Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj poszedłem sobie do autka bo ładna pogoda zacząłem coś grzebać w śnieżynce i okazało się jeszcze że cieknie chłodnica wody (już zamówiona) no i do tego dopatrzyłem się że jest pęknięta pompa wspomagania po prostu od uderzenia ułamała się obudowa

coraz więcej tego wszystkiego wychodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

następna rzecz potrzebuje pilnie łapę pompy wspomagania !!!

dzisiaj korzystając z ładnej pogody (śnieg i -3) poszedłem trochę do autka jest trochę czasu bo jestem na chorobowym :) :) :)

zamontowałem chłodnice wody,chłodnice oleju,intercooler wziąłem się za pompę wspomagania a tam okazało się że pękła łapa trzymająca pompę K***A jakaś masakra bo pompę kupiłem

a i mam problem jak bez uszkodzeń zdjąć koło na pompie wspomaganie bo ni cholery nie mogłem a bałem się coś uszkodzić już tyle tego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj odpaliłem swoją ,,śnieżynkę'' poczekałem aż wskazówka stanie w pion i przejechałem się nią troszeczkę

jechałem bez paska alternatora bez wspomagania oczywiście beż ładowania i teraz takie pytanko

jak jej dałem po garach to wiadomo wskoczyła temperatura bez paska bo nie działa pompa wody no i układ nie odpowietrzony ,ale ona do tego bardzo dymiła na czarno i co jeszcze nie było czuć turbiny czy to dlatego że nie wszystko zamontowane nie ma ładowania czy może jeszcze coś mi padło w aucie

jutro postaram się wszystko pozakładać do kupy bo już mam łapę pompy wspomagania ,pompę pasek i te inne ******ły

ps. m-pakiet kupiony czeka na malowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałem po garach to wiadomo wskoczyła temperatura bez paska bo nie działa pompa wody no i układ nie odpowietrzony

A później mówią, że TDS'y są złe, bo uszczelka pod głowicą pada... :P

Co do czarnego dymu wychodzi na to, że za mało powietrza, za dużo paliwa. Wszystkie węże z powietrzem są w porządku? Sprawdź dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czarnego dymu wychodzi na to, że za mało powietrza, za dużo paliwa. Wszystkie węże z powietrzem są w porządku? Sprawdź dokładnie.

rura intercoolera spadła a nie przykręciłem jak egr zaślepiałem ale (jak to Dyziek podpowiedział) dostałem się do turbiny no i wygląda chyba normalnie nie znam się czyli wirnik srebrny lekko przybrudzony i minimalne ślady oleju dodam że wąż od turbiny praktyczni spadł nie trzymała go obejma

dzisiaj poskładam wszystko do kupy i zobaczymy co się będzie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dzisiaj wreszcie ,,śnieżynka została uruchomiona po miesiącu stania :)

po wymianie chłodnicy oleju ,wody ic paska alternatora łapy pompy wspomagania samą pompę wspomagania oczywiście oleju płynu wspomagania płynu chłodnicy wisco wiatraka wisco pompa wody

pierwsza próba tydzień temu skończyła się bardzo źle wisko pęknięte dostało za dużej wibracji i się stało wyrwało pompę wody wisco w drzazgi podarło osłonę maski kawałki wiatraka porobiły prawie na wylot dziury w masce wisco odpadło i wbiło się w chłodnicę wody wymienioną tydzień wcześniej

dzisiaj po bojach i wymianie pompy wody wisco z wiatrakiem chłodnicy wody oczywiście płynów (znowu ) została uruchomiona i jeździ na razie zamontowałem na szybko nie pomalowany m-pakiet oby można było przed świętami się poruszać no i wrzuciłem letnie fele m-pakietowe :)

jak się wyrobię i mi wymieszają lakier to może uda się podrzucić do malowania a jak nie to po świętach :)

więc pamiętajcie nie zakładajcie wentylatora wisco który był klejony albo jest gdzieś połamany bo narobicie sobie pełno szkód cieszę się że tylko takie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem śnieżynką na testach w Jetronicu aby sprawdzić całe zawieszenie po tym jak wyleciałem z drogi i jestem mega zadowolony do roboty tylko końcówki drążków oraz lewy drążek do wimiany do tego prawa linka hamulca ręcznego bo coś słabo łapie wyprostować obudowę tłumika bo pogięta lekko się sączy z przewodów co wchodzą do chłodnicy oleju

no i powoli się kończą tylne amorki bo mają 58% a przód 77%

jednak po takim strzale w krawężniki i po torowisku można śmiało stwierdzić że zawieszenie EIBACH jest naprawdę dobre i mocne :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...