Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


m57 usuniecie katalizatora


Hary33

Rekomendowane odpowiedzi

Wywalaj wszystko jak idzie. Ja mam tylko turbinę, rura i tłumik końcowy.

Po wywaleniu katów silnik trochę odżyje, napewno będzie lepiej zbierał się od dołu.

W M57 masz jeden kat zaraz za turbo który możesz sprzedać, dwa mniejsze które są w cenie złomu i tłumik środkowy.

Ja wywaliłem wszystko - potwierdziłem wcześniej w Jetronik, że ten zabieg niczego nie pogorszy. Wręcz przeciwnie, właśnie zalecali taki zabieg.

Więc działaj śmiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalaj wszystko jak idzie. Ja mam tylko turbinę, rura i tłumik końcowy.

Po wywaleniu katów silnik trochę odżyje, napewno będzie lepiej zbierał się od dołu.

W M57 masz jeden kat zaraz za turbo który możesz sprzedać, dwa mniejsze które są w cenie złomu i tłumik środkowy.

Ja wywaliłem wszystko - potwierdziłem wcześniej w Jetronik, że ten zabieg niczego nie pogorszy. Wręcz przeciwnie, właśnie zalecali taki zabieg.

Więc działaj śmiało.

Noo i dobrze prawi Foresto,

Ja mam dokładnie tak samo w moim M57N tyle tylko że ja miałem najpierw DPFa i potem big kata za nim a potem już tylko końcowy .

Teraz nie mam nic a końcowy wymieniony na MG i jestem mega zadowolony

Turbinka odżyje i tak jak FOrest napisał będzie szybciej wstawała bo spaliny będą miały flow a nie tłamszone przez kata który i tak jest przytkany w tych rocznikach.

Do tego można pomyśleć też o wymianie na większy przelot w kwasiaku i fajna pucha na koniec i będzie dodatkowo zacnie mruczeć.

Potem może duży IC i program a będziesz Pan zadowolony :drunk:

Łoli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dzięki panowie będzie czas to usune i pojade na program bo pewnie bedzie kopcic tak powiedzial FILIP i wielkie dzieki ŁOLI za kontakt .

Nie no na seryjnym programie nie powinien kopcić mocno.

Natomiast na softa zarezerwuj trochę czasu aby dobrze dopracował i nie kopcił faktycznie. U mnie przestał kopcić po dużym IC i ponownym sofcie.

Poza tym DYSZEL MUSI DYMIĆ

bmw_1bmw_1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle prawi Foresto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

może w e46 z m57 jest jeden kat ale nie w e39...

E39 ma 2 katy za turbo i dwa kolejne przy środkowym...

ja wywaliłem wszystkie (tzn rozciąłem puszki wyciągnąłem co trza i pospawałem) przy okazji wywaliłem końcowy tłumik...

silnik nieco odżył choć przykopcać zaczął ale jeśli zrobisz taki zabieg a potem zwiększysz moc u profesjonalistów to bedzie ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wątpię żebyś miał sondę za katem. Ja miałem M47N i wywalenie obydwóch katów nie przyniosło niemiłych niespodzianek. Jak miałbym wywalać kolejny raz to wyrzucił bym właśnie ten pierwszy za turbo, bo napewno jest bardziej zawalony, a drugi bym zostawił. Zawsze będzie mniej sadzy za Tobą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...