Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E39 530d Niskie cisnienie paliwa


Errtu

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to E39 530d M57 po lifcie

Witam chciałem sie podzielić z wami moim problemem jest duzo informacji na temat niskiego cisnienia paliwa na forum ale nie usuwa problemu wiec dlatego nowy temat

Wiec Tak kupilem auto juz z tym problem

od strony komputerowej .. wyglada to tak

INPA wywala taki blad

4704 pre - supply pressure momitoring

error occured 1. times at:

Engine speed 2197.80

air-temperature 21.12

einspritzmenge 56.32 mm~3

fuel pre-supply pressure 3.52 bar

i ilosc km przejechane

error occured 2. times at:

Engine speed 1898.10

air-temperature 19.73

einspritzmenge 33.79 mm~3

fuel pre-supply pressure 3.57 bar

i ilosc km przejechane

error occured 3. times at:

Engine speed 1498.50

air-temperature 14.27

einspritzmenge 31.75 mm~3

fuel pre-supply pressure 3.60 bar

i ilosc km przejechane

Z interfejsu delphi

Blad

1260 -Delivery pump control system - po polsku uklad regulacji pompy rozdzielaczowej

odnosnie jechania na 5 biegu 70-80 km na godzine wcisniety pedal na maxa i auto zaczyna przyspieszac puszcza i znow przyspiesza puszcza i ciagnie do konca czuc takie jak by szarpniecie mozliwe ze to normalne i to zmiana geometrji turbiny

ok oto moje poczynania

po odczytaniu bledu wymienilem pompe podprogowa piterburga na jakiegos chinczyka

nastepnie autem jezdilem z pol roku z bledem

pojechalem na zakupy wyszlem z sklepu i nie chcial mi zapalic na okolo 30% rozgrzania silnika czyli pewnie kolo 50-70stopnic (odpalilem z startera w filtr ) zdarzylo sie to 2 razy

nastepnie oddalem wtryski do regeneracji z podejrzeniem ze leja tzn sprawdzili mi i trzymaly cisnienie ale powiedzieli ze juz wtryski nadaja sie na regeneracje auto kopcilo na czarno po dodaniu gazu teraz jest o niebo lepiej ale problem ten sam nastepnie serwis wymiana wszytkich filtrow i czyszczenie nowe wezyki podcisnienia do turbo i wszedzie gdzie sie dalo silikonowe

wiec nastepnie .. po podpieciu delphi interfejsu .. po polsku uklad regulacji pompy rozdzielaczowe dalo mi to do myslenia .. i kupilem czujnik regulacji pompy CR nowy boscha nadal to samo

nastepnie idac i szukajac po forum kupilem czujnik cisnienia na litwie wysokiego cisnienia wymienilem (bosch) nadal to samo

nastepnie mowie moze pompa ta chinska nie daje rady podporogowa wiec kupilem piterburga

bylo troche lepiej bo cisnienie z 3.7 barow na odpalonym silniku podskoczylo do 4 barow ale nadal spada do 3.6

wiec mowie moze pompka z zbiornika tez wymienilem na piterburga i przedmuchalem wezyki paliwa dmuchnolem od pompy podprogowej do zbiornika oczywiscie z rozlaczona pompa

nadal to samo

ps odpoiolem jeszcze czujnik od filtra paliwa ale nadal byl wyczuwalny spadek mocy wiec czujnik uznalem ze jest dobry..

do do auta nie ma zadnych klapek w kolektorze turbo ponoc bylo wymienione na nowe .. nowe wezyki podcisnienia wyczyszczony egr przeczyszczone wtyczki od wtryskow i innych zlaczek od silnika

co jeszcze moze powodowac ten blad bo mi juz rece opadaja ... i portfel finansowo goleje.. prosze o pomoc jak ktos wie jakas informacje .. najlepiej bym nie musial juz wydawac ;D

dzieki za przeczytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...