czarunia2 Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Witam. co moze być przyczyną chwiania sie obrotow mniej wiecej od500 do 700/800. przy tym z rury leci czarny dym z kazdym wzrostem obrotow. Przy wcisnieciu gazu obr. przez ok 1/2 sek. po puszczeniu pedalu gazu zostaja na tylu na ile zabralem noge. Czasami jest idealnie obr. są rowniutkie.. przypomne silnik 2,4td m21... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Witam czarny dym jak to w dieslu, ale nadmierne ilości sugerowałyby nieprawidłowe spalanie. Co do obrotów to może pompa wtryskowa, ale takie teoretyzowanie to o ścianę walnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Miotanie obrotami to pewnie nastawnik pompy wtryskowej, ale ja mam niewielkie doświadczenie jeżeli chodzi o diesle, wiec może ktoś sie tu jeszcze wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 sprawdz wtryski moze ktorys leje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAPTOR Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Moim skromnym zdaniem,przyczyną będzie 'zawalony' zawór EGR tzw.recyrkólator spalin. W silnikach starszego typu,zazwyczaj wystarczało wyciągnąć go i porządnie umyć benz.ekstrakc. Cokolwiek pompy siadają~niestety fakt:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 17 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 jezeli bedziesz sprawdzal wtryski to cisnienie jakie powinny trzymac jest wytloczone na wtryskach jak uporasz sie z problemem to daj znac co to bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarunia2 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 sory za zadkie odpowiedzi a;e aktualnie zadko mam dostep do kompa. dzieki za odpowiedzi ale mysle ze to bardziej cos z pompa bo bardzo czesto sie zapowietrza. odpowietrze odpale jest wszystko ok. gasze odpalam i tak wkolko moge ale jak postoji nie odpalana z 2 dni znowu jest cala rurka zapowietrza . tylko pare bombli piany.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 w razie czego pisz na priv mam taka pompę od td 324 dogadamy się nie zdzieram i wiadomo forumowicze rabat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 20 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 (edytowane) AAAaaaa to ja sie jeszcze podpytam co cos jezeli piszemy o 2.4 td wiecie przy ilu obrotach wlacza sie turbina ?? Swoja droga czy przy swoim m21 masz pompe paliwa ? w dodatku nie chodzi i o to cos w zbiorniku bo ja tam cos znalazlem wyjalem rozebralem zepsulem i wymienilem i byl to plywak chyba nie ma tam jako takiej elektrycznej pompki paliwa czy mi sie tylko wydaje ? Ahas poszukaj nieszczelnosci przy podstawie filtra paliwka... Wiesz o co mi chodzi o to co sie wkreca filterek paliwka Edytowane 20 Października 2011 przez bullit87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.