Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

a moze jakies e36 318i + lpg ?

Myslalem nad tym, tylko ze 320. Wydaje mi sie ze rzedowa szostka jest jednak trwalsza, a pali nie duzo wiecej niz 1.8. Kamili compact pali dyche w miescie.. :? Ogladlaem pare e36 w kombiaku, ale jezeli pieniadze sa podobne, to nie wiem czy nie wole czegos wiekszego. Na codzien smigam po miescie wiec trojka by w zupelnosci starczyla, ale staramy sie pare weekendow w miesiacu smignac w gory z malutka do chaty do ktorej mamy dostep, a 500km miesiecznie po trasie jechac 3er czy 5er, to jednak lepsza opcja jest 5er. Ale tak jak pisalem wczesniej, zalezy co sie trafi. Jezeli e34 bedzie strup, to nie bede sie w niego pchal bo bedzie to skarbonka bez dna. Jeszcze chce z mordulcem sie umowic zeby zobaczyc jego e39 2.0. Wyscigowka ponoc mowi, ze nie jest, ale jezdzi calkiem wygodnie i widze, ze ceny wcale nie sa z kosmosu. Ostatnio byla 520 w touringu z sekwencja za cos w okolicach 7-8tys. Jedynie pytanie czy bedzie trzeba w nia jeszcze wpakowac..

Kazdy ma swoje plusy - e39 sa drozsze, ale mniej pewnie bedzie trzeba wlozyc zeby chodzilo bez prpoblemu. E34 kupie za znacznie mniejsze pieniadze, czesci tansze i bede mial wiecej zeby wladowac w samochod, ale stan pewnie bedzie gorszy niz e39. E36 w okolicach 7-8tys, wiec nie malo ale zawsze niowsze od kanciaka 5er..plusy i minusy kazdego, wiec po prostu bede szukal dopoki nie tradfi sie cos w fajnym stanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli szukasz oszczednosci to mysle ze roznica miedzy 318i a 320i bedzie jednak wieksz, tu masz 4 cyl do napelnienia a tu 6, oplaty OC,

jezeli juz e34 lub e39 to szukalbym od 525i, buda jednak ciezsza i o ile 320 w e36 dawalo rade tak mysle ze juz w e34 czy e39 musi sie bardziej napracowac zeby rozbujac ta mase

przyznam szczerze ze sam sie rozgladam za jakas 318 w e46 zeby zredukowac koszty dojazdy do pracy ale musze dokladnie policzyc czy naprawde mi sie to oplaci czy to bedzie zysk rzedu np. 200 pln, takze jezeli bym szukal dupowozu to juz nie patrzylbym na jakies ultrafajne wyposazenie czy dzwiek silnia (R6,V8)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie myślałeś o czymś takim?kupić na "przetrzymanie",nie pakować kasy,jeździć,np to

Oferta - BMW 520 - Witam. Do zaoferowania mam BMW E39 z 2000 roku o dynamicznym silniku 150 konnym, który pracuje bez zarzutów. Wymienione zostały filt

w tym roczniku silnik TU naprawde daje rade,a i cena przy sprzedaży(jak staniesz na nogi,poszukasz konkretu)jakaś tam będzie z tego rocznika

nie mówię nawet o tym konkretnym aucie,to tylko przykład,ale...

Pewnie ze myslalem nad e39. Wcale go nie wykluczam. Konkretniej bede myslal kiedy bede mial kase w reku za 540..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli szukasz oszczednosci to mysle ze roznica miedzy 318i a 320i bedzie jednak wieksz, tu masz 4 cyl do napelnienia a tu 6, oplaty OC,

jezeli juz e34 lub e39 to szukalbym od 525i, buda jednak ciezsza i o ile 320 w e36 dawalo rade tak mysle ze juz w e34 czy e39 musi sie bardziej napracowac zeby rozbujac ta mase

