Kosa Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam Pilnie potrzebuje foto, jak wygląda usytuowanie czujnika/elementu odpowiedzialnego za zapalanie się kontrolki od ręcznego (blaszka z kabelkiem) Jest on przykręcony do ręcznego, jakby ktoś mógł strzelić wyraźna fotke tego elementu (jest pod osłoną ręcznego) z góry dzięki pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 walne foto ale dopiero okolo 18/19.00 wkleje na forum, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 znalazłem coś takiego, ale niech mi tylko ktoś potwierdzi, skierowany w dól i chodzi w pionie ?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Sama blaszka jest chyba oryginalna ale przewod raczej dorabiany. Na emaila moge Ci wyslac w rozdzielczosci 5MP. By tomaszeks_88, shot with N95 at 2010-04-07 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 na moim zdjeciu reczny nie jest zaciagniety gdy zaciagniesz to ten czarny bolec idzie w dol i ten bialy element traci punkt podparcia i czujnik (kawalek blaszki) dotyka metalu powodujac zamkniecie obwodu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 oki wodze juz wszystko, czyli jak dotkne przewodem metalu to powinna zapalić sie kontrolka, u mnie chyba jest tylko z drugiej strony mocowany (od strony pasażera) dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacperix Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 podepnę się tutaj żeby nie tworzyć nowego topicu, w e46 ręczny lepiej regulować przy kole wykręcając jedną śrubę czy pod mieszkiem w kabinie na śrubkach, generalnie ręczny u mnie jest dość słaby i zaczyna coś działać strasznie wysoko 6-7 ząbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 hamulec regulujesz przy kole,przy mieszku to już raczej ustawiasz sobie wysokość dźwigni ręcznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 jak stoi wysoko to reguluj przy dzwigni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam, najpierw trzeba rozkręcić samoregulator tak, aby przy kręceniu bębnem czy tarczobębnem było słychać tarcie szczęk o owy bęben, oczywiście przy zluzowanym ręcznym. Później trzeba zaciągnać ręczny na przepisowe 3-4 ząbki i regulować śrubami linki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.