Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Posiadacze R6 z pojedynczym i podwójnym Vanosem. Jako, że chciałem profilaktycznie wymienić uszczelki na Vanosie w moim M54B30 postanowiłem poszukać tego na alledrogo. Wymieniałem już taki zestaw w mojej M54B25 więc wiem co i jak, poza tym pamiętałem że zapłaciłem za ten zestaw coś kolo 220zł. Co było rozsądną ceną. Jakeż moje zaskoczenie było duże gdy za ten sam zestaw ktoś wystawił cenę 330zł + przesyłka!. Ok zgodzę się $ poszło w górę ale dalej ktoś chce przyciąć na zestawie około 80 - 100zł. Stwierdziłem mam go gdzieś i zamówie sobie bezpośrednio z Hameryki, a co!

I teraz moje pytanie jest takie, czy ktoś coś potrzebuje od tej firmy? Mają kity naprawcze do M50TU, M52, M52TU, M54, S52 i S54.

Beisan Systems - Products

Jeśli ktoś będzie chciał coś zamówić to piszcie. Kosztami wysyłki się podzielimy a ceny będą znacznie niższe niż na alledrogo.

Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super im nas wiecej tym lepiej i cena przynajmniej za przesyłkę będzie niższa.

Druga sprawa kolega Dirty wynalazł firmę która w UK sprzedaje te O-ringi wykonane z Vikonu i są tańsze niż z Beisan. To jest znacznie lepszy materiał niż Buna a z takiego materiału są te z USA. Moja propozycja jest taka zbieramy chętnych na O-ringi i kupujemy je w UK dodatkowo zamawiamy te pierścienie z USA.

Terminy... chciałbym jak najszybciej ale to nie jest zalezne ode mnie a od sprzedającego. Jutro wieczorem spróbuje skontaktować się z kolesiem z UK i zobaczymy co powie. Wiem, że nie jest chętny do wysyłki do Polski ale może jak usłyszy że chcemy kupić powiedzmy 10 zestawów to nie będzie już taki uparty.

Jeśli nadal będzie robił problemy to na pewno ktoś z nas ma znajomych w UK. Paczka nie jest ciężka ani niewymiarowa, więc z wysyłką nie powinno być problemu. Zbierzemy kasę, przelejemy temu komuś, ta osoba odbierze i po temacie. Oczywiście osoba musi być zaufana.

Co o tym myslicie?

P.S. znajdzie się ktoś z forum kto przebywa w tym momencie w UK i mógłby nam pomóc w tej kwesti?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może znajdziemy gdzieś te pierścienie w Europie??

Zobacz post wyżej... gość jest z UK - United Kingdom - Wielka Brytania - to w Europie, prawda?

5oul piszesz o mr vanos z uk?
Nie, koleś ma nick "i6auto". Dlaczego pytasz?
Tak w kwestii wyjaśnienia, to te oringi z Beissana nie są z materiału BUNA
hmmm, może się myle ale miałem w rękach ten zestwa z Beisana i wyraźnie napisane było Buna, chyba że coś zmienili w między czasie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbieramy chętnych na O-ringi i kupujemy je w UK dodatkowo zamawiamy te pierścienie z USA.

Jeżeli gość z UK będzie miał cały zestaw (o-ringi i pierścienie) byłoby najlepiej, ale parę postów wyżej pisałeś co innego.

Poza tym znacie kogoś ogarniętego, który wymienił by to wszystko. Nie mam blokady rozrządu ani miejsca żeby się za to zabierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniak , jesli masz pojedynczego Vanosa to mozna sobie spokojnie poradzic bez blokad :)

Może jakaś podpowiedź?:)