Czytalem na paru forach, i kazdy pisze, ze (zreszta tak jak w przypadku e36..), najlepsza opcja jest silnik 2.8. Momentem sporo nadrabia i wbrew pozorom nie jest dosc paliwozerny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli szukasz oszczednosci to mysle ze roznica miedzy 318i a 320i bedzie jednak wieksz, tu masz 4 cyl do napelnienia a tu 6, oplaty OC,

jezeli juz e34 lub e39 to szukalbym od 525i, buda jednak ciezsza i o ile 320 w e36 dawalo rade tak mysle ze juz w e34 czy e39 musi sie bardziej napracowac zeby rozbujac ta mase

pozdr

Sytuacja sie na tyle na bierzaco klaruje, ze jest spora szansa ze ten jednorazowy strzal mnie wyprowadzi na prosta, z utrzymaniem pozniej R6 nie powinienem miec problemu, wiec tutaj raczej chodzi o to zeby znalezc samochod ze wszystkim (kupno, naprawa, rejestracja itd..), do kwoty 10-11 tys maks, to mi pozwoli na uzbieranie co trzeba, i mam nadzieje, ze po problemie..

Slyszalem, ze e34 i e39 z tym 2.0 to jest raczej popychadlo. Szukam caly czas wsrod 525, ale niczego ciekawego nie ma, 520 juz jest znaczni ewiecej, i w mniejszej kasie i zazwyczaj w lepszym stanie, jednak chyba troche mniej dostawaly po dupsku. Na razie mysle, ze gdyby w e34 bylo zdrowa buda z b20, to nawet warto, a kiedys jesli bedzie sie zle jezdzil, to zawsze mozna myslec nad swapem. W przypadku m50 to naprawde niewielkie pieniadze. a biorac pod uwage ze 2.0 bedzie ten tysiac/poltora tanszy w zakupie, to w miare sie to wyrownuje. Zreszta, piesni przyszlosci. Na poczatku to nie istotne. Ma jezdzic i byc zdrowa buda..

wez schowaj ta 540 do stodoly i kup astre w kombi :wink:

Stary, nawet nie wiesz ile razy myslalem nad tym, zeby ja po prostu schowac do garazu i trzymac, a miec cos do jezdzenia na codzien, a 6gang dac dzieciakom za 20 lat jesli beda tak samo mialy powalone w czaszce co ja :)

tylko weź wozu pod uwagę,że taki zboczuch jak Ty nawet jak by kupił auto za 50 tyś to i tak musiał by w nie sporo włożyć,bo zawsze coś by nie pasowało :4::4::4:

Pawelo, dobrze wiem lolol, wiec dlatego zlym pomyslem jest kupic fure za 10, bo wiem, ze cos mi dosc szybko nie bedzie pasowalo, i zanim sie obejrze to juz bedzie obnizony i stal na 18tkach..i z 10tys sie dosc szybko zrobi 15...

Koles mi przeslal foty z tego bydgoszcza calego spodu. Niezly syf i brud, ale w tej pogodzie ciezko zrobic ladne fotki.. przynajmniej pokazuja tak jak jest. Jak wam sie widzi caloksztalt? Cena 5tys do negocjacji, przeglad jeszcze rok (wczoraj zrobil), OC nie pamietam..

