Avascik Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Witam Pytanie czysto teoretyczne jak narazie Jakie graty potrzebne? Czy skrzynie tez trzeba zmieniac ? Orientacyjne koszty takiego zabiegu ? No i zasadnicze pytanie czy sie oplaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 zasadnicze pytanie czy sie oplaca hmmm jezeli masz blimka jeszcze pojezdzic to pewnie ze tak 2.8 juz w miare przyzwoicie jedzie 2.0 to stanowczo za malo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avascik Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Buda zdrowa, jezdzi sie cicho dobrze i przyjemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Buda zdrowa, jezdzi sie cicho dobrze i przyjemnie czyli warto sam słup niejest drogi reszta gratow powinna pasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) Witam Pytanie czysto teoretyczne jak narazie Jakie graty potrzebne? Czy skrzynie tez trzeba zmieniac ? Orientacyjne koszty takiego zabiegu ? No i zasadnicze pytanie czy sie oplaca Potrzebujesz silnik 2.8 i kompa z tego motoru jakbym Ja taką operację robił to skrzynie od 2.8 też bym wziął w komplecie. Z tego co mi wiadomo to wał jest inny niż w 2.0 i dyferencjał mocniejszy więc jeśli chciałbyś aby wszystko miało ręce i nogi to reszta klamotów też by się zdała. Jeśli ma jeździć to silnik,skrzynia i komp to będzie jeździć :dance: Edytowane 23 Marca 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avascik Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ale wiazki kabli kolektory tlumik moga zostac stare ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 wydech jest napewno inny co do kolektorow niejestem pewny no i sondy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Wiązki kabli takie same jeśli byś chciał robić na cacy to jak pisze Tomi wydechy też się różnią z tego co mi wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avascik Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Czyli tak wersja oszczędnościowa: silnik z kolektorem ssącym przepustnicą wszystkimi wężami od powietrza przepływką i puszką filtra z tej racji że 2.8 ma wszystko w dolocie grubsze niż 2.0. wiązka silnika, sprzęgło i reszta osprzętu zostaje , jedyne co trzeba zrobić to wgrać mapy od 2.8 do sterownika wersja drozsza tzw fabryczna to co wyżej plus sprzęgło 240, skrzynia 320z- duża, wał, dyfer, półosie, wydech. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) Kolego jak zostawisz swoją skrzynie to będą inne przełożenia,auto będzie miało inne przyśpieszenia niż pełno wartościowe 2.8. Zresztą piszesz sam co trzeba zrobić to nie wiem po co pytasz... Jeśli chcesz przełożyć sam silnik i zmienić mapę to dla mnie będzie wielka kupa :drool: Oczywiście jeździć będzie... Edytowane 25 Marca 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avascik Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Napisalem to czego sie dowiedzialem a co dodac jeszcze do tego czekam na pomoc bo nie wiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Zapytaj sam siebie czy chcesz zmienić silnik na 2.8 czy jest to opłacalne dla Ciebie.Bo jeśli chcesz na tym oszczędzać i wsadzać sam silnik to mija się z celem taka operacja... Jeśli to ma jeździć jak 2.8 to weź pod uwagę resztę części do takiej operacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avascik Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Mysle nad ta druga opcja ze wszytskimi gratami tylko czy to aby koniec tej listy czy jeszcze cos bedzie trza kupowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Postaw komuś dobrą whisky i poproś aby posprawdzał co się różni w gratach między 2.0 a 2.8 i tyle. Różni się silnik,skrzynia,komp resztę niech ktoś sprawdzi na kompie w programie z częściami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.