Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, przy energicznym ruszeniu na swiatlach odczuwam jak by auto uciekalo na bok tj tyl auta lekko zawijal w prawo( uczucie jak by auto poslizg lapalo). Wymienialem ostatnio obie tuleje tylnej belki, taczniki tylnego stabilizatora z gumami, laczniki tylnej belki i jedna tuleje tylnego wachacza. Nie zrobilem jeszcze zbieznosci i geometrii. Czy przyczyna moze byc brak tych ustawien, czy moze ktoras z czesci jest niedobra lub zle zalozona w co watpie. Dodam ze cala tylna zawiecha wyjechala z auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle ustawiona geometria tylnej osi, a wręcz jej brak. Tu masz odpowiedź. Każda ingerencja w zawieszenie, tak jak u Ciebie ostre bym nazwał niestety wymaga diagnostyki, stąd Twój problem. Ustawisz zbieżność kół, pochylenie, wtedy poczujesz różnicęhappy_bmw

Edytowane przez tomasso12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna tuleje tylnego wachacza.

Tu jest problem.

W lutym/marcu wymieniałem tuleje tylnej belki+łącznik wahacz belka(bycze jaja) i 4 tuleje na wahaczach.

Galone-widziałeś jak wygląda wymiana?

Ja walczyłem cały dzień i mając belkę z wachaczami na zewnątrz niewybaczyłbym sobie gdybym zostawił tuleje na wahaczach stare.

Na 4 tuleje wymieniłeś 1?-lipa >ani w 5 ani w 9-mogłeś chociaż na jednym wahaczu ale komplet wymienić czyli 2szt.

Zainteresuj się też górnym mocowaniem amortyzatora tylnego(L lub P)bo też lubi uciekać w jedną stronę przy ostrym ruszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Panowie-tył w e34 ustawia się tylko pod warunkiem ,że w wahaczach zastosowano tuleje na mimośrodzie a z tego co zauważyłem to galone założył zwykłe(ą)centryczną.Jeśli wszystkie tuleje są na mimośrodzie to zbieżność się reguluje,jeśli wszystkie centryczne/zwykłe to się tyłu nie reguluje.Sprawdz galone na kanale jakie masz te 3 co nie wymieniałeś tak dla jasności i spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio robiłem w e39 i ustawiali tył tylko narzekał koleś,że ciężko było ruszyć śruby :) ps. za kompleksowe ustawienie laserowe + kąty kasują 120zł myślę,że cena jest okej.Muszę zaznaczyć tylko że trwało to dość długo bo najpierw sprawdzali całe zawieszenie czy nie ma luzów itp. potem komp sprawdza bicie kół itp. i dopiero robi się zbieżność.Jeśli ktoś ma coś nie tak z zawiechą to najpierw trzeba zrobić wszystko na cacy dopiero jechać na geometrię bmw_1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za kompleksowe ustawienie laserowe + kąty kasują 120z
To bardzo tanio, ja za kompleks laserkiem przód + tył dałem 180 pln
Jeśli ktoś ma coś nie tak z zawiechą to najpierw trzeba zrobić wszystko na cacy dopiero jechać na geometrię

Popieram. Bez sensu inwestować kasę w geometrię zawieszenia, jak ma się zużyte zawieszenie lub jego elementykuog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...