Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam E32 i byłem z niej bardzo zadowolony mimo przygód z nią do piątku 26.04.2013r

Opiszę wszystko co i jak.

Rano paliła idealnie. Wróciłem do domu poszedłem i wróciłem po godzinie tylko kręci. Znajomy pociągnoł mnie na linkę i odpaliła fajnie zadowolony byłem pojechałem na spacer. Wracam do samochodu po ok dwóch godzinach kręce i nic tylko słychać jak kręci. Ktoś powiedział że pływak mi się walnoł i paliwo skończyło no to zaciągneli mnie na stacje wlałem paliło i chce różyć lipa dalej nic nowego. Na przewody i nic na pych też nic nie idzie. Wieczorem przyjechał znajomy i na linke. A ja wiem po jakiś 10 - 20 metrach spróbowałem odpalić ooo udało się no to zjechaliśmy rozpieliśmy linkę i wróciliśmy oczywiście ja się jeszcze pokręciłem nie wyłanczając samochodu. Na benzynie przejechałem ok 15 KM a na lpg ok 5. Wróciłem na parking wyłączyłem i odpalam działa za pierwszym fajnie zadowolony i szczęśliwy. Do domu przebrać zjeść i chciałem pojechać, no ale okazało się po godzinie że nie odpala już. Oczywiście telefony i dowiaduje się co może być.

W sobotę ( 27.04.2013 r ) Wymieninone zostały :

- czujnik położenia wału ( na używany ale sprawny ) - i dalej do samo kręci ale nic więcej

- świece, przewody, kopułka - nic nowego nie było

Niedziela ( 28.04.2013r )

- Sprawdzałem czy płynie prąd na cewce i czy dochodzi do pompy paliwowej jest. Na cewce ok 11 - 12 V na pompie podczas kręcenia 11-12V

Poniedziałek ( 29.04.2013r )

- Wymieniona cewka - sprawdzenie czy jest iskra i nadal brak przełożyłem na stary czujnik wału ale dalej to samo.

Wtorek ( 30.04.2013r)

- Podłączona pod komputer i zero błędów

- Sprawdzenie " zębów " na kole do którego jest czujnik położenia wału. Wszystkie są i nie wyglądają na uszkodzone.

Co jest nie tak ? Czy czujniki położenia wału są walnięte i nie dają impulsu na cewkę która nie daje iskry ? Szczerze już nie wiem co robić, liczyłem że komputer coś mądrego powie ale oprócz odchudzenia portfela nic więcej nie powiedział. Słyszałem że coś nie tak z rozrusznikiem może nie być prawda ? Najbardziej dziwi mnie to że na linkę odpala a tak nic. Kręci ale nie może odpalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź napