Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem ze sterowaniem turbo 3.0 d


sopel37

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie mam problem ze sterowaniem turbo w e39 530d w aucie został zrobiony układ wydechowy turbo z e60 na podwójnej łopatce intercooler wydajniejszy i program na 250koni i mam teraz taki problem że po odpaleniu auta Sztange od sterowania turbiny wciąga w gruszka po napompowaniu hamulca noznego ciegno wysowa się około 3-5mm po wymianie elektrozaworka na nowy auto nie chce jechać tak jak by turbo przeladowywalo dodam że wcześniej auto miało ładny warkot z tłumika a teraz zaczął chodzić cicho dźwięk taki jak był powraca na chwilę po napompowaniu hamulca ktoś ma pomysł? Myślicie że wymiana elektrozaworka i regulacja sztangi turbo pomoże? (cały układ podcisnienia sprawdzony kilkanaście razy i jest szczelny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...