Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie - przetrzepałem z grubsza INPĄ i NCSem auto, ale wiem że programowo tego w E39 nie zrobię.

Marzą mi się kierunki do zmiany pasa/wyprzedzania w stylu VW - dotykasz kierunek i miga 3 razy.

jeżeli byłby ktoś mocniejszy w elektronice i mógłby policzyć jak silny kondensator trzeba wlutować w manetkę byłbym masakrycznie wdzięczny - że o wiekopomnej chwale nie wspomnę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś widziałem cały moduł do tego,zamieniasz z ori i masz światła dzienne,doświetlanie zakrętów(załącza się lewy lub prawy halogenpo włączeniu kierunku),takie kierunki jak piszesz,ale to trzeba by wywalić LCM i wstawić to,i NIE BĘDZIE ORYGINALNE,a to już ,dla mnie ,odpada:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ,odpada

Dlatego myślę że kondensator dałby radę, a ingerencja nie byłaby zbyt wielka.

Ja to mam, ale musze przyznac, ze czasem bywa irytujace. Na pewno sie trzeba przyzwyczaic.

Dużo latam służbówkami i bajer naprawdę przydatny, można łatwo przywyknąć. A i bezpieczeństwo większe bo skupiasz się na jeździe, a nie na trzymaniu kierunku albo o pamiętaniu żeby wyłączyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe. 60 zł. Ja takie moduły sam robiłem . Koszt elementów - 16 zł

Tylko ten z allegro ma jedna wadę. Nie ma regulacji ilości mignięć. Do tego są porzebne 2 potencjometry. A wierzcie mi, że przerywacz w każdym aucie, nawet taj samej marki ma różne czasy załączania.

Zastanawia mnie też czy ma filtr zapobiegający włączaniu sie przeciwnej strony gdy odskakuje manetka - np. po pokonaniu zakrętu.

Fakt, ze ma też zaletę - obudowa i zmontowany na płytce. Ja robiłem tzw. "pająka" i zalewałem klejem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
beaver a masz taką komendę gdzieś wśród modułów?

MIND_ANZ_ZYKL_TIPP_BLK

Nie wiem czy w e39 jest takie polecenie, ale to ustawia ilość mignięć od 1 do 3 razy po "dotknięciu" manetki migacza.

To mnie interesuje jak najbardziej , bo te doświetlania i cala reszta z Audi - VW to lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nawet jest takie polecenie,bo może być,to zmiana nic nie da,w e39 po prostu tego nie zrobisz,ale ja chcę coś innego,welcome light,i chyba nawet wiem do kogo uderzyć,żeby powalczył nad takim bajerkiem,prawda Grzesiu?:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
beaver a masz taką komendę gdzieś wśród modułów?

nie mam, i jeszcze mi się pogniewał sterownik jak mu dopisałem i chciałem nauczyć :)

Grzechu, a gdybym Ci podał moc żarówk kierunku jednej strony to dałoby coś wygrzać lutownicą podłączanego bezpośrednio do manetki albo obok przerywacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beaver a masz taką komendę gdzieś wśród modułów?

MIND_ANZ_ZYKL_TIPP_BLK

Nie wiem czy w e39 jest takie polecenie, ale to ustawia ilość mignięć od 1 do 3 razy po "dotknięciu" manetki migacza.

Czyli 5oul mam rozumieć ze e46 posiada taka możliwość bez konieczności dokładania jakichkolwiek lutowanych podzespołów.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli 5oul mam rozumieć ze e46 posiada taka możliwość bez konieczności dokładania jakichkolwiek lutowanych podzespołów

nie jestem pewien czy wszystkie, są po i przed lifty, różne sterowniki i kompy, u mnie w E39 w polifcie tego nie ma, ale najłatwiej byłoby NCSem wytargać zawartość modułu świateł i zerknąć czy jest komenda. jak jest to nie ma kłopotu, jak nie ma to pozostaje tylko rzeźba kondensatorami o odpowiedniej pojemności wpiętymi w linię przed przerywaczem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W sumie zapomniałem że tu pisałem :bag::bag:

Ale

Lijo1979 - coś takiego składałeś?

Blink

Ja mam układ własnego projektu bazujący na układzie podwójnego licznika NE556

[ATTACH=CONFIG]21863[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21864[/ATTACH]

Zalety:

- w pełni regulowana ilość impulsów

- wykorzystuje oryginalny układ przerywacza auta

- zapobiega włączeniu przeciwnego kierunku przy odbijaniu manetki kierunkowskazów (te zielone dorysowane kawałki ;))

- cena

Wady:

- jeszcze nie zaprojektowałem płytki żeby to sensownie zmontować. Robię wersję "pająk" ;)

- nie wiem jak jest w nowszych BMW. W starszych czyli do E46, E39, E38 można to zrobić bez cięcia oryginalnej wiązki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...