Robiąc zgodnie ze sztuką trzeba zablokować rozrząd. Nie jestem mechanikiem, więc nie znam wszystkich tricków jak to się robi. Po prostu nie chciałbym skończyć z powyginanymi zaworami:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozpinajac walek wydechowy z ssacym bo sa polaczone lancuchem, to walek wydechowy Ci sie nie ruszy bo nie ma jak , nie bedzie mialo co go przesunac:) ustawiasz pozniej ssacy , pod wydechowy spinasz lancuchem tak jak bylo wczesniej i ogien :D tylko sobie podluz cos pod napinacz lancucha :) np jakis maly imbus , jest taka dziurka i jak wcisniesz napinacz to wlozysz imbus i wtedy bedziesz miec luzny lancuch :)

ps. ja tez nie jestem mechanikiem :D ale juz tak robilem jakby co :-P

Edytowane przez Mazi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozpinajac walek wydechowy z ssacym bo sa polaczone lancuchem, to walek wydechowy Ci sie nie ruszy bo nie ma jak , nie bedzie mialo co go przesunac:) ustawiasz pozniej ssacy , pod wydechowy spinasz lancuchem tak jak bylo wczesniej i ogien :D tylko sobie podluz cos pod napinacz lancucha :) np jakis maly imbus , jest taka dziurka i jak wcisniesz napinacz to wlozysz imbus i wtedy bedziesz miec luzny lancuch :)

ps. ja tez nie jestem mechanikiem :D ale juz tak robilem jakby co :-P

Dzięki za info!

Rozumiem ze trzeba jeszcze zablokować wcześniej koło zamachowe? Jest tam otwór w który wkłada się taki trzpień po wcześniejszym odpowiednim ustawieniu całego rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanie i chcialbym aby zostalo ono zadane , osobie sprzedajacej owe zestawy naprawcze , jaka ma wytrzymalosc ten material na tak zwane lezakowanie , bo kupilbym na przyszlosc ale chcialbym wiedziec ile one moga lezec sobie na poleczce :) i w koncu z jakiego materialu sa one zrobione te zestawy naprawcze :)

Edytowane przez Mazi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Troszkę temat przycichł ale nie zamilkł zupełnie. Sporo miałem teraz na głowie ale w wolnych chwilach działałem trochę w temacie. Do rzeczy.

Metalowe pierścienie do zaworu Vanosa. Sprawa jest banalnie prosta. Te pierścienie które mamy zamontowane trzeba na mokro zeszlifować o 0.15mm około. Nawet gdy kupi się nowe to przy montarzu może się okazać że luz jest zbyt duży i trzeba będzie doszlifować ten pierścień. Bez sensu kupować nowe skoro można użyć tych co mamy.

Jeśli chodzi o leżakowanie, to bez mała jest wieczne jeśli tylko promienie UV nie działają na te o-ringi. Czyli zamknąć w szafce i można użyć ich za 100lat. Materiał który nas interesuje to tylko i wyłącznie Vikon oraz Teflon. Jedynie te materiały są w stanie wytrzymać temperatury powyżej 120 stopni, ciśnienie powyżej 100 barów (a do takich ciśnień dochodzi w Vanosach) oraz zachowa poślizg na poziomie 3-5m/s.

Jeśli chodzi o wymianę. W mojej 325xi wymieniałem sam bez blokady rozrządu bez jakiś problemów. Tyle tylko że ja mam podwójny vanos. Z drugiej strony jeśli łańcuch między wałkami a wałem jest nie ruszany to jakim cudem może coś się przestawić? Można tylko zepsuć ustawienia kąta vanosa ale nic więcej nie ma prawa się stać. Samo ustawienie jest trudno "zepsuć" a łatwo powrócić do ustawień właściwych, nie przejmowałbym się tym za bardzo w tym momencie.

Teraz tak, potrzebuję aby chętni dopisali się do listy (obok nicku wpiszcie rodzaj "twin vanos" "single vanos" oraz ilość), żebym wiedział o jakich ilościach z gościem rozmawiać. Gdy będę miał już wszystkie ceny i koszta to napiszę tutaj. Dodam że za twin vanos nie powinniśmy zapłacić więcej jak 195zł a za pojedynczy myślę że 120-130zł. Gdy ceny zostaną potwierdzone dodam tutaj info.

Lista:

1. 5oul - twin vanos - 1szt.

2.

Edytowane przez 5oul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...


×
×
  • Dodaj nową pozycję...