Skocz do zawartości


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie tego jeszcze nie było jechałem dzisiaj na Wrocław i po 12 km zablokowały mi się wycieraczki na środku szyby i amen nie ma szans na ich włączenie nie działają na żadnym biegu musiałem je cofnąć ręcznie i tu pytanie do was czy miał ktoś z was taki przypadek lub gdzie szukać przyczyny teraz deszczowa pogoda i bez wycieraczek ani rusz pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście też obstawiam silniczek bo w sumie jedna wycieraczka lata luźno jak by się urwała a druga znów jak by zablokowana a bezpiecznik ok bo pierwsze co sprawdziłem najlepsze jest to że jak próbuje włączyć to widać ze wycieraczki próbują się włączyć. Będę musiał zadzwonić do Krzyśka z Brzegu i oddać mu auto.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam już przyczynę problemu z moimi wycieraczkami otóż wyrobił się ten trzpień który napędza prowadnice i silniczek pracował a prowadnica sobie leżała na dole a trzpień pracował na dole wrzuciłem zdjęcia awarii

20100917071.jpg

Uploaded with ImageShack.us

20100917070.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

w moim touringu miałem problem ,ale z tyłu,podjechałem do elektryka i diagnoza:wymienić silniczek

dobrze,że "fachowiec"nie miał takiego,bo bym wziął na miejscu,postanowiłem sam rozebrać mechanizm ten w szybie,i okazało się ,że na tulejce nazbierało się syfu,po wyczyszczeniu i nasmarowaniu śmiga aż miło

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez beqgameplay
      Witam, bawił się ktoś m62b44 w zwiększanie pojemności? Posiadam swoje e39 540 w automacie, po pewnym czasie uzytkowania silnik zaczął szwankować więc pojechałem do mechanika zeby sprawdzic kompresje, na jednym cylindrze wyszlo 6 barów Pojechałem do kolejnego i potwierdził ze silnik do remontu, co lepsze okazało się ze w aucie jest wrzucony piec 3,5 v8 więc oryginalne 4,4 ktos wczesniej wyrzucil i wrzucił słabsza wersje. Moim planem jest kupno uzywanego silnika 4,4 przy okazji otworzenie go i pomajstrowanie przy nim troszke zeby troche mocy z niego zrobic. Szukam informacji, porad co jak i ile wyjdzie tutaj. Znalazlem juz jedna osobe co do 4,4 wrzuciła tłoki i wał i wyszlo prawie 400km co mnie by takze satysfakcjnowalo. Na razie chce ten silnik ogarnąć bez żadnego turbo ani kompresora. Pozdro!
    • Przez rudolf520
      Witam
      Od dłuższego czasu mam pewien problem. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają się światła stopu, nie działa radio oraz klakson. Wymieniony został moduł komfortu, akumulator i dalej nic. Czy miał ktoś do czynienia z takim czymś? Czy problem moze być w stacyjce?
       
    • Przez fizol2019
      To mój pierwszy post, witam wszystkich na forum
      Niedawno kupiłem e39 z silnikiem 3.0d, moc 193km.
      Wszystko działa jak nalezy, zalany olej 5w30 valvoline. silnik ma moc i jest radość z jazdy.
      auto zawsze odpala, ale silnik musi zrobić 2 do 4 obrotów zanim odpali. Tak samo na rozgrzanym.
      przebieg to 290 000km.
      zdaję sobie sprawę że niedługo czas na drogie naprawy typu wtryski itd, jestem przygotowany na takie wydatki.
      Ciekawi mnie co może być przyczyną takiego ciężkiego rozruchu nawet na rozgrzanym silniku.
      Złe ciśnienie na listwie CR?
      Zużyte wtryski?
      Słabo działająca pompa progowa?
      Słaba kompresja?
       
      Akumulator nowy, pompa w baku nowa, filtr paliwa nowy, auto nie dymi, ma moc, rozrusznik kręci całkiem żwawo.
      Co sprawdzić żeby dokładniej zdiagnozować przyczynę?
       
      W silniku 0 błędów, sprawdzane KTSem.
       
      Może mogę sprawdzić w wartościach rzeczywistych czy ciśnienia są okej, ale nie znam wartości normalnych dla zdrowego silnika
       
      z góry dziękuję
    • Przez Piuro555
      Witam planuje remont generalny M52b28 z 6.98r. Szukam dobrego mechanika który zrobi to jak należy. Chcę odrestaurować swoje BMW e39 528i 98r. Do tego odrazu chce zrobić remont skrzyni biegów b5 manual i całego układu napędowego wał, dyfer. Chcę żeby auto posłużło mi kolejne 20lat. Szukam mechanika w okolicach Złotów i Piły woj. Wielkopolskie ale jeśli znacie naprawdę dobrego fachowca gdzieś dalej to też piszcie napewno wezmę to pod uwagę. Z góry dziękuję za wszystkie informacje.
    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...