FRYCIU Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) Witam mam pytanie jak sprawdzić czy auto ma zamontowany fabryczny alarm?? Wyczytałem w instrukcji obsługi ze powinny raz mrugnąć kierunki i mrugają jak zamyka się drzwi i tak też robią le nie widziałem żeby gdzieś w środku mrugała jakaś kontrolka. Znalazłem tez punkcje CODE w e34 po paru próbach odpalenia lub błędnego wpisaniu auto się ryglowało kierunki migały i klakson wył a w e39 jak z tym jest ?? Edytowane 27 Czerwca 2010 przez FRYCIU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Po pierwsze sterowanie alermem musi być w kluczyku, zadnych dodatkowych pilotów, kontrolka od alarmu powinna sie znajdować pod włącznikiem świateł mijania i wtedy: 1. jak zamykasz jeden sygnał+1x kierunki 2. jak otwierasz 2xsygnał+2xkierunki 3. jak któreś drzwi są nie domknięte lub maska a zamkniesz z pilota to 4xsygnał+4xkierunki Moze być np bez sygnału, zalezy jak alarm został ustawiony. jak zamkniesz kopnij mocniej w prawe koło lub podnieś na lewarku - powienien sie włączyć alarm. Jęśli natomiast naciśniej szybko 2 razy przycisk zamnkniecia auta to auto sie zamknie ale alarm nie uzbroi. Sterownik alarmu znajduje sie pod obudową filtra kabinowego od strony kierowcy i przewody idą tym samym otworem co linka otwierania maski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam w takim bądź razie nie mam fabrycznego alarmu muszę założyć dodatkowe zabezpieczenie tylko jakie?? jakiej firmy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 (edytowane) Mozesz założyć samemu - są zestawy na allegro, ale rożnie z tym bywa i humorzasta elekryka w E39 moze tego nie przyjąć. Najlepiej to zadanie zlecic dobremu warsztatowi no http://www.emel-alarmy.pl/ np autoalarm ,SEO Dolphin jest honorowany przez PZU Edytowane 29 Czerwca 2010 przez kozin09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Mój kuzyn kupił na allegro taki bajer - żelazną sztabą spinasz wszystkie pedały...tego raczej nikt nie ogarnie a napewno nie w kilka sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Musisz mieć tylko sprawdzonych alarmowców bo w BMW łatwo namieszać. Najczęstszym problemem jest podpięcie alarmu nie bezpośrednio do zasilania tylo pod stacyjke. Problem w tym że w tym momencie komputer w samochodzie jest cały czas aktywny i siorbie akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 siemka jak chcesz to podaj mi nr VIN to przesle ci caly rozkodowany:)) bedziesz wiedzial wszystko to co autko mialo fabrycznie zamontowane:)) mam brata w servisie BMW> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 siemka jak chcesz to podaj mi nr VIN to przesle ci caly rozkodowany:)) bedziesz wiedzial wszystko to co autko mialo fabrycznie zamontowane:))mam brata w servisie BMW> To ja się na to pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Krystian Ty jesteś tym kumplem Matiego o którym mi opowiadał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 tak to ja:) zapoznalismy sie w Napoli z tego co pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 tak to ja:) zapoznalismy sie w Napoli z tego co pamietam Mam nadzieję, że następnym razem napijemy się piwka razem Pozdrawiam serdecznie i do zobaczyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 kozin09 przeslij mi nr vin na maila aluss1@o2.pl i podpisz sie:)) to jutro dam bratu i rozkoduje ci go:D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 spoko forest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oggy Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Fabryczny alarm najczesciej mial tez tzw. czujnik przechylu - montowany mniej wiecej po srodku podsufitki + w lusterku wewnetrznym z tego co wiem zawsze byla dioda wskazujaca zazbrojenie alarmu. Zawsze tez fabryczny alarm mial obsluge za/rozbrojenia w kluczyku. Co do kopniecia w kolo to az tak czuly to on raczej nie jest - ale za to proba podniesienia na lewarku konczy sie juz donosnym dzwiekiem "uwaga dzialam" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.