Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

co jakiś czas mam tak że po odpalaniu auta (odpala od pierwszego strzału) po krótkim czasie normalniej pracy obroty auta spadają do 500 i lekko falują i wtedy auto w przedziale obrotów miedzy 1000 a 2000 jest bardzo słabe i się dławi , to samo jest jak chce jechać w tym przedziale obrotów , wystarczy że dodam gazu i będę jechał powyżej 2000 tyś obrotów i auto idzie pięknie , problem ustępuje po przejechaniu kilkuset metrów na tych większy obrotach , wydaje mi się że wtedy spaliny bardziej śmierdzą niż normalnie ale nie wiem czy to efekt tej usterki czy tego ze auto jest zimne bo występuje to tylko na zimnym silniku , ma ktoś teorie co to może być bo na pierwszy rzut oka wszytko jest ok a nie chce wywalać i wymienić od razu wszystkich świec przewodów itp bo kupiłem bunię dość tanio i taka wymiana to prawie połowa wartości auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dokladnie tak jak myslisz ;) swiece i kable to podstawa wymienia sie je przy zakupie auta z silnikiem 1,6 i 1,8 tak samo jak olej i filtry ;) czyli odrazu najlepiej ja ktorys kabel lub swieca ma przebicie i bedzie sie tak dzialo ;) ja za nowe z lepszej firmy swiece NGK 20 , i kable zaplacilem w sumie 160 zł takze nie jest to duzo a efekt piorunujący ;) niema porownania w jezdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...