jarek060179 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 wymieniony termostat skazówka 90 st w czasie jazdy raz wieje zimno raz ciepło układ odpowietszony kto pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 A jak masz ustawione pokrętło na środkowym przednim nawiewie? Jak masz na zimno, to tak jest faktycznie, zależnie od pracy klimatroniku. Jak ustawisz na ciepłe, to już tylko będzie grzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) wymieniony termostat skazówka 90 st w czasie jazdy raz wieje zimno raz ciepło układ odpowietszony kto pomoze Siema,ja jestem Tomek a Ty kto ? U nas na forum jest taki zwyczaj,ze zawsze zaczynamy od dzialu przywitan, a Ty tworzysz temat i ani czesc ani pocaluj mnie w d.... Moja rada - przedstaw sie,a napewno ktos Ci tutaj pomoze. pozdrawiam. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez Tomek v8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Ja wzialbym jeszcze pod uwage elektrozawory cieczy, ktore puszczaja plyn do nagrzewnicy - mogly sie zapiec/zatrzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefmat Opublikowano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Po pierwsze kiedy były wymieniane: filtr czy filtry powietrza do kabiny? Jeżeli są nowe lub na pewno sprawne, to czy 2.0 L jest osobny silniczek elektryczny przed nagrzewnicą? Jeżeli tak, to trzeba go sprawdzić. O poziomie płynu chłodzącego i odpowietrzeniu układu chłodzącego przypominać chyba nie trzeba. Ciepło pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Elektrozawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirAW Opublikowano 21 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Siema,ja jestem Tomek a Ty kto ?U nas na forum jest taki zwyczaj,ze zawsze zaczynamy od dzialu przywitan, a Ty tworzysz temat i ani czesc ani pocaluj mnie w d.... Moja rada - przedstaw sie,a napewno ktos Ci tutaj pomoze. pozdrawiam. Człowieku wyluzuj troszeczkę i grzeczniej pisz. Od kogoś wymagasz kultury a sam z "buzią" wyjeżdżasz - to nie fair. Oczywiście, że masz rację o przedstawianiu się na starcie ale czasami człowiek jest poddenerwowany awarią swojego auta i pisze o problemie a nie o kurtuazji. Daj luz - idą święta jarek060179: sprawdź jeszcze korek zbiorniczka wyrównawczego, jeśli jest zdeformowany, uszkodzony to trzeba go wymienić. Wbrew pozorom też ma wpływ na ogrzewanie. Pozdro. [/url] Odwiedź profil Zobacz posty Prywatna wiadomość Odwiedź blog Zobacz artykuły Add as Contact Send Email Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefmat Opublikowano 21 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Czy użytkownik , zakładajacy temat -jeszcze do niego zagląda? Bo ja tu widzę forum się stara, chyba że jarek już się poddał! Ciepło pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.