Kosa Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 problem jest następujący, u mnie INPA pokazuje wsio OK tzn. BATT i IGN ON, NCS rozczytuje moduły u znajomego w e46 BATT ON IGN OFF, NCS ma problem z komunikacją F1-F3-E46-moduł- ... no response auto to anglik po przekładce, czy mozliwym jest ze w OBDII coś zostało zle polutowane ? co mozna sprawdzic dzieki pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 sprawdź po prostu czy w gnieździe diagnostycznym na pinie nr 1 jest 12v po włączeniu zapłonu, jak nie ma to mu tam podaj napięcie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 sprawdź po prostu czy w gnieździe diagnostycznym na pinie nr 1 jest 12v po włączeniu zapłonu, jak nie ma to mu tam podaj napięcie Masz moze rozpiske gniazda? Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 1 - IGN 4 - GND 5- GND 7 - K LINE 8 - K LINE 15 - L LINE 16 - +12V 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 zrobiona zwora 1-16 , inpa rozpoznaje juz IGN ON, ale i tak łączy sie tylko z silnikiem NCS i DIS lipa no connection 2. co to za błąg nr 171 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) pewnie jest podpięta tylko linia K na pinie 7 (tam jest właśnie tylko silnik) cała reszta modułów powinna być podpięta pod pin 8, a nie ma tam przypadkiem dodatkowo okrągłego gniazda pod maską? jaki rocznik? jak pin 8 nie jest podpięty to musisz poprowadzić z niego przewód do licznika i będzie hulać reszta modułów szczegóły podam później jak jesteś zainteresowany bo teraz zmykam Błąd 171 - zasilanie paliwa/kontrola mieszanki błąd może mieć związek z błędem od sondy Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 jak pin 8 nie jest podpięty to musisz poprowadzić z niego przewód do licznika i będzie hulać reszta modułów czekam na rozwinięcie, całkiem zapomniałem że e46 może miec jeszcze gniazdo okrągłe, dziś to sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Wszystko ladnie poszlo przez okragle zlacze wraz ze zmiana mil na km :-) Wysłane z mojego GT-N7000 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 poszlo przez okragle zlacze roczniki ok 2000 tak właśnie mają, gniazdo OBDII w kabinie łączy tylko z silnikiem i nie pokazuję zapłonu a tym pod maską zrobisz wszystko 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pku84 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 roczniki ok 2000 tak właśnie mają, gniazdo OBDII w kabinie łączy tylko z silnikiem i nie pokazuję zapłonu a tym pod maską zrobisz wszystko Dzięki Panowie za pomoc - bo tutaj się rozchodzi o mój nowy nabytek :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 każde bmw,które ma dwie wtyki,OBDII i okrągłą,trzeba podłączać do okrągłej,do OBDII poprowadzony jest tylko jeden pin,do 20 pin-obydwa-7 i 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 każde bmw,które ma dwie wtyki,OBDII i okrągłą,trzeba podłączać do okrągłej,do OBDII poprowadzony jest tylko jeden pin,do 20 pin-obydwa-7 i 8 można jeszcze zrobić mostek na 2,17 i 20 w okrągłym i wtedy wszystko zrobisz przez OBD ale nie pokaże zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.