Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Niestety obecna sytuacja finansowa mnie zmusza do sprzedania czegos, czym nie zdążyłem się nawet nacieszyc. Jestem zmuszony sprzedac swoja e30 328i cupetke.

Większość z was na forum wie jak mocno doinwestowany jest ten samochod. Sam silnik, skrzynia i roboty mechaniczne kosztowaly mnie ponad 16tys. Do tego roboty blacharskie (robota przy kielichu, podluznica i cala reszta doprowadzona do porządku. Wszystkie ubytki od spodu naprawione i zakonserwowane) - 1800zl. Szpera o dużej glowie z przełożeniem 3,73 - 900zl. Kolektory od s50b30 przystosowane do silnika 2,8 i ori wydech (wraz z katalizatorami) m52b28 – 1000zl. Do tego należałoby doliczyc koszt samochodu 5000zl, opony, fotele m-technik od e46 coupe i przystosowanie ich do e30 plus kupe innych ******ol. Lista naprawde robi się dluga i kosztowna. No ale tak bywa..

W skrocie co zostalo w niej zrobione:

- silnik m52b28 + skrzynia

- kolektor ssacy m50

- kompletne sprzeglo - nowe

- lapy silnika od e36

- termostat - nowy

- pompa wody - nowa

- slizgi - nowe

- prowadnice - nowe

- wszystkie uszczeki w calym silniku - pokrywy rozrzadu, walu, zaworow, vanos, glowicy, kolektora ssacego m50 - wszystkie nowe.

- glowica zabielana, zawory wyczyszczone i dotarte. Cala jednostka sprawdzona na szczelnosc.

- popychacze - nowe

- wal skrocony

- przegub walu - nowy

- podpora walu - nowa

- wahacze i tarcze - nowe

- tuleje tylnej belki - nowe

- tuleje wahaczy - nowe

- chlodica wody (od M3) - nowa

- wentylator SPALA plus mocowania - nowy (wentylator wlaczany przyciskiem z kabiny)

- przekladnia e36 - Regenerowana

- montaz wspomagania

- przewody wspomagania - nowe

- weze wody (silikonowe) - nowe

- czujnik temperatury wody w chlodnicy - nowy

- czujnik temperatury wody m20 - nowy

- serwo - regenerowane

- pompa hamulcowa - nowa

- poduszki silnika (od M3)

- poduszki skrzyni biegow - nowe

- przewody do akumulatora - nowe (akumulator przelozony do bagaznika aby trzymac dobrze rozlozony ciezar)

- short shifter + koszyk - nowy

- laczniki stabilizatora przod (firmy MEYLE HD) - nowe

- gumy stabilizatora przod - nowe

- oslony pod gumy stabilizatora - nowe

- mocowania chlodnicy - nowe

- lozysko walu pod skrzynie - nowe

- tuleje wahaczy M3 pelne - nowe

- sworznie krotkie wahacza - nowe

- drazek kierowniczy kompletny - nowy

- przewody hamulocowe przod - nowe

- filtr paliwa - nowy

- przewody w oplocie stalowym do filtra paliwa - nowe

- amortyzatory przednie - nowe

- odboje amortyzatorow przod - nowe

- laczniki stabilizatorow - nowe

- filtr stozkowy Sandtler

- kolektor wydechowy ori e36 m3 s50b30

- zalana nowym olejem i zalozona szpera na duzej glowie (3,73)

- deska rozdzielcza (poprzednia miala pekniecie)

- oslona miski olejowej - blacha 5mm.

- fotele kubelkowe m-technik od e46 coupe

- kierownica m-technik II

- felgi CR 16 calowe - przod 7,5J (215/45), Tyl 9J (225/45)

- przednie lampy BH z krzyzami

- ksenony 6000K.

oraz link do tematu, gdzie wszystko napisane jest po kolei...

http://www.maxbimmer.pl/threads/9477-BMW-moje-byle-i-moje-obecne-)/page18

Samochod robiony naprawde z sercem, nie oszczędzano na nim grosza poniewaz myślałem ze zostanie u mnie na dlugo. Lakier ma dwu letni (poprzedni właściciel). Na same tablice 328NN czekalem chyba z 4 miesiace. Zarejestrowany i ubezpieczony tak jak powinno być, czyli jako e30 z 1989 z silnikiem o pojemności 2793cm, książkę serwisowa założyłem w dniu zakupu. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu oraz na oględziny w dowolnym warsztacie we Wroclawiu.

Cena 18 000zl.

Do tego mogę dorzucic dedykowany tłumik do m52b28 sebringa (chodzi cicho) oraz przyciemnione lampy tylne (obecnie zalozone sa fabryczne). Wszelkie pytania proszę kierowac telefonicznie: 502 61 10 10 lub na PW.

Będę miał jakies aktualne foty pod koniec tygodnia, wtedy wkleje i od razu będę cupetke wystawial na allegro

Pozdrawiam.

Photo0853.jpg

Edytowane przez woz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...