Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zawieszenie


azi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam w aucie chiński zawias (jeszcze po poprzednim właścicielu), jakiś mts czy inny ta-technix. Jakiś czas temu wylał mi prawy tylny amor, da się na tym jeździć więc dopiero teraz przymierzam się do wymiany. Chciałem kupić coś lepszego, bilstein czy koni, ale mechanik sprowadził mnie na ziemię - mam felgi słoneczka 19 na dystansach, więc na każdym standardowym amorze będzie mi tarło o nadkola. Myślałem, żeby schować felgi pod błotniki, ale jako, że muszą być na dystansach to w grę wchodzi chyba tylko negatyw na camber plate'ach. Pytanie mam, co byście mi polecili ? Chciałbym jakiś porządny zawias, pewnie w grę wchodzi tylko gwint ze względu na sztywność. A może znajdę coś porządnej marki z odpowiednimi parametrami ? Zastanawiałem się nad air-ride, ale u nas to trochę ryzykowne, jedna kontrola policji i dowodzik leci ...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz jak to siedzi ? Moze wystarczy naciag i delikatny kąt z tylu zrobic ? A moze ktos ogarniety zroluje ci ranty ? A moze wystarczy klipsy wsadzic zeby nie dobijalo do konca to i obcierac nie bedzie....

To tylko moje zdanie ale jesli juz jakas gleba jest to ja bym nie ladowal tysiecy w amory koni czy bilsteina B8 tylko zalozyc ta tesco czy mts i jezdzic. Koszt tego amora jest smieszny troche a wcale nie musisz pol roku na tym pojezdzic. Jakie masz sprezyny ? Jak springi tez ta technik to zaloz jakies dobre vogtland, h&r czy eibacha zeby troche komfortu było, do tego amory krotkie ta albo mts i jezdzi sie na tym spokojnie :)

TAPNIĘTE Z MOJEGO GALAXY NOTE 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak, że na tym zawiasie jeździło dobrze i nic nie ocierało. Chodziło mi o to, że nie chciałem pakować znowu tatechnixow tylko coś lepszego. Z drugiej strony nawet jak co roku miałbym je wymieniać to w sumie one kosztują 1000 zł więc koszt żaden, a porządny zawias z takimi parametrami by kosztował pewnie połowę wartości samochodu ... Naciąg już mam, na felgach 10 cali mam opony 245. Myślałem właśnie o negatywie, pytanie czy da się go zrobić bez camber plate ? Wiem, że oryginalnie w bmw da sie to delikatnie ustawić ale nie wiem czy dotyczy tylko oryginalnego zawiasu czy każdego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odświeżę temat bo już skłaniam się ku ostatecznej decyzji ( ostatnio miałem sporo na głowie i temat na chwilę poszedł w odstawkę ).

Reasumując - czy ktoś może mi powiedzieć, czy jeśli kupię normalny zawias do e39, ewentualnie lekko utwardzony ( bilsteina, eibacha itp, żaden gwint ) i do tego zamontuję camber plate, to czy felgi styling 95 na dystansach schowają się na tyle w błotnikach, że nie będą ocierać? Boję się kupować te cambery tylko po to, żeby dowiedzieć się, że dalej będzie tarło i hajs w błoto ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie próbowałem, bo stoję przed decyzją - kupować porządny firmowy zawias i bawić się kątami, czy olać sprawę i kupić chiński gwint, który wiem, że pasuje dobrze. Skłaniam się ku pierwszej opcji ( na zawiasie nie ma co oszczędzać ) ale tutaj właśnie pojawia się ta niepewność czy to zadziała. 

No i jest jeszcze kwestia przodu. Tył wyreguluję ale z przodu negatywu na oryginalnym zawiasie nie zrobię, więc tu zostają chyba tylko cambery

Edytowane przez azi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...