Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Takie cos jak chcesz zrobic byloby wykonalne z takimi tlumikami

e34540.jpg

jeden wtedy mozna wyciszyc bardziej, drugi mniej (nie sama wata, bo to najtansze rozwiazanie).

W miejscu czerwonego prostokata, lub troszke przed, zeby nie bylo zawirowan, dodaje sie zawor - APEXi - Exhaust Control Valve - Nengun Performance , ktory mozna zamknac z pilota i uciszyc wydech.

Ale w warunkach garazowych poskladanie tego tak, zeby nie wpadalo w rezonans moze byc bardzo trudne. Wiem tez oczywiscie, ze E34 ma dwie rury, wiec to tez trzeba byloby jakos rozwiazac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...