Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


V8 alternator chlodzony ciecza czy to objawy padnietego alternatora?


quad4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzis testowalem klime na makaymlnym nawiewie nie wiem czy to moze miec powiazanie, w kazdym razie wyskoczyla kontrolka akumlatora odrazu wszystko wylaczylem wlacznie ze swiatlami i radiem zeby dojechac do domu, ladowanie na testach licznika waha sie miedzy 11,3-11,5v

aku jeszcze nie padlo bo ma 12.5 na wylaczonym silniku i na wlaczonym 11.5

czy to objaw padnietego alternatora czy moze e39 cierpi na tego typi problem?

Czy z e39 latwo wyciagnac ten alternator?

Jak juz wyciagne to co lepiej zrobic regeneracja czy kupic uzywke ?

Moze jeszcze jakoes rady ? Dzieki i ppzdrawiam

silnik to m62b35tub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja u nas to 80 zł + koszt części (najprawdopodobniej regulator lub diody prostownicze) myślę że nie więcej niż 300-400 zł.

Wyjęcie i włożenie max 120 zł.

Ja od dziś jestem na urlopie ale śmiało możesz przedzwonić i się umówić.

Firma Wiater, rogowska 1 lub rogowska 9.

EDIT:

Przykładowe ceny części:

ARE0055 | Regulatory do alternatorów | AS Starogard Gdański

ARC0137 | Prostowniki do alternatorów | AS Starogard Gdański

Edytowane przez grzechue
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...