Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem tutaj zupełnie nowa, jestem też laikiem jeśli chodzi o samochody. No, może w ostatnim czasie trochę "liznęłam", ale nawet nie śni mi się porównywać się z kimkolwiek z Was.

Nie spodziewam się gotowych odpowiedzi więc nie piszcie mi, proszę, żebym "się goniła" :lol: Raczej chciałabym pomocy i zwrócenia uwagi na co ja mam zwrócić uwagę :-) Ale od początku.

Chciałam kupić samochód. Akurat znajomy prowadzi warsztat i jest miłośnikiem BMW. Nigdy nie byłam zainteresowana tym samochodem. Złożyło się, że miał do sprzedania e36. Pojechałam i... zakochałam się w tym samochodzie. Po prostu jakbym dostała młotkiem w głowę.

Tamtego samochodu nie kupiłam, bo miał poważną usterkę i znajomy powiedział że mi go nie sprzeda, ale od tamtej pory nie szukam już niczego innego tylko BMW.

Mam, na obecną chwilę, dwie możliwości.

Pierwsza - BMW E36 z silnikiem 1,6 na łańcuszku, 1995 r. Coupe. Podstawowa wersja, ubogo wyposażona - elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, wspomaganie (ale to chyba każda ma). Brak klimy. Benzyna. Przebieg 150.000. Samochód z pewnego źródła.

Samochód - bajka. Bajka jak dla mnie jeśli chodzi o widok z zewnątrz. Cudowny, zero rdzy, zero zarysowań, laleczka. Mechanicznie podobno taka sama laleczka, ale to jeszcze muszę sprawdzić u kolegi mechanika. Natomiast przyjmuję, że też nic w nim nie ma do zrobienia, bo to samochód z polecenia.

Cena: 12.000

Druga opcja. Samochód od znajomego tego mojego kolegi mechanika. Kolega mechanik wszystko w nim ostatnio robił i mówi, że na tę chwilę nic do zrobienia nie ma, oprócz zarysowań w dwóch miejscach.

1997 r., coupe, klima, ABS, kontrola trakcji. Benzyna. 1,6 na łańcuszku również. Nie wiem jaki przebieg, musze dopytać.

Cena 7000 zł.