Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

przymieżam się do zakupu takiej kiery i zastanawiam się ile jest rodzajów

jak to wychodziło w oryginale i jaka powinna być śr do E30 bo pewnie są różne

znalazłem na allegro 2 i widze że się różnią bo jedna jest obszyta a dróga nie jak to jest z tym obszywaniem czy we fabryce robili obszywane i nie czy jak obszyje takąco nie była obszyta oryginalnie to czy nie bd zbyt gróba

być może to głupie pyt ale niechce wydać 150/200zł i potem żałować

pozdrawiam

kiera nie obszyta

http://moto.allegro.pl/kierownica-bmw-e36-e30-e34-m-technic-ii-i1445291782.html

i ta obszyta

http://moto.allegro.pl/kierownica-m-technic-ii-bmw-e32-e34-e30-stan-bdb-i1449036788.html

Edytowane przez patryk konin
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 50
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

te diwe kierownice nie beda pasowaly do e30tki, do e30tki musisz szukac kiery z ramonami pod katem 90stopni (+/-), te kierownice beda mialy inny wieloklin kiera do obszycia (do e30) to koszt 130-200z

Wymiana kierownicy: 1. Klucz nasadowy 22 plus przedłużka 10cm i "ramię (np. grzechotka) 2. Blokujesz mechanicznie kierownicę - wyciągnięty kluczyk 3. Podnosisz środkową część z logo BMW 4. Odk

szerokość kluczyka, im bliższy podobnemu wymiarowi tym lepszy - to typowa rozwałka, wyłącz myślenie na czas operacji nie wieżę, że chłopaki na szrocie nigdy nie łamały stacyjki, daj im "pifko" i po

Dodane obrazy

Ta ze 400zł jest chyba po raz 59 i pół na allegro :D

ta za 149 zł.... Nie i ma M

Co do rozmiarów to moge jutro zmierzyć. Jeśli chodzi o obszycie to można było zamówić z kolorowymi nićmi.

Ja za swoją MT2 z nową skórą i kolorowymi nićmi zapłaciłem 185 zł, ale miałem farta bo szukałem takiej kiery 2 lata i przez ten czas tylko raz taka okazja się trafiła!!!

Przy zakupie musisz zwrocić uwagę na wieloklin i nabę bo w E30, E34 E32 były takie same do pewnego roku (nie wiem) potem znieniła się naba i np. od e36 już nie pasuje.

Jak chcesz do E30 to tył kiery ma wyglądać jak w MTI

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te diwe kierownice nie beda pasowaly do e30tki, do e30tki musisz szukac kiery z ramonami pod katem 90stopni (+/-), te kierownice beda mialy inny wieloklin

kiera do obszycia (do e30) to koszt 130-200zl, obszyta nawet 350-450zl

wiec warto kupic jakas wytarta z ladnym srodkiem i obszyc

EDIT

tu masz kiere pasujaca do ciebie:

http://allegro.pl/kierownica-m-technik-ii-bmw-e30-e34-e32-e28-e12-i1452079781.html

jak widac aktualnie jest jedna na allegro - wiec to niezly rarytas ;)

porownaj te dwie foty :

1452079781

ta pasuje (zwroc uwage na ramiona)

snc14211.jpg

a ta nie

---

jest to najprostszy sposob aby rozpoznac kiere do e30tki - posiadles wlasnie nadludzka wiedze ;)

Edytowane przez tazunio
  • Lubię 4
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to jeszcze nie wszytsko...

bo wychodzily dwa "rozmiary" tych kierownic, mniesza do e30tki i wieksza do e32,e34 ;)

36cm srednicy ma ta do e30tki, a wieksze maja 38cm

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

....e36 tez mialy te mniejsza srednice. Od e36 pasuja kiery do e34 wyprodukowane po kwietniu 94 jesli pamiec mi dobrze sluzy, dlatego jesli masz e34 po 04.94 i chcesz miec nieco mniejsza keirownice, to problemu nie ma bo do e36 kierownic jest jak nasrac :). O tak o, zebym tez cos dodal od siebie.. :P

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezłe info z tymi ramionami!! Niegdy na to uwagi nie zwracałem aczkolwiek raz prawie kopiłem właśnie nie pasująca do E30 MT2.

Tajna wiedza została ujawniona :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam sposob na takie rarytasy :)

"trza" obczajac ogloszenia tanich beemek...

e30tka powiedzmy stoi na allegro za 3000zl i ma na pokladzie kiere MT II, wiec proponujesz facetowi wymiane + doplate, ten ktory nie wie co ma odda za 150zl bo pomysli, ze robi dobry interes, a jak ktos jest w temacie to najnormalniej nie opcha ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe

czułem po kościach że to nie taki prosty temat i można się łatwo naciąć

Dzięki za info ;)

woz z kąd pieniądze nie zapłaciłem jeszcze za felgi i el szyberdach więć możesz ją śmiało łykać swoją drogą to chyba mało kto by się zapytał

lijo1979 masz gdzieś może fotke jak wyglądają te kolorowe nici ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, szykuje sie ciekawa historia bo czytajac temat o tej kierownicy wlazlem na allegro w poszukiwaniu BMW na sprzedaz z taka kiera i znalazlem pojechalem i kupilem cale auto BMW E34 2.0 M50... i teraz niewiem co z nim zrobic kiere wezme a jakies tam skorzane fotele drewno i reszta auta zostanie... Jutro wzuce fotki a stan auta jest dobry i troche mi go szkoda na czesci... Auto kupilem za cene kierownicy :-P:-P:-P

