Errtu Opublikowano 30 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Pacjent to E39 530d M57 po lifcie Witam chciałem sie podzielić z wami moim problemem jest duzo informacji na temat niskiego cisnienia paliwa na forum ale nie usuwa problemu wiec dlatego nowy temat Wiec Tak kupilem auto juz z tym problem od strony komputerowej .. wyglada to tak INPA wywala taki blad 4704 pre - supply pressure momitoring error occured 1. times at: Engine speed 2197.80 air-temperature 21.12 einspritzmenge 56.32 mm~3 fuel pre-supply pressure 3.52 bar i ilosc km przejechane error occured 2. times at: Engine speed 1898.10 air-temperature 19.73 einspritzmenge 33.79 mm~3 fuel pre-supply pressure 3.57 bar i ilosc km przejechane error occured 3. times at: Engine speed 1498.50 air-temperature 14.27 einspritzmenge 31.75 mm~3 fuel pre-supply pressure 3.60 bar i ilosc km przejechane Z interfejsu delphi Blad 1260 -Delivery pump control system - po polsku uklad regulacji pompy rozdzielaczowej odnosnie jechania na 5 biegu 70-80 km na godzine wcisniety pedal na maxa i auto zaczyna przyspieszac puszcza i znow przyspiesza puszcza i ciagnie do konca czuc takie jak by szarpniecie mozliwe ze to normalne i to zmiana geometrji turbiny ok oto moje poczynania po odczytaniu bledu wymienilem pompe podprogowa piterburga na jakiegos chinczyka nastepnie autem jezdilem z pol roku z bledem pojechalem na zakupy wyszlem z sklepu i nie chcial mi zapalic na okolo 30% rozgrzania silnika czyli pewnie kolo 50-70stopnic (odpalilem z startera w filtr ) zdarzylo sie to 2 razy nastepnie oddalem wtryski do regeneracji z podejrzeniem ze leja tzn sprawdzili mi i trzymaly cisnienie ale powiedzieli ze juz wtryski nadaja sie na regeneracje auto kopcilo na czarno po dodaniu gazu teraz jest o niebo lepiej ale problem ten sam nastepnie serwis wymiana wszytkich filtrow i czyszczenie nowe wezyki podcisnienia do turbo i wszedzie gdzie sie dalo silikonowe wiec nastepnie .. po podpieciu delphi interfejsu .. po polsku uklad regulacji pompy rozdzielaczowe dalo mi to do myslenia .. i kupilem czujnik regulacji pompy CR nowy boscha nadal to samo nastepnie idac i szukajac po forum kupilem czujnik cisnienia na litwie wysokiego cisnienia wymienilem (bosch) nadal to samo nastepnie mowie moze pompa ta chinska nie daje rady podporogowa wiec kupilem piterburga bylo troche lepiej bo cisnienie z 3.7 barow na odpalonym silniku podskoczylo do 4 barow ale nadal spada do 3.6 wiec mowie moze pompka z zbiornika tez wymienilem na piterburga i przedmuchalem wezyki paliwa dmuchnolem od pompy podprogowej do zbiornika oczywiscie z rozlaczona pompa nadal to samo ps odpoiolem jeszcze czujnik od filtra paliwa ale nadal byl wyczuwalny spadek mocy wiec czujnik uznalem ze jest dobry.. do do auta nie ma zadnych klapek w kolektorze turbo ponoc bylo wymienione na nowe .. nowe wezyki podcisnienia wyczyszczony egr przeczyszczone wtyczki od wtryskow i innych zlaczek od silnika co jeszcze moze powodowac ten blad bo mi juz rece opadaja ... i portfel finansowo goleje.. prosze o pomoc jak ktos wie jakas informacje .. najlepiej bym nie musial juz wydawac ;D dzieki za przeczytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.