///M3 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 co z moimi katami ?? czy sondy sa przed katem u mnie moge wyciac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 (edytowane) co z moimi katami ?? czy sondy sa przed katem u mnie moge wyciac ? juz trochę jesteś na forum http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=18_0172&hg=18&fg=10 jak widać lambda przed samymi katami więc po wstawieniu rury komp zgłupieje i może chodzić w trybie awaryjnym, Edytowane 18 Czerwca 2010 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 czyli nie moge :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A czemu niby skoro sondy są przed katalizatorami, bo komp ma zgłupieć, za katem nie ma żadnych sond, tylko przed katami są sondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 no wlasnie wiec co ?? moge wycinac czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 twój samochód... wymieniaj co chcesz, może zrobisz test, wstaw rury, zobacz jaka jest różnica, jak będzie źle to założysz katy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 no wlasnie wiec co ?? moge wycinac czy nie Jak jest sonda przed katem to możesz jak jest za to nie bo komp zglupieje ale musisz wziązć pod uwagę to iz za bardzo odetkany uklad w wolnossaku może zabrać parę km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 To i tak dobry wynik Swoją drogą ciekawe jaki wpływ na konik mają własnie takie rzezby na wydechu , tzn wyciecie srodkowego , albo koncowego .... fajnie by było takie cos sprawdzic w praktyce na jednym aucie różne konfiguracje Bylem w Jetronic - wyplulo mi 278,5KM. Momentu nie dalo rady zmierzyc niestety. Mam pytanko z innej bajki. Czy ktos sie orientuje jaka jest zewnetrzna srednica rury ukladu wydechowego w e34 540i? Ja mam u siebie dwie rury pociagniete fi60 i sie zastanawiam czy to nie za duzo. Cos mi sie wydawalo ze srednica ori jest fi55 jesli pamiec mi dobrze sluzy, ale na realoemie tego info nie moge znalezc. I ciekaw jestem czy jezeli mialbym np 5mm wiecej na kazdej rurze, czy Nm mi znika czy jest to w miare dobre rozwiazanie zeby rozluznic troche uklad. Mysle bo juz sie przejechalem na przelotowym ukladzie wydechowym bo byl "za luzny", i nie wiem czy wieksze fi na rurach nie popsuje troche osiagow.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Dorwalem sie do firmy ULTER, ktora zrobil mi za dosc smieszne pieniadze tlumik na zamowienie. Bede chcial sciagac Supersprinta bo przy wyzszych obrotach jest taki dzwiek "srutowania" ktory mi nie lezy. Chce dzwieku V8. Pomruk i tyle, nawet jezeli ma leciec na 6tys obrotow, to ma to robic z pomrukiem, z basem, bez tego wkurzajacego dziweku srutowania.. (w 1'42 filmu: - slychac o jaki dzwiek "srutowania" pisze. Podejrzewam ze to kwestia uroku supersprinta, albo to ze kwasowka, ale raczej stawiam na to pierwsze..) Przeslali mi tlumik. Wejscie/wyjscie fi60 wiec tyle ile mam na ukladzie w tej chwili, no i tu pytanie. Czy flaki tlumika koncowego tak wygladaja? Chodzi o to, ze przelot nie jest laczony. Jest rura wchodzaca w puszke, pozniej w samej puszcze rury nie sa laczone. Jest przerwa, i pozniej sa dwie rury ktore ida gdzies tak od srodka puszki do konca. Nie kumam i nie wiem czy mam im to odeslac czy to jest normalka w niektorych tlumikach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Bylem w Jetronic - wyplulo mi 278,5KM. Momentu nie dalo rady zmierzyc niestety. Wozu ale jak to możliwe , że tyle Ci wyszło ?? Przecież masz automata .... z tego co pamiętam to da się zmierzyć to co masz na kołach czyli wyszłoby jakieś 230KM Masz wykres z tego pomiaru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Momentu nie mozna bylo zmierzyc, poniewaz do pomiary Nm trzeba samochod dorzucic do pewnych obrotow, np 5500 i pozwolic zeby sam zszedl do nizszych obrotow. Czyli jak np hamuje sie manuala, to lecisz np z trojki pedalem do podlogi az sie rozpedzi do jakiejs predkosci przy 5500obr (podaje obroty jako przyklad, ale wysokie) i pozwalasz, zeby samochod sam zwolnil mierzac w tym czasie dane z kompa. W automacie to sie robi w taki sposob, ze wrzucasz np na 2 (czyli masz pierwszy i drugi bieg), czy tam 3 (gdzie masz wszystkie biegi do trojki) i robisz na podobnej zasadzie. Problem w moim jest taki, ze skrzynia moja niezalezne od tego jaki jest bieg, puszcza od pierwszego az do piatego. Czyli jak daje sie skrzynie na 2 bieg (gdzie powinno leciec tylko przez jedynke i dwojke) to i tak leci az do piatki. Koles probowal wiec rozbujac samochod na hamowni na piatce do tych 5500 obrotow, ale niestety troche mu zabraklo, bo byla odcinka przy 250km/godz i nie mogl dojsc do pelnych obrotow jakie bylyby potrzebne do zmierzenia Nm. Wiec z momentu nici - nie ma pomiaru. A co do KM czyli jak Mordulec? Pokazalo ze mam za duzo czy za malo w koncu? Wykres sprobuje znalezc i wkleic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Tak jak widac na wykresie. Wheel power w okolicach 231,5HP, engine power (corrected power) 278,5HP. Torque 784,6Nm....oj chcialbym chcialbym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 ... taki ekonomiczny wydech do E34 :lol: [video=youtube;E_Fn4TXeLFQ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 hehe, browar wisze. No widzisz, problem juz mi rozwiazales Tak BTW, ktos mial do czynienia z wydechem BOYSEN? Wiem, ze ponoc produkuja do alpiny? Tak sobie glowkuje w ramach eksperymentu. Jest BOYSENA do m30b30/35 i jestem ciekaw, jesli by poszedl za jakies w miare smieszne pieniadze, czy nie wziac aby z ciekawosci zerknac, i jesli cos nie teges, to zawsze mozna pchnac dalej.. Tłumik m30b35 e30 swap nierdzewka rarytas e34 e32 (2205771784) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Moj umysl nigdy nie przestaje pracowac lolol. Na bmw5er koles sobie cos takiego zamontowl u siebie w 540 i jest ponoc fajna bajka. Slyszal ktos jak chodzi koncowy tlumik od m70 na m60? :twisted: Ponoc chodzi bardziej agresywnie niz fabryczny od 540, nie tak cichutko, ale ladnie podkresla to co najpiekniejsze pod maska, czyli odpowiednia ilosc cylinderkow :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Odgrzewam starego kotleta Czy ktos kiedykolwiek slyszal o 36cm wydechu, ktory by w miare tlumil? Bardzo powaznie sie zastanawiam nad firma MAGNAFLOW. Na tyle lepszy uklad niz to co bylo w czarnej, ze ja zostawiam caly uklad u siebie, wraz z katalizatorami, wiec mysle ze nie bedzie tak meczylo dynie jak poprzedni. Zreszta, o ile to istiotne, w czarnej byl jakis dziadowksi ULTER ktporego spawy zaczely pekac po okolo 6 miesiecy uzytkowania :bag:. Jednak Magnaflow to nieco inna bajka. http://www.magnaflow.eu/02product/shopexd.asp?zone=main&id=9054 2 wejsca/2 wyjscia. rura 2,25 cala, czyli 56mm srednica (prawie idealna do srednic rur w ukladzie), dlugosc tlumika - 36cm Opcja druga: 2 wejscia/2 wyjscia. Srednica rur 2,5 cala (62,5mm, a to juz spora roznica w porownaniu do ori), ale dlugosc tlumika okolo 50cm. Pytanie, czy taki 50 cm bedzie mega wiecej wyciszal w porownaniu do 36? czy te roznice sa minimalne? (jednak przelot to przelot), zreszta, ja mam katalizatory u siebie, wiec one same w sobie cos chyba wycisza, wiec tragedii nie ma. Nie chce kupowac wydechu ktory zaloze, i sciagne po jednej trasie z dzieciakiem.. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 7 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Katy nic nie wyciszają. IMO zarób jak fabryka kazała i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Wozu-skontaktuj się z probinem. Przejedz sie jego V8-ma układ wydechowy kompletny z MGmotorsport. Bajka-przy normalnej jezdzie zapominasz ,że masz silnik-cisza w kabinie.On lata 500km z dzieciakami i sie mali tylko cieszą Układ wydechowy dziala jak należy-na zewnatrz pieknie podkresla Vke. Miałem okazję prowadzić jego Vke przed i po montażu MGmotorsport. Ciary po plecach idą a nie napierdzielanie w glowie:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) e34 540 6gang z magnaflow # 12468 (to samo co ten ktory wkleilem 14468, tylko ze bez polerki)... tragedii nie ma, tylko pytanie jak w srodku.. Jeszcze bede chcial zerknac jak to chodzi u Probina.. :twisted: ....kuzwa, a powiedzialem sobie ze nie bede grzebal az tak bardzo. Ze wydech zostaje ori.. Tiaaaaaa... lolol Edytowane 7 Września 2012 przez woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 7 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Katy nic nie wyciszają.IMO zarób jak fabryka kazała i już Wyciszają, wyciszają.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Pisalem z kolega z powyzszego posta I mysle ze na razie do MG napewno sie nie wybiore. Bardzo powaznie biore pod uwage Magnaflow, tlumiki porzadne, kasa na tyle przyzwoita ze mozna poeksperymentowac, w razie niezadowolenia pojdzie na allegro dalej bez problemu. Pytanie: Czy ktos sie orientuje, czy bedzie jakikolwiek skutek uboczny, jesli z ori rury, ktora ma srednice 2x55mm, przejde w tlumik koncowy ktory ma rure wlotowa 2x62,5mm? Czy przy koncowym mozna juz robic takie eksperymenty bez skutku zmiany cisnien i inne srele morele w ukladzie itd? Tak BTW, filmik e34 540 z Magnaflow 14816 (puszka 36cm). Jak dla mnie, dziwek miod malina.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Tłumik czyni efekty a kompletny wydech wrażenia. kwestia czego szukasz i jaki zasób jest gotówki :drool:Są fabrycznie tłumiki dedykowane pod dany model do 4.0 znaleźć nawet można podwójny układ wydechowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.