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no panowie trzymajcie kciuki bo namierzyłem takiego rarytasa ;) jest szansa wyrwania za ułamek ceny

powiedzcie mi tylko jak ją odkręcić żeby nic nie urwać czy wystarczy podwarzyć ten środek (wyrwać) i okręcić kluczem no właśnie jakim ?? chce tam wjechać wykręcić zakręcić sie i wcisnąć ścieme że moja kiera jest wytarta i szukam czegoś innego

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Gekon
      Witam, w bmw e30 musze zmienic maglownice taka z e36, oraz dyferencjal. O ile wymiana dyfra, jesli sroby nie zapiekly jest do zrobienia, to wymiana maglownicy przerasta mnie calkowicie...
      Szukam jakiegos garazowego zapalenca z okolicy, ktory z pasji i w zamian za nie wygorowane:lol: korzysci finansowe, oraz dobry alkohol:drunk:
      pomoze w wymianie... udostepniam kanal i narzedzia.
      Czekam z nadzieja na odpowiedzi, bo dobro powraca <bmw_1>
    • Przez Krzysiek
      Zasady dodawania ogłoszeń:
      - Minimalna ilość postów wymagana do dodawania ogłoszeń  w tym forum to 10.
      - Ogłoszenie będzie widoczne przez 30dni, aby nieaktualne oferty nie zaśmiecały giełdy. Wszystkich, którzy sprzedali !! kupili proszę o informacje do admina/moderatora !!
      Powinny one wyglądać tak:
      1. Najpierw tworzymy nowy temat, w którego nazwie wpisujemy sprzedawany samochód.
      Sam temat ma już precyzyjnie określać co chcemy sprzedać/kupić.
      2. W treści posta podajemy: opis (opis to coś więcej niż dwa słowa i link do serwisu ogłoszeniowego), model auta , min. 1 zdjęcie, przedział cenowy, wszelkie uwagi i metodę kontaktu: e-mail lub telefon (nie wszyscy użytkownicy forum posiadają komunikatory takie jak ICQ lub GG). Posty zawierające linki do innych serwisów ogłoszeniowych nie będą dodawane.
      3. Jeżeli samochód został sprzedany i ogłoszenie nie jest już przydatne użytkownikowi, należy je skasować.
      4. Ogłoszenia nie mogą się dublować
      5. Ogłaszający powinien być osobą prywatną. W przypadku firmy możliwa jest prezentacja tylko jednostkowych elementów które nie występują w zwykłej ofercie. Sprzedajemy tylko elementy pojedyncze a nie znajdujące się w stałej ofercie firmy lub osoby prywatnej.
      6. Ogłoszenia nie spełniające tych wymagań będą kasowane. Osoby nie respektujące tego regulaminu będą upominane, a następnie banowane
      7. Sztuczne podbijanie pozycji ogłoszenia poprzez jego kosmetyczną modyfikację jest surowo zabronione
      8. Pisanie postów wyrażających opinię o sprzedawcy lub przedmiocie sprzedaży są surowo zabronione.
      Niestosowanie się grozi banem !
    • Przez Adrian_E30
      Witam
       W związku z tym ze obróciła mi się panewka i przytarł się wałek rozrządu w moim m20b25 przymierzam się do kupna drugiej głowicy lub zregeneruje swoją o ile się da cos z niej jeszcze zrobic.
      Wiadomo ze jezeli by się dało to lepiej zregenerowac i miec ,,nówkę'' ale jezeli koszta będą zbyt duze to wole kupic drugą w dobrym stanie.
      Teraz pytania: 
      1. Posiada ktoś z forum taką głowice na sprzedaż ?
      2. Jakie są koszta regeneracji takiej głowicy i czy ewentualnie znacie firmy które się tym zajmują i są godne polecenia ?
      3. Na pewno nie jeden z was robił kapitalny remont w m20b25, wiec jezeli ktos by mógł doradzic na co zwrócić uwage przy takim remoncie , jakich producentów wkładać części (panewki, pierscienie itp.) to był bym bardzo wdzięczny,  Już wgłębiałem się trochę w temat i przeglądałem różne fora, ale wiadomo ze kazda dobra rada będzie dla mnie pomocna.
       
      Z góry wielkie dzięki.
       
       
       
    • Przez Adrian_E30
      Witam, posiadam E30 w której siedzi motor m20b25 a skrzynia jest z b20, aktualny dyferek to S3.91 , ale jest zdecydowanie za krótki ponieważ mam odcinkę przy 180km/h i podwyzszone obroty na kazdym biegu.  Kilka pytań:
      1. Jakie jest oryginalnie przełożenie w 325 m20b25 ? (wydaje mi się ze właśnie 3.91) ?
      2. Może ktoś ma taką kombinacje jak ja lub po prostu wie jaki dyfer będzię optymalny do tej skrzyni ? (chce zeby V-max był około 220km/h , ale zeby tez się dobrze odpychała - silnik jest w remoncie wiec podejrzewam ze po dotarciu rozwinie taką prędkość )
      3. Jak wspomniałem wyzej silnik jest na zewnątrz więc moze po prostu zmienić skrzynie na tą z m20b25 ?
       
      Za wszystkie dobre podpowiedzi i informacje z góry bardzo dziękuje.  
    • Przez bedi
      Cześć, potrzebuję kupić lewą listwę dachową do e30 szeroka lampa chrom a do tego śrubkę kopułki do silnika m40. Kupiłem auto z pękniętą kopułką i nie było już nawet śladu po śrubie... 
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...