bmw09_zpsc17751a7.jpg

bmw08_zps2cb76ffe.jpg

bmw10_zps9ba0a85d.jpg

bmw11_zps33099b79.jpg

bmw12_zpsf2f6d147.jpg

bmw07_zps093a352a.jpg

bmw06_zps5f98d141.jpg

bmw01_zpseead0c04.jpg

bmw02_zpsb8fa3a1b.jpg

bmw03_zpsb8eff41f.jpg

bmw05_zpsbd5c9de8.jpg

bmw13_zps77a30008.jpg

bmw04_zpsac45da28.jpg

bmw20_zpsc6984580.jpg

bmw25_zps71176d0b.jpg

bmw21_zpsab69d160.jpg

bmw22_zpsfd015084.jpg

bmw24_zps9a99e076.jpg

bmw19_zpsaf5db661.jpg

bmw18_zps763a33ad.jpg

bmw15_zpse17a48d2.jpg

bmw14_zps89e12c4c.jpg

bmw23_zpsefeb487b.jpg

Edytowane przez woz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj Wozu ,Wozu... znajdź sobie lepiej jakąś dodatkową robotę ,żeby się "wyprostować" finansowo ,a nie ładujesz się w jakieś pordzewiałe CUŚ...nie oszukuj sam siebie ;za 6 koła ,i e34 w idealnym stanie blacharskim nie kupisz... nawet nie chodzi o budżet-po prosty ciężko znaleźć e34 bez rdzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

jak na ten zakup w końcu patrzysz?kupujesz to na dłużej?wątpie,mówię ci,nie patrz na sentyment,kup e39 w 2 litrach,z lat 99-00,silnik TU jest naprawde dobry(oczywiście nie mówię o jakiś osiągach,chodzi o awaryjność),wyjdziesz na prostą,to i tak sprzedasz,i będziesz szukał 540 w e34,bo nie wytrzymasz,potraktuj ten zakup,jako coś,coby jak najmniej sie psuło,i żeby jak najwięcej się wróciło przy sprzedaży(bo nie uwierzę,że kupisz 2.5 czy 2.8 i przy tym zostaniesz,jak wyprostujesz się finansowo...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wozu-po fotkach tej e 34 odradzam zakup bo nie spełnia założenia blacharskiego.

1.Drzwi-to standart ale w tym przypadku to już daleko posunięta korozja tych miejsc-to najbardziej irytująca i trudna do wytępienia miejscówka.

2.Progi od spodu zaraz za przednimi kołami( fizycznie to element stały błotnika)

Z jednej strony przyzwoity stan za to z drugiej ktoś już to próbował naprawiać/brakuje dwuch śrub łączących błotnik z podłogą-prawdopodobnie pospawane/smarkane na stałe-wyłazi już rudy.

3.Ucho pod tuleją tylnej belki styka się z zakończeniem podłogi przechodzącym w nadkole wewnętrzne a nie powinien,Rant łączący próg z podłogą w tym miejscu wygląda jak harmonijka(zalepiony kitem)-hmmm -dostała w tylny róg???tylne drzwi?/Niedbała naprawa/próba naprawy?

4.Stag 300 z valtekami-wtryski najniższa półka.(zwykle po 40/50000km regeneracja)

Układ tak zamontowany ,że cokolwiek byś chciał przy czapce zrobić to trzeba go zdejmować.

Sterownik leży na nadkolu??

(kabel sterujący razem z przewodem miedzianym przyczepiany na trytytki do skorodowanych przewodów paliwowych)

5.Korozja przewodów paliwowych-standart-ale ja mam e 34 z '91 i choć rudy na nich siedzi to nie są tak parchate jak te na fotach.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na ten zakup w końcu patrzysz?kupujesz to na dłużej?

Pytanie nie takie latwe. Poki co mam prace na torze ktora sprawia mi ogromna przyjemnosc. Wczesniej byly plany zeby wyjechac na antypody na pare lat minimum na poczatku 2015. Ale jezeli tor jeszcze nie bedzie sprzedany, to nie chce za bardzo wyjezdzac i zostawiac firme na lodzie (ciezko bedzie znalezc kogos kto podejmie sie pracy na obiekcie ktory jest wystawiony na sprzedaz), wiec prawdapodobnie, jezlei mialby byc jakikolwiek wyjazd, to dopiero po sprzedazy toru na Rakietowej. Moze to byc 2 lata, a moze to byc 3. Tak czy siak, bede tu siedzial dopoki nie pojdzie w rece nowego wlasciciela.

