Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem w swojej E46 fabrycznie radio Buisness CD. Przed zakupem ktoś wmontował jakiegoś Alpine'a. Postanowiłem zmienić je z powrotem na oryginalne. Po zakupie Buisness CD i wyciągnięciu Alpine'a zobaczyłem, że fabryczna instalacja zamast złączek BMW ma złączki ISO (czy to możliwe, że tak było od początku, czy ktoś coś pomodził?) Założyłem więc złączkę ISO->BMW. Po podłączeniu Buisness CD wyskakiwał mi komunikat -DISABLED- wyczytałem, że powoduje to brak pinu 7 w kostce BMW (założyłem ten PIN) i teraz wszystko działa. Jest tylko problem z tym, że nie mogę włączyć radio po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (w Touringu ojca dwa lata starszym, ale też po lifcie jest to możliwe). Dwa, że została mi jakaś taka duża pomarańczowa kostka, z której pociągnąłem PIN 7, a w niej jeszcze kilka wolnych kabli. W kostce przy radio mam wolne piny: 4,10,(17?). Czy można z tym coś dalej zrobić? Który kabel podłączyć do PIN'u 10 w celu uzyskania opcji podgłaśniania wraz z zwiększaniem prędkości?

Przyszłościowo chciałbym założyć sterowanie z kierownicy, czy nie będzie z tym problemów? Może tą kostkę pomarańczową trzeba jakoś wpiąć w radio?

Pytanie nr 2, w zestawie dostałem zmieniarkę. Czy kable do zmieniarek są jakieś uniwersalne? Ewentualnie czy samemu można jakoś dorobic kabel do zmieniarki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko problem z tym, że nie mogę włączyć radio po wyjęciu kluczyka ze stacyjki
- ale tak to powinno być kluczyka nie ma i muzyczki tez nie ma to u ojca jest coś nie tak kluczyk w stacyjkę i pozycja 1 i działa przynajmniej tak mam seryjnie u siebie.

Co do 2 problemu nie pomogę ale z tym zgłaśnianiem by się nie martwił bo to tylko przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- ale tak to powinno być kluczyka nie ma i muzyczki tez nie ma to u ojca jest coś nie tak kluczyk w stacyjkę i pozycja 1 i działa przynajmniej tak mam seryjnie u siebie.

Co do 2 problemu nie pomogę ale z tym zgłaśnianiem by się nie martwił bo to tylko przeszkadza.

Spytałem właśnie z ciekawości bo u ojca normalnie można radio odpalić po wyjęciu kluczyka. A jak jest u reszty użytkowników fabrycznego radio?

Edytowane przez Kamcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra te browary już nie aktualne 4 godziny grzebania w sieci tłumaczenia z 5 języków na placki przyniosło rezultat i się udało znaleźć ta cholerna opcje teraz nareszcie można coś posłuchać. Co prawda nie jest to brzmienie super mega ale coś przynajmniej słychać.

Opis jak to zrobić.

1. Wkładamy kluczyk w stacyjke na pozycje 1 aż zaświeci się radio.

2. Trzymamy przycisk TONE aż wyzerują się ustawienia. Tony wysokie , niskie oraz cała reszta.

3. Za pomocą gałki wyłączamy radio.

4. Włączamy radio i w tym samym momencie wciskamy klawisz SEL obok TONE i trzymamy go 12 sekund.

5. Po 12 sekundach pojawi nam się numer seryjny radia i za pomocą strzałek < > zmieniamy funkcje aż do pozycji GAL.

6. Za pomocą przycisków od stacji zapamiętanych stacji radiowych ( 1 4 , 2 5 , 3 6 ustalamy poziom pogłaśniania podczas jazdy od 1 do 6.

7. Zapisujemy zmiany przy pomocy gałki włącz / wyłącz radio i gotowe.

Może się to komuś przyda kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...