Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

kolega mowil ze te nowe bmw to nie to same co stare tamte strasze mialy wogole lepsza blache i teraz co nie ktore modele to juz klasy przykladowo pierwsza generacja 6 czy e30 m3 takich aut juz nie ma i nie bedzie a i nie wspomnialem o M1 ;] tyle uwagi z mojej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze edu nie wazne co jest pod maską bo jeżeli ktoś ma mózg w d*pie to czy to będzie 328 czy seicento 1,1 to wariat możne zrobić krzywdę sobie albo i innym

z tym seicento to trafiles Ja smigam dwoma autkami Sey 1.1 w gazie i Bmw E 46 30d 270km 606 Nm Wiec jaka jest ruznica tzreba tylko miec cos w tej mozgownicy a nauczyc sie smigac na tylna oske to nie jest wcale tak trudno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać że tylny napęd uczy pokory. Nie chcąc powtarzać przdmówców (ale to zrobie) zacznij od 2.0. Ja miałem E30 (co prawda kombi) ale raz mnie obróciło w zimie o 360st to zajałapałem co i jak :D (fakt faktem że zawsze miałem tylnonapędowce ale ten przed E30 to poczciwy 126p :)) Pamiętaj że są to samochody bardziej czułe na ruchy gazem i bardziej zwrotne. 3er na początek dobra sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sey pewnie śmigasz ekonomicznie na LPG jak robisz ponownie swoją bmke :)

A tak poza tematem- sprzęgło zrobione po gostyniu?

o Ekonomie to mi zbytnio nie chodzi bo ja ON Leje po 2.50zl Za 1l Wiec prawie zadna roznica bradziej chodiz mi o eksploatacje po naszych drogach a do pracy jade po niezlych wertepach :;/;/;/ A Co Do Bumki To moze w nastepnym miesiacu zrobie wydech bo narazie brak zbednej kasy :/ Sprzegielko zostalo lekko przyjarane po zrobieniu 200km wrocilo do swojich parametrow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze edu nie wazne co jest pod maską bo jeżeli ktoś ma mózg w d*pie to czy to będzie 328 czy seicento 1,1 to wariat możne zrobić krzywdę sobie albo i innym

I tutaj sie zgodze w 100%. Juz kiedys mowilem, niezalezne od tego czy kupisz 325 czy 316, jesli oleju nie ma w glowie to kazdy samochod mozesz owinac na drzewie. Jesli pytanie ktory lepszy, e34 czy e36. Ja mialem e34, pozniej e36 i po 5 miesiacach wrocielm szybko do e34 :) Moim zdaniem zdecydowanie wygodniejszy. Ale apropos czy IS'a czy R6, zdeeeecydowanie R6, chociazby dla samego dzwieku :D

Tutaj akurat pare od naszych:

http://otomoto.pl/bmw-325-szpera-C12487945.html

http://moto.allegro.pl/item1004422819_bmw_325i_vanos_e36_192km_wroclaw_okazja.html

Upewnilbym sie tylko czy jest kontrola trakcji, bo moim zdaniem naprawde warto. Juz nie raz mnie uratowalo w zimie, a w razie czego zawsze mozna wylaczyc ;)

Edytowane przez woz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...