Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak to zwykle bywa po zakupie auta pewne rzeczy zaczynaja wychodzic.

Mianowicie auto jest po wymianie dwoch wahaczy lewa/przod poniewaz przy gwaltownym nacisnieciu hamulca slychac bylo mocny stuk.Problem nie zniknal ale poprawil sie w znaczynym stopniu.I teraz nie wiem czy to jest przyczyna drgan przy predkosci 90-100km/h czy jest jeszcze cosik...I tu kilka opcji :

1.czy jest jakies lozysko w gniezdzie amortyzatora?

2.niewywazone kola

3.zbierznosc kol

4.uzywane opony na wykonczeniu

Ktore z opcji mozna zepchnac na drugi plan ?

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Wahacze powinno sie wymieniac parami, tzn lewa i prawa strona.

A to mnie zastanowiło .... po co wymieniac 4 wahacze jesli padnie tylko jeden swożen np z górnego wahacza ? mozesz to jakos uzasadnic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze powinno sie wymieniac parami, tzn lewa i prawa strona.

Dzieki.

Prawa strona wydaje sie byc sprawna,tym bardziej ze kolor wahaczy wskazuje ze byly juz wymieniane i to nie dawno.

Zapomnialem dodac ze drgan nie ma na kierownicy tylko na budzie a fotel pasazera sie rowniez trzesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

A wracając do listy to

1. jest łozysko

2. warto sprawdzic kółka

3. co do zbieżności to oglądnij opony czy ktorejs bardziej nie zbiera od wewnatrz

4. czasem własnie człowiek powymienia całą zawieche a winne będą zużyte oponki

Tomski to co tak cicho siedzisz , 7 na podwórku a na forum cisza jak na pogrzebie organisty :D chyba ze gdzies wrzucałes temata o nowym nabytku a ja ..... go przeoczyłem :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomski to co tak cicho siedzisz , 7 na podwórku a na forum cisza jak na pogrzebie organisty :D chyba ze gdzies wrzucałes temata o nowym nabytku a ja ..... go przeoczyłem :drunk:

Nie chcialem nic mowic ale bylo mi smutno bo nic mi nie napisales :))

A oto link http://www.maxbimmer.pl/threads/11262-TOMSKI-e38-728i

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Nie chcialem nic mowic ale bylo mi smutno bo nic mi nie napisales ) A oto link http://www.maxbimmer.pl/threads/11262-TOMSKI-e38-728i Pozdrawiam

No to ładna wtopa .... sorka za to przeoczenie , ale to chyba przez to ze bylismy w Norwegii i tak troche na szybko i bardzo pobieżnie przeglądnełem wtedy forum :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to mnie zastanowiło .... po co wymieniac 4 wahacze jesli padnie tylko jeden swożen np z górnego wahacza ? mozesz to jakos uzasadnic ?

Jezeli padnie jeden wahacz to powinno wymienic sie dwa, bo gumy w tulejach sie starzeja, sa coraz bardzie nadwyrezone i wymieniajac tylko jedna strone nie beda rowno sztywne, a powinny byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec kola przednie wywazone i od 50mph czuc lekko a przy 70mph drgania sa mocne.Na kierownicy nie ma nic,nie drgnie i jedzie prosto.

Wahacze z prawej strony wydaja sie lekko zuzyte.Czy mozliwe jest ze tylne zawieszenie lub kola powoduje takie trzesiawki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W e34 mialem takie cos, ze przy okolo 110km trzeslo buda tak ze nie wiedzialem o co chodzi. Przyczyna okazala sie zupelnie inna. Odma byla walnieta i odpadl przewod od tylu, co spowodowalo ze bralo strasznie duzo lewego powietrza. Nie wiem jak to w &er u ciebie wglada z odma, tylko pisze jaki ja mialem przypadek. A silnik chodzi rowno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak silnik chodzi rowno i nie faluje na obrotach.Jest delikatnie cosik z wentylatorem,visco moze.Ale sprawdze odme.

Tylne kola wywazone.Jak auto bylo na dwoch lewarkach poruszalem lewym "na boki" i nic ale za to prawe ma spory luz.Wiec wydaje mi sie ze to jest wlasnie przyczyna.Czyli jesli sie nie myle to lozysko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli kolo tylne lata ci na boki to z duzym prawdopodobienstwem poszedl krotki wahacz na tej stronie (ciekawe, bo zazwyczaj te akurat nie padaja). w PL bodaj cos ok. 470 zł takowy kosztuje. I faktycznie moze to powodowac telepanie. Z przodu wszystkie tuleje posprawdzales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mozesz zaznaczyc ktory to wahacz krotki. Przod jako tako sprawdzony ale stawiam na tylne kolo.Nawet na postoju widac jak gora kola jest pochylona w strone amortyzatora.

zaw..jpg

PS> Szefie wszystkich szefow> co zrobic aby zdjecia byly wieksze.Pomniejszam je przed dodaniem aby nie zajmowaly za duzo miejsca ale te sa troske za male.

zaw..jpg

Edytowane przez Tomski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zakładać nowego tematu, mam nadzieję że Tomski się nie obrazi że się podczepiam ale kończą mi się pomysły na mój problem. Też jest on związany z drganiami ale przy 80km/h. Zaczyna mi telepać przodem jakbym miał poluzowane śruby od kół (sprawdzałem - to nie to), mam pozakładane dystanse. To może być od tego (źle wyważony?) czy to po prostu jakaś część zawiechy ?? Będe wdzięczny za każdą podpowiedź. Miałem podpytać na spocie ale zajął nas temat car audio....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...