Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam za jakiś czas zamiar kupić sobie BMW E34 w sedanie, ale nie wiem w jakim silniku.. chce żeby auto w miare sie odpychało ale i nie paliło zbyt dużo, myślałem nad jakimś 2.5/2.8 w gazowni, ale sam nie wiem. Jakie są koszta utrzymania takiej E34 - części użytkowe itd. Dzięki za odpowiedzi, Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe V8 - to już do wymiany 8świec

Hmm przeraża Cię koszt 2 swiec więcej (około 10zł /szt -> 20zł za 2 dodatkowe) ?

przewodów wys.

W V8 nie ma przewodów wysokiego napięcia , są cewki na każdej swiecy

a ja nie chce ładować sie w koszta...

To moze poszukaj jakiegos innego auta ? E34 to praktycznie juz pełnoletnie egzemplarze wyjątkiem mogą być te z końca produkcji (oczywiście nie umniejszam E34) po prostu mówie że w każdej będzie coś do zrobienia i tego raczej nie przeskoczysz bez względu na to czy kupisz 2.5 czy 3.0 V8.

A ile średnio wypije benzyny/gazu taki 2.5

W okolicach 12L trzeba liczyć gazu , pozostaje jeszcze kwestia czy to będzie manual czy automat i czy jezdzisz bardziej po mieście czy na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13k za v8 na Schnitzer'ach i z dobrym(ciekawy jaki model)radiem Alpiny to nie jest dużo...jeszcze,jeżeli sekwencja sprawuje się nieźle to naprawdę nie jest drogo.hmmm,dopiero teraz zauważyłem rocznik,ale w sumie to bez większego znaczenia.

ta za 8900-można się bliżej przyjrzeć.Kojarzę nazwę sprzedającego-on chyba co jakiś czas jakieś auta wystawia...

Wracając do pytania,czy e34 jest drogie w utrzymaniu-nie:)jestem pozytywnie zaskoczony,bo długi czas nie kupowałem tego auta(choć mi się zawsze baaardzo podobało)ze względu na koszty.Kupiłem auto pod koniec maja,2k poszło na podstawowy serwis(można by wyjść taniej o ile ktoś ma smykałkę do mechaniki),przejechałem okolo 8tys km i jestem bardzo zadowolony:) spalanie-na trasie na emeryta to do okolo 10litrów gazu zapewne mozna zejsc...tak przypuszczam,bo zazwyczaj przelotowa predkosc wychodzi wieksza i wtedy spalanie okolo 12-13litrów.Po mieście nie liczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13k za v8 na Schnitzer'ach i z dobrym(ciekawy jaki model)radiem Alpiny to nie jest dużo...jeszcze,jeżeli sekwencja sprawuje się nieźle to naprawdę nie jest drogo.hmmm,dopiero teraz zauważyłem rocznik,ale w sumie to bez większego znaczenia

Ale gdzie masz V8? 535 to jest R6.

Polecam jak najbardziej e34, a szczegolnie V8. Jezeli bedzie sekwencja do tego to naprawde zbije koszta w dol, zreszta, kazdy wie ze V8 pracuje zupelnie inaczej. Tak jak mordulec napisal, przewodow nie ma, sa cewki na kazdej swiecy. Cos za cos, czesci do silnika V8 moga byc drozsze, rozrzad jezeli sie rozsypie to juz inne koszta w porownaniu do R6 (cos o tym wiem), ale jazda nia to zupelnie inna bajka.

Poszukaj sobie jakiejs ladnej V-ki koniecznie z instalacja gazowa, bo zdarzaja sie egzemplarze z sekwencja za przyzwoite pieniadze (bierz pod uwage ze za sama sekwencje do V8 trzeba zaplacic 5tys). Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi :), Mazi dzięki... ale mnie wkur***** tacy ludzie co wmawiają, że igiełka a to sztrucel ******. Także myśle, że będę rozmyślał nad 2.5, 3.0, 3.5 R6 - z gazownią, w miare sie odpycha a i nie czyści kieszeni.. 2.0 nie chce za żadne skarby jeździłem E39 2.0 150 koni w automacie porażka nie ma siły jechać :/ Chociaż silnik zdrowy ale nie do takiej masy i chleje od cholery bo ten silnik męczy sie żeby napędzić to auto. PS. Mi to się widzi czarna E34 na feli,glebie, smoked lampy przod i tyl, czarna skóra w środku i czarne szyby... Dla mnie diabieł :P PSS. Dobre są TDS w E34 ?? Pozdro

Edytowane przez germanstyle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli myślisz nad 3.0 lub więcej to myśl o tds'ie jest nie na miejscu:)inna bajka.inna kultura pracy,osiągi itd.nie ma co porównywać. przejedź się tds'em,r6 i v8 i będziesz wiedział czego szukasz:)na razie dużo nie pomożemy, bo Ty bładzisz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli zycie polegaloby na wybieraniu miedzy tym co daje najwiekszy fun to mysle ze jak w stanach do wyboru tylko silniki v8 i wieksze bylyby i dla proletariatu r6 :D

trzeba sobie odpowiedziec na pare za***iscie waznych pytan :D ile jezdzisz? do czego uzywasz auta? czy to ma byc zabawka? dupowoz? czy perelka na ktora bedziesz patrzec z progu garazu w kapciach :D ? jesli jesli zabawka i perelka to silnik jest nie istotny moze byc nawet v12 (ktorego oczywiscie w piatkach nie bylo) :D ale jesli masz tym autem jezdzic na codzien to wybierz kompromis 525 mysle ze to jest to :D jesli latasz 10-15 tys rocznie to cena benzyny Cie nie zabije co do gazu nie bede doradzac bo go nie lubie :D wole latac z buta albo zeby auto stalo :D wiec tutaj nie jestem obiektywny

jesli szukasz ekonomi to w sumie mozesz wziac TDS-a troche oszczedniejszy bo w miescie zjara Ci 9-10 :D na trasie 7 wiec nie jest zle tylko znalezc dobra sztuke tez nie latwo , ale ostatnio kolega kupil zdrowe e39 TDS z 97 za 12,9 pln , ale trzeba dobrze poszukac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że troche pier***le :) , też nienawidze gazu, taka e34 mi sie bardzo podoba jako auto.. stara ale jak german style to mnie jara... nie będzie to natomiast perełka picowana i wyjezdzana w niedziele dlatego też bedzie gaz. Generalnie ja jestem od dzieciństwa fanatykiem VW ( zaraz lincz bedzie hehe ) ale moja przygoda sie skończyła niestety z tą marką narazie i chce polatac beeeeeeemą :) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz TDS'a. Coraz trudniej jest znalezc naprawde zadbany egzemplarz, a tylko taki ci bedzie sluzyl. Wystarczy ze trafisz na taka "perelke" jak wiekszosc z allegro, ktyora byla katowana to odezwie sie to z czasem. Pompy w tdsach lubia sie psuc, a to juz nie tania zabawa. 525 jest od cholery, benzyniak, 6 garow, a skoro ich jest mnostwo to z czesciami rowniez nie ma problemu. Osobiscie mysle ze jezeli i tak zakladasz gazownie to poszperaj po jakis V-kach, a noz widelec znajdziesz juz z instalacja a gwarantuje ci ze przyjemnosc z jazdy bedziesz mial spora. Przynajmniej zaoszczedzisz na koszt radia, bo nie bedzie ci ono potrzebne :D Ale jezeli nie to radze 2,5. W ladnym stanie napewno nie bedziesz zawiedziony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poznałem wczoraj takiego kolesia co ma pojęcia troche o BMW i powiedział, że takim optymalnym silnikiem w E34 jest 2.5 24v - nie dużo pali a i wyprzedzić sie da. Mówił natomiast, że odradza 3.0 bo mało sie różni osiągami od 2.5 a pali wiecej a 3.5 to już wogóle bezsens lepiej V'ke. Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...