Wozu-po fotkach tej e 34 odradzam zakup bo nie spełnia założenia blacharskiego.

Dzieki Dziki za konkretne info ktore wczesniej szczegolowo opisales, ale tak naprawde juz po tym jak dostalem foty wiedzialem, ze do Bydgoszczy raczej sie nie wybiore. Samochod bylby skarbonka w ktora nie chce sie pchac. I tutaj nasuwa sie raczej juz fakt, o ktorym wspomnial Przemo. Za takie siano sie nie znajdzie e34 w idealnym stanie blacharskim i kropka, a juz naprawde nie chce mi sie reanimowac jakis samochod ladujac tam mnostwo kasy zeby pozniej sprzedac za 3/4 ceny.

Wczoraj tak troche glowkowalem i jednak odpuszcze sobie temat e34. Nie stac mnie zeby kupic tanio i wladowac krocza :P Mysle ze najwiecej sensu byloby isc albo w e39 albo nie wykluczac calkowicie e36. Musze pojechac zerknac raz jeszcze jak takie e36 touring wyglada z ladownoscia, ale bez watpnienia, bylaby to chyba najtansza opcja jesli chodzi o utrzymanie. Bede szukal juz raczej w tych dwoch budach i czekal co sie trafi..

Jaki silnik? Wiadomo jaki by sie chcialo... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E39 poniżej dychy znajdziesz, później łatwiej sprzedać niż stare E34, motor 2.0 demonem mocy nie jest, ale jak mają być oszczędności to trzeba zacisnąć zęby i tyle. Przemo pisał o A4, pierwsze co pomyślałem przy oszczędnościach audi TDI. A4 1.9tdi avant z roku 97-99 i naprawdę oszczędności będą, miejsca starczy dla Was i córy, a w trasie jest też całkiem przyjemne. Poza tym jeśli nie było jakichś sporych napraw blacharskich to ruda nie będzie atakowała. Zastanów się nad A4 w TDI. Tylko koniecznie avant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wozu ,to jest auto mojego znajomego ,kupił teraz e60 to jak się dobrze potargujesz odda za 9 koła, auto znam i mogę polecić:

BMW 530d 99r. Czarna Skóra (3062839090) - motoAllegro

Dość fajna, ale WOZ chciał chyba tylko touringa :confused:

Jak e39 może być, to u mnie na osiedlu jest czarna w manualu do popchnięcia za 11k - coś tam na bank da się zbić.

Gość zawsze spokojnie jeździ i nawet nie codziennie, a jak na trasie mnie kiedyś wyprzedzał, to z głową i bez szaleństw. Tylko, że to dieselek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wozu ,to jest auto mojego znajomego ,kupił teraz e60 to jak się dobrze potargujesz odda za 9 koła, auto znam i mogę polecić:

BMW 530d 99r. Czarna Skóra (3062839090) - motoAllegro

Bardzo fajna... szkoda jedynie ze nie kombiak. Ale z checia zerknalbym jak taki silnik chodzi. Ile te silniki 3.0D pala w budzie e39? Tak z ciekawosci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem jednak jedno. Dzisiaj pomacalem Mordulca....e39 :) I napewno bede celowal w ten model, jedynie bede staral sie znalezc cos z minimum 523, albo 528. O dislach nie myslalem, ale slyszalem ze te commonraile sa fajnymi jednostkami, niemniej, gdybym mial wybierac to chyba wolalbym LPG. My god...ja i cos mlodsze niz 95 rok. W zyciu bym nie pomyslal... lolol

Do wydania bede mial do 12tys.. Any ideas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dirty,osobiście mam uraz do szukania auta w odległości większej niż 100-150 km

Oferta - BMW 528 - Sprzedam piękną, czarną BMW e39 Touring 528i z sekwencyjną instalacją gazową. BMW bardzo bogato wyposażone m.in w : Elektryczni

odpada w tym przypadku zmiana tablic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...