Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Z racji że muszę ładny kawałek dojeżdżać do szkoły, zdecydowałem się kupić zestaw CB.

Co do radia wybór padł na CB RADIO PRESIDENT HARRY III ASC ( zastanawiam się ewentualnie nad johny III asc)

Problem głownie tkwi w kupnie anteny, bo jestem zielony w tym temacie.

Szukam anten głownie 5/8 gdyż z tego co wiadomo są najlepsze na trasy ( w ostateczności 1/2 fali )

Szukam anteny max do 1,5m

Zastanawiałem się nad :

SIRIO TURBO 1000 BLUE LINE

SIRIO ML-145

PRESIDENT ML-145 ( 2 x droższa od odpowiednika sirio, ale czy 2x lepsza?)

Macie może jakieś propozycje. rady??

[h=1][/h]

[h=1][/h]

[h=1][/h]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam cb radio Unidena jest on produkowany na podzespołach presidenta żadnych problemów nie mam i taką antenę http://allegro.pl/antena-cb-lemm-at-900-sklep-krakow-i1924012144.html bardzo ładnie współpracuje. Nie jestem zwolennikiem długich batów w osobówkach szczególnie takich na na magnez an środku dachu przez tych kierowców co robią wiejski tuning .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również nie jestem za batami po 2m, wiadomo chciałby aby to jakoś wyglądało. Dlatego szukam max do 1,5m. Ale znowu założyć 80cm wyłożyć kupę kasy i mieć lipny zasięg albo szumy same. To też nie zabardzo. Ludzie którzy znają się na rzeczy polecają SIRIO TURBO 1000 BLUE bodajże 1.15m zastanawiam się jeszcze nad President Dakota 1.5m ale cena trochę zaporowa 250zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do radia wybór padł na CB RADIO PRESIDENT HARRY III ASC ( zastanawiam się ewentualnie nad johny III asc)

Wybór radyjka słuszny ale nie polecam HARYIII ani JOHNYIII z doświadczenia podpowiem Ci że brać Presidenta tylko harryII lub johnyII bo III są do bani.Wybór i tak należy tylko do Ciebie.A co do antenki to weź sobie coś z presidenta bo są super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach