Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



FRYCIU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie jak sprawdzić czy auto ma zamontowany fabryczny alarm?? Wyczytałem w instrukcji obsługi ze powinny raz mrugnąć kierunki i mrugają jak zamyka się drzwi i tak też robią le nie widziałem żeby gdzieś w środku mrugała jakaś kontrolka. Znalazłem tez punkcje CODE w e34 po paru próbach odpalenia lub błędnego wpisaniu auto się ryglowało kierunki migały i klakson wył a w e39 jak z tym jest ??

Edytowane przez FRYCIU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze sterowanie alermem musi być w kluczyku, zadnych dodatkowych pilotów, kontrolka od alarmu powinna sie znajdować pod włącznikiem świateł mijania i wtedy:

1. jak zamykasz jeden sygnał+1x kierunki

2. jak otwierasz 2xsygnał+2xkierunki

3. jak któreś drzwi są nie domknięte lub maska a zamkniesz z pilota to 4xsygnał+4xkierunki

Moze być np bez sygnału, zalezy jak alarm został ustawiony.

jak zamkniesz kopnij mocniej w prawe koło lub podnieś na lewarku - powienien sie włączyć alarm.

Jęśli natomiast naciśniej szybko 2 razy przycisk zamnkniecia auta to auto sie zamknie ale alarm nie uzbroi.

Sterownik alarmu znajduje sie pod obudową filtra kabinowego od strony kierowcy i przewody idą tym samym otworem co linka otwierania maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz założyć samemu - są zestawy na allegro, ale rożnie z tym bywa i humorzasta elekryka w E39 moze tego nie przyjąć. Najlepiej to zadanie zlecic dobremu warsztatowi no http://www.emel-alarmy.pl/ np autoalarm ,SEO Dolphin jest honorowany przez PZU

Edytowane przez kozin09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć tylko sprawdzonych alarmowców bo w BMW łatwo namieszać. Najczęstszym problemem jest podpięcie alarmu nie bezpośrednio do zasilania tylo pod stacyjke. Problem w tym że w tym momencie komputer w samochodzie jest cały czas aktywny i siorbie akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryczny alarm najczesciej mial tez tzw. czujnik przechylu - montowany mniej wiecej po srodku podsufitki + w lusterku wewnetrznym z tego co wiem zawsze byla dioda wskazujaca zazbrojenie alarmu. Zawsze tez fabryczny alarm mial obsluge za/rozbrojenia w kluczyku.

Co do kopniecia w kolo to az tak czuly to on raczej nie jest - ale za to proba podniesienia na lewarku konczy sie juz donosnym dzwiekiem "uwaga dzialam" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...