Kojak Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Siema Ostatnio w swoim e39 528i LPG zauważyłem taką zależność. Mianowicie gdy temperatura na zewnątrz wynosi 2 stopnie i poniżej nie mogę odpalić na benzynie gdy jest powyżej 2 stopni pali bez problemu, gdy silnik jest już ciepły pali na tym i na tym. Sytuacja się trochę poprawiła gdy tak z kilometr przed zgaszeniem autka przełączałem na benzynę żeby zaciągneło trochę paliwka, chociaż nie zawsze pomaga . Pompa paliwa odpada bo jak odpali normalnie to bez problemów jadę na benzynie. Ktoś wie o co może chodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ja jesienią wlewam na pół baku pb dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy benzynowych.Warto czasem auto przegonić na benzynce od czasu do czasu. Na początek proponuje auto podłaczyć pod kompa.Jeśli auto cieżko odpalało winą był padajacy czujnik wału ale to tylko jedna z wielu przyczyn zapewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Dziwne jest to że tylko przy niższych temperaturach są problemy, gdy jest cieplej odpala na strzała Gdzie ten dodatek można kupić i ile plnów kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Dodatek czyszczenie wtrysków etc. są na Orlenie i motoryzacyjnych sklepikach koszt 20-30 zł. Leje się cała butle na ok 70L, ja do swojej dałem 2 dodatki na wtryski na ok 70L wachy i jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Może wymień filtr paliwa,miałem dokładnie to co ty w poprzednim 528 i po wymianie jak ręką odjął.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Nie brałem pod uwagę filtra paliwa bo większośc z Nas wymienia po zakupie i nie ma takich problemów. Ja tam butelkę stp leję na pół baku i jest git.Robię to zawsze przed zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 24 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Nie brałem pod uwagę filtra paliwa bo większośc z Nas wymienia po zakupie i nie ma takich problemów. Raczej mało kto wymienia filtr paliwa po zakupie,tym bardziej w benzyniakach bo trzeba to robić na kanale i większość nie wie gdzie on się znajduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 W e39 jest schowany pod osłonką pod autem.Ale ktos kto jest pasjonatem marki wymienia oleje i filtry jako pierwsze ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Dobra , zamówiłem filtr Bosha o 17 wymiana mam nadzieje że normalnie odpalę na benzynie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 I co jest zmiana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Niestety , bez zmian ;/ Nie ma wyjścia trzeba podpiąć pod kompa Edytowane 30 Grudnia 2014 przez Kojak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 31 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Problemem,który może wyjść na kompie będzie czujnik wału tak stawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Na kompie nic nie pokazało konkretnego. Podmienię najpierw jeden potem drugi i zobaczę który jest do bani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Tzn.coś pokazało na kompie ale nic konkretnego,a co pokazało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Coś z gazem , konkretnie z sondą ale ponoć nic poważnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Czyli ktoś wprowadza Cię w błąd...Błędy sond lambda nie występują przy dobrze ustwionej instalacji lpg Oczwiście jeśli mowa o sekwencyjnym wtrysku lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Czujnik temperatury płynu chłodzącego . Moze z tym jest coś nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Dzisiaj zrobiłem mały test. Odłączyłem czujnik temperatury płynu chłodniczego poczekałem aż silnik wystygnie, jakie było moje zaskoczenie gdy autko odpalilo na przysłowiowego strzała Czujnik najprawdopodobniej wysylal złe dane do komputera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Ten przy chłodnicy tak ? Miałem jego błąd jak kupiłem auto,wymieniłem na ori używkę i śmiga już 4lata przed przykręceniem papierem wodnym ok 1500 wyczyściłem tylko tą ściankę co wchodzi do środka i ma kontakt z płynem bo był jakiś nalot lekki na niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Ja ten odpiąłem . A ten o którym Ty mówisz gdzie się znajduje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 A to u mnie wymieniałem ten na chłodnicy z lewej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 To są dwa czujniki płynu chłodzącego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Może zmieniałem czujnik poziomu,a nie temperatury Nie wiem już sam,bo czujników jest pod maską dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.