naładowanego, podczas postoju samochodu, (silnik wyłączony) wynosi +/- 12,65V-12,80V. jesli mierzyłeś na akumulatorze to jest ok, może problem jest w samych zegarach w elektonice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenti Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 zawsze i w każdym aucie prawidłowa to 14-14.4 V jak jest juz 14.5 to aku zaczyna lekko gazować -->osad na klemach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 No tak 14 - 14.1 jest OK, zakreciłem sie. A sprawdź jakie ładowanie wyświetla Ci komputer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.