Tomski Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Siemka Kilka pytan zwiazanych z elementami zawieszenia wiec wrzucilem jako jeden temat.Mianowicie : 1. Wahacze przednie - posiadaja tulejke oraz dwa mocowania ''kulkowe''.Gdy bede je wymienial to mam kupic kompletne wahacze czy wystarcza 2 tuleje ? Nie wygladaja na swieze,ale chodzi mi o to czy kulkowe moga sie az tak zuzyc zeby je wymieniac. 2.Obnizenie auta - a/ o ile bezpiecznie obnizyc ? b/ aby nie stracic komfortu, jak krotkie sprezyny moge zalozyc na standardowy amortyzator ? (opcja drozsza niz p.C) c/ czy lepiej kupic gotowy zestaw amor+sprezyna? Caly czas mam w mysli ze jest to auto rodzinne i na codzien uzytkowane wiec nie chcialbym aby bylo dla mnie katorga przejezdzanie przez garby itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Wahacze - oryginały mają niewymienne sworznie. Kup Meyle HD (wzmacniane) w nich sworznie można wymienic. Zawieszenie - szukaj mtechnic, żadnych gwintów za 1500 zł bo to marny interes. Zresztą nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem. Kilka osób twierdzi, że jest zadowolonych z MTS, czy TAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 gwimt zawsze będzie gwintem,jak masz "czuły" kręgosłup to odpuść.ja bym polecał bilstein b6bil b6 e46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 ja bym wkladal gwint TaT lub MTS - na zime bedziesz mogl dzwignac auto na wysokosc malej ciezarowki ze sprezynami jest tak: posadzisz -40mm, posmigasz, znudzi ci sie, zalozysz - 60mm itd, a gwint to gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 posadzisz -40mm, posmigasz, znudzi ci sie, zalozysz - 60mm itd, a gwint to gwint Wlasnie nie wiem czy bym tak zmienial.Jak bym juz obnizyl do bezpiecznej wysokosci to by gralo.Tylko nie wiem jaka jest najlepsza opcja 30 na 25 byloby ok ? Nigdy nie obnizalem auta wiec temat dla mnie nowy. Sprawdzilem dzis troche market i sprezyny + standardowe amory wychodza jakos drogo,wiec raczej szukalbym gotowego zestawu. Do tego musze pamietac o wahaczach wiec koszta rosna a chcialbym to zrobic w jednym czasie aby nie powtarzac roboty w nastepnym miesiacu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 (edytowane) Zdecydowalem ze pojde na krotsze spingi i standadowe amory.Oczywiscie to i to musze zakupic. Dobry wybor ? Edytowane 15 Stycznia 2011 przez Tomski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.