yapis

E46 brak ładowania baterii w kluczyku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem baterii w  kluczyku.

 

Co 3-4 miesiące muszę wymieniać baterie w kluczyku, gdyż nie ładuje się ona podczas jazdy i kluczyk przestaje reagować na dotyk.

 

Widać ewidentnie, że bateria się rozładowuje, bo nie zawsze udało się otworzyć drzwi z kluczyka i nasilało się to, aż w końcu całkowicie przestał reagować.

 

Po wymianie baterii kluczyk zaczyna działać bezproblemowo i wszystko działa jak należy. Mija jakiś czas i bateria traci moc i problem powraca.

 

Wygląda jakby moduł w kluczyku odpowiedzialny za przetworzenie i ładowanie akumulatora nie działał.

 

Czy ktoś miał ten problem?

 

Jak to naprawić?

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Edytowane przez yapis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem takiej sytuacji, zawsze kończyło się na wymianie akumulatorka i później działał już normalnie. Ale na internetach wyczytałem podobny przypadek do Twojego. Ostatecznie koleś wymienił całą płytkę od pilota, bo gdzieś w niej był problem związany z ładowaniem. Kiedyś po nieudolnym rozcinaniu obudowy też musiałem wymieniać całą płytkę. Ogólnie musisz ogarnąć sobie jakiś kluczyk z taką płytką i przelutować kość immo:

image.png.c2e85845573d515fef5e6e9cd826db46.png

Edytowane przez Andrii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestes pewny ze wymieniasz na akumulatorek a nie na zwykla baterie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No już kupowałem kilka tych baterii i za każdym razem podobna sytuacja, ostatnio kupiłem na tej aukcji https://allegro.pl/oferta/vl2020-bmw-e39-e46-x5-bateria-akumulator-kluczyka-7258397742?utm_medium=app_share&utm_source=facebook i pisałem z reklamacją do sprzedawcy to zapewnił mnie, że to akumulator który się ładuje i że mogę odesłać im i zweryfikują go czy faktycznie się nie ładuje. 

Ciekawe czy istnieje możliwość sprawdzenia samego tego modułu w kluczyku odpowiedzialnego za ładowanie czy działa prawidłowo i ładuje akumulator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zamówiłem kluczyk i tak zrobię. Tylko pytanie gdzie znaleźć dobrego elektryka który to ogarnie we Wrocławiu? Może ktoś może kogoś polecić? 

I teraz pytanie czy kupić nowy akumulator czy ten co mam naładuje się?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej nową daj, żeby niepotrzebnie nie rozklejać kluczyka za chwilę. Jakbyś nie znalazł elektryka to się odezwij to Ci to ogarnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.10.2019 o 06:24, Andrii napisał:

Najlepiej nową daj, żeby niepotrzebnie nie rozklejać kluczyka za chwilę. Jakbyś nie znalazł elektryka to się odezwij to Ci to ogarnę.

Że tak się podepnę pod temat - czy dasz radę to ogarnąć bez pozostawiania większych śladów? U mnie sytuacja nieco podobna (chodzi o wymianę bateryjki/akumulatora), bo przycisk zamykania nie działa. Wszystkie inne działają ok. Nie jest to problem z modułem komfortu, sprawdzałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to problem z mikro switchami od tych przycisków? Ciężko jest rozciąć obudowę bez zostawiania śladów

Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Andrii napisał:

A może to problem z mikro switchami od tych przycisków? Ciężko jest rozciąć obudowę bez zostawiania śladów

Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
 

Problem jest tylko z zamykaniem (które działało przez jakiś czas), reszta działa jak trzeba. Podobny problem mam w drugim kluczyku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byłoby dokodować jeszcze jeden sprawny pilot i sprawdzić, jak będzie działał, żeby wykluczyć moduł. Albo wymienić baterię i zobaczyć czy pomoże w Twoim pilocie. Jak już będzie rozebrany, to zawsze można podziałać z mikro switchami, gdyby się okazało, że to jednak z nimi problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Andrii napisał:

Najlepiej byłoby dokodować jeszcze jeden sprawny pilot i sprawdzić, jak będzie działał, żeby wykluczyć moduł. Albo wymienić baterię i zobaczyć czy pomoże w Twoim pilocie. Jak już będzie rozebrany, to zawsze można podziałać z mikro switchami, gdyby się okazało, że to jednak z nimi problem.

Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka) :/

Edytowane przez xaryon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka)

A może to Cię zainteresuje ? https://www.olx.pl/oferta/programowanie-kluczyka-bmw-e46-e39-e36-CID5-IDBTU08.html
Później jeszcze tylko zrobić grot u gościa co dorabia kluczyki i po problemie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, xaryon napisał:

Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka) :/

Mogę rozkleić, nie będą wyglądać tragicznie, ale też nie jak nowe :)

Albo zrobię nowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Otulonynocabmwe36
      Witam mam pytanko do kolegów między innymi moj brat  zakupił BMW  E46 2.0D  136km  ale auto posiada  jeden malutki malusienki problemik (Konczy się turbo seryjne 2.0d).I mam do kolegów  zapytanko ponieważ nie znam się na tym ale posiadam  poprzednie w bardzo dobrej kondycji turbo z Bmw e39 3.0d 184km  . Turbosprężarka jest z firmy GARRETT   M53 jakoś tak ale zmierzając do pytania  między innymi pytanie to takie.Czy da rade  włożyć to turbo bez żadnych komplikacji które  mam z 3.0D do 2.0D ? 
      PROSZĘ TYLKO  O ODPOWIEDZI KTÓRE NIE BEDA PONIŻAJACE BO SIĘ NIE ZNAM 
      Proszę o szybka opinię oraz jakie mogą byc widoczne efekty które zadziałają  miedzy innymi na mocy lub przyspieszeniu.Pozdrawiam serdecznie wszystkie pany i panewki 😊
    • Przez Drazik
      Mój pierwszy post, więc Dzień dobry :)
      Dzisiaj po dłuższej jeździe ze stałą prędkością - około 120 (autostrada do Katowic), na miejscu całkowicie zabrakło mocy. Wygląda jakby nie działała turbina, auto na biegach 1, 2, 3 wkreca się do końca, ale 4,5,6 bez szans.  Nic nie dymi, nie kopci, po prostu brak mocy. W drodze powrotnej na autostradzie ciężko było przekroczyć 130, a na tempomacie na 6 przy 120 nie dawał rady utrzymać prędkości pod górę.
       
      Na innych forach wyczytałem, że to najprawdopodobniej przeplywomierz padł.  Robiłem test na 4 i 5 gaz w podłogę.  Ekonomizer nie pokazał więcej niż 14-15l.
       
      Jutro planuje odłączyć przeplywomierz i sprawdzić czy się poprawi i lepiej będzie się wkrecał.  
       
      Ewentualnie co jeszcze mogę sprawdzić własnymi siłami?
       
      Gdzie najlepiej polecacie podjechać na podłączenie pod komputer, żeby sprawdzić podczas jazdy wskazania?
    • Przez Mł0dy
      Witam, jestem młodym posiadaczem bmw e38,  i mam taki problem
      zgubiłem gdzieś  kluczyk, zamówiłem nowy oczywiście z transporderem i programatorem ak90+ 
      wymontowałem wkładkę z bagażnika, dorobiłem kluczyk, i uradowany wsadzam do stacyjki, i .... no właśnie kluczyk kręci się w kółko, blokada nie ustepuje.
      Moje pytanie brzmi, czy przypadkiem te wkłady się nie róźnią? w sensie, czy stacyjka nie ma innego szlifu ? muszę dodać że jeszcze nie zakodowałem klucza, do ews bo nie moge go znaleźc . ( i nie wiem czy jest sens skoro klucz kręci się w stacyjce )   
    • Przez Asot
      Witajcie. Posiadam poliftową e46 z fabrycznymi lampami z xenonem.
      Rok temu wymieniałem odbłyśniki (jest to komplet, czyli stelaż z soczewką,
      metalowym odbłyśnikiem i mechanizmem z klapką, dzięki któremu mamy tzw. BiXenon.
      Problem w tym, że prawdopodobnie nie podłączyłem odpowiednich kabelków 
      i ta klapka się nie uruchamia. Panowie jak to ogarnąć? Czy tam aby nie potrzeba podłączyć 
      jakichś kabelków? Jak to ogarnąć, coś, ktoś?
    • Przez Kłaku00
      Witam wszystkich razem z moim skromnym sedanem ?

  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.