Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam gorącą prośbę,mianowicie ogladalem ostatnio autko z aukcji, spodobalo mi sie, wszystko bylo ok oprocz sladow wyychodzacej rdzy na listwie przy reflektorach z przodu i na dole w w rogu drzwi. Nie znam się na tym,nie wiem czy takie autko warto kupic,niby na nadkolach i progach rudej nie ma,ale nie wiem gdzie jeszcze szukac, boje sie zeby nie kupic szrota. Silnik z tego co mi sie zdawalo chodzil niezle,cichutki,nie mial niedostatkow mocy.Wydawalo mi sie ze lekko zbija w prawo,ale moze to wina kolein na powstancow slaskich. Bardzo bylbym wdzieczny jesli ktos obejrzalby te autko dla mnie pod katem blachy,pracy silnika i ogolnie stanu technicznego.Jestem w stanie doinwestowac w te auto 2, max 3 tysiace,ale pytanie czy warto.

Oczywiscie za poswiecony czas odwdziecze sie symboliczna flaszka albo jakis packiem piwa :)

Auto do obejrzenia w okolicach lidla przy powstancow slaskich (okolice zajezdni).

Link do aukcji :

http://tablica.pl/oferta/bmw-316-e36-1998r-kombi-CID5-ID2nKPR.html#d58a0ede21

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekki rdzawki w e36 to norma, auto juz ma troche lat, co do rudej to popatrz w bagażniku, z tyłu nadkola gdzie się schodzi zderzak z blachą, kanty drzwi, klapa , pas tylny , pod uszczelkami zobacz, lub szukaj czy robione już nie było. Co do zestawienia auta 1.6 / KOMBI / ZIELONE / + rdza do robienia i pewnie jeszcze jakieś kwiatki za 6 koła to trochę sporo, co do ściągania auta w prawo może jest po dzwonie , weź je na prostą drogę puść kierownice ( oczywiście tylko lekko ręce od niej odklej, nie kładź ich za głowę czasami :twisted: ) i wciśnij hamulec i zobacz jak auto się zachowuje.

Jak chcesz na starcie włożyć w nie 3 tysiące to szukał bym jakieś innej zadbanej e36 z większym motorem. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach