bullit87 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 (edytowane) Witam. Posiadam touringa z silnikiem m21 i jest problem... Autko pali i jezdzi normalnie ale ostatnio wybieralem sie na dluzsza wycieczke i zapakowalem bagaznik... Po odpaleniu okazalo sie ze na wolnych obrotach auto zaczelo sie trzesc a jak rozladowalem to juz jezdzi normalnie dodam jeszcze ze po zwiekszeniu obrotow trzesienie cichnie... Czy to moze byc poduszka po silnikiem? Musze cos z tym zrobic bo niedlugo wybieram sie tym autem na dluzsza wycieczke do angli... Jakies sugestie?? Edytowane 23 Grudnia 2011 przez bullit87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Witam, a masz lub miałeś nivo? Jeżeli miałeś przejrzyj czy jest wszystko powypinane, możliwe, że nie i wtedy pompa może zżerać trochę mocy co powoduje spadek obrotów i trzęsawkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Tak jak wyżej - pewnie masz nivo i silnik pracuje wtedy pod większym obciążeniem, żeby utwardzić amory z tyłu. Sprawdź, czy odchodzą od nich przewody podobne do hamulcowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Sprawdze jutro z samego rana... Jezeli jest to podlaczone to jak sie to podlacza ? Gdzie znajde pompe od tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Pompa od nivo jest chyba zarazem pompą wspomagania:rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Dokładnie tylko pompa jest dwusekcyjna, zbiorniczek płynu jest większy, we wnęce koła są gruszki, a na stabilizatorze jest regulator wysokości. Mam nadzieje, że załączniki można otworzyć, albo je widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Gruszek na pewno nie ma to wiem a co do pompy wspomagania to nie wiem jak to wyglada ale sprawdze... Niestety dzisiaj nie mialem czasu na sprawdzenie tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Kurcze pompa tez wydaje sie normalna... Do tego zauwazylem ze jak jade to czuje takie jakby to powiedziec pulsujace wibracje... nie wibruje caly czas tylko powibruje przestaje i znow zaczyna i to bardzo regularnie... Nie wiem czy to ma jakis zwiazek... Porusze jeszcze jeden problem... Cichego gluchego pukania przy wpadaniu w jakie kolwiek dziury... Dzisiaj wymienielem uszkodzana podusze amorka i dalej puka (amorki sprawdzalem na szarpakach i sa dobre...) Jakies pomysly moze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Sprawdź jeszcze raz tą pompę dokładnie ta z nivo ma 4 przewody podpięte a zwykła tylko 2 - tu jest różnica. Co do pukania to może tuleje na belce, ori są aluminiowo-stalowe często nawet po 2-3 latach alu się utlenia i guma się obrywa - tu polecam poliuretany czerwone, może łącznik albo guma mocowania stabilizatora, tuleje na wahaczach rzadko się obrywa ale przy robocie belki warto założyć lemfordera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Dokładnie jak w powyższym poście,sprawdź pompe jeszcze raz. U kumpla pukanie oznaczało wadliwe tuleje,trzeba było wymieniać na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Sprawdzilem pompe wspomagania, sprawdzilem tez zawieszenie i okazalo sie, ze tuleje tylnej belki sa do wymiany. Problem trwa dalej. Trzesienie nie jest juz tak silne, ale dalej trzesie silnikiem i to tak, ze caly wydech lata (oczywiscie nie tak bardzo jak wczesniej, ale sa drgania) Teraz po kolei. Sprawdzalem wtryskiwacze i jest ok, pompa wtryskowa tez jest ustawiona na kompie i jest ok. Nie jest to od sprzegla bo jak je wcisne nie ma zmian. Nie sa to poduszki bo dzisiaj je wymienilem te pod silnikiem jak i pod skrzynia (po wymianie jest troszke lepiej, ale nie znacznie. Amortyzatorki silnika tez sa dobre) Gdzie moge dalej szukac przyczyn owego trzesienia silnikiem? MOze regulacja zaworow pomoze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Mówisz cały czas o tym trzesieniu pod obciażeniem? Jeżeli tak to może masz walnięta pompe zasilająca tą w zbiorniku, zaczyna pracować pod innym kątem i dawać mniej paliwa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Problem jest taki ze pompy w zbiorniku chyba nie ma tylko pompa wtryskowa dziala jako pompa paliwa bo zasysa. Pod obciazeniem tylko raz sie trzeslo a teraz trzesie nawet jak autko jest rozpakowane ale trzesie na wolnych obrotach. tak jak by benzyniak nie palil na jeden gar... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Rzeczywiście nie ma pompy zasilającej w zbiorniku (dziwne). Możesz posprawdzać cały osprzęt pompy, regulatory ciśnienia, podciśnieniowe regulatorki i inne ciulstewka albo oddać auto fachowcom od diesli na diagnostykę. Dobrze było by prześwietlić ten motor od kompresji, test pompy ,wtryskiwaczy. Jak dysponujesz większą ilością wolnego czasu warto posprawdzać samemu te drobnostki bo najczęściej one są winne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 KOMPRESJA JEST CHYBA ZA***ISTA ZE WZGLEDU NA TO ZE MOJ OJCIEC ROZLADOWAL AKUMULATOREK I CHCIAL ODPALIC NA LINCE I NIE DAL RADY NA PIERWSZYM ANI DRUGIM BIEGU BO KOLA NIE CHCIALY SIE PRZEKRECIC I DOPIERO NA TRZECIM RUSZYL... wTRYSKI SA ZA***ISTE ALE POMPY NIE SPRAWDZALEM.. SPRAWDZE JA JAK BEDE W PL BO OBECNIE JESTEM MOJA BUNIA W UK A TUTAJ NIE ZNAM DOBRYCH LUDZI KTORZY MOGLI BY TO ZROBIC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.