CrisELdi Opublikowano 26 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Wyciek oleju z pod filtra oleju [Jak usunąć problem] Po prostu mnie wkurza mokra obudowa po oleju! I tu jest problem nr 5,6 lub 4 [ element 4 "tłoczek" jest odsłonięty delikatnie szczeliną z której wydobywa się olej] już miałem robione i było ok przez 6 miesięcy, ale O-ribg a dokładnie tylko O-ring nie pasował - lało się na oryginale! Mechanik założył inną troszkę grubszy O-Ring i przestało lać się.pytanie_bmw Czy ktoś miał ten problem i go załatwił, czy muszą kupować nową uszczelkę[była nowa] [nr 6] przy kolejnym rozebraniu obudowy?:mrgreen: I po co ta szczelina [obudowa] nad tłoczkiem [nr 4]czy czasem tam nie dostaje się syf i nie niszczy o-ringa? Tak miałem z napinaczem paska klinowego bo było nie osłonięte łożysko zaczęło piszczeć i do wymiany i to tylko przez syf!!:evil: Dzięki za wszelkie rady co mogę z tym zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 u kumpla byl podobny problem wymienilismy oring pozycja nr 5 i pomoglo tyle ze w e36 motor 1.8 m43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Wszystko się zgadza ale problem wrócił i muszę znowu zrobić to ale tym razem sam mam już dwa oring-i i uszczelkę pod filter... 60zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.