Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Z 30 koni wiecej na moje oko, a swap to wymiana silnika.

To się raczej mocno zagalopowałeś , myślisz ze w zwykłym benzyniaku podniesiesz moc o 30% ??

Tam z fabryki wyjechało tylko 100KM i nie wiadomo ile tam jeszcze żyje na chwile obecną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swap to jest przekladka silnika. teraz masz okolo 103-105KM. mysle ze przy powazniejszych modach mozesz wycisnac z niej gdzies okolo 150KM ale to ci sie nie oplaci pod wzgledem finansowym. jesli w holandii nie mozna zmieniac sobie silnikow to proponuje zakup mocniejszej bety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego najlepiej wymienić silnik albo kupic nowe auto jesli nie jestes zwiazany do tej budy :) 318IS nie jest zle jezdzilem i bylem zadowolony ale jednak szescio cylindrówki to jest to :) a wiec 2.0 albo 2.5 ja mam akurat 2.5 z instalacja gazowa sekwencyjna i jestem mega zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj ja mam BMW E30 z 1990 roku a silnik z E46 z 2000 roku.

W papierach mam wszystko na legalu. BMW 318i, ale poj. 2,8 l :P Model modelem a pojemność pojemnością

Zaden problem. Jakbyś juz chciał mieć wszystko w dowodzie jak trzeba to daj znać. Podpowiem co i jak.

SWAP to wymiana silnika, układu napędowego itp itd. Czyli cała wymianka bebechów auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swap to jest przekladka silnika. teraz masz okolo 103-105KM. mysle ze przy powazniejszych modach mozesz wycisnac z niej gdzies okolo 150KM ale to ci sie nie oplaci pod wzgledem finansowym. jesli w holandii nie mozna zmieniac sobie silnikow to proponuje zakup mocniejszej bety

Nie no Mati prosze Ciebie. Jak chcialbys z silnika 1.6 wykrzesac 150KM? Nie ma szans.

Popieram przedmowcow i naprawde najlepiej zmienic na inny silnik. Opcji jest wiele. Za same przerobki (uklad wydechowy, jakies stozki i inne ******ly) wydasz troche siana, wiec najlepiej uzbierac te kilka tysiecy i dac samochod do warsztatu, ktory wszystkim sie zajmie. Czyli przyjezdasz 316 i wyjezdzasz juz z nowym sercem. Silnik jest traktowany jako czescia wymienna (zauwaz ze w dowodzie rejestracyjnym nie masz podanego nr silnika, tylko nadwozia). Zrob swap i tyle, nie ma sensu pakowac w 316 zeby ziwekszyc moc o 15KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...