Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...

Odgrzeje temat ale myślę że to pomocna rada za miast uszczelki zastosowałem silikon wysoko temperaturowy.

Odtłuszczamy korek nakładamy nie dużo silikonu w koło górnej krawędzi korka a ostatniego rowka gwintu potem moczymy w wodzie i nadmiar ściągamy np.drewnianym patyczkiem od loda namoczonym w wodzie po tej akcji odkładamy korek na kilka godzin jak zastygnie igłą,nożem usuwamy silikon,który powchodził na gwint czy zabrudził brzegi korka i mamy extra uszczelkę,która nie sparcieje po jakimś czasie jak zwykła gumowa...

Zastosowałem taki do 300stopni w tubce :)

A wiem,że często poci się nam z pod korka lub rurek na rurki to zakładamy nowe opaski i po pół centa ścinamy rurki bo na końcówkach zawsze zajechane są i mamy suche wspomaganie :) Ps. ATF valvoline maxlife wyciszył wspomaganie.

Szerokości koledzy bmw_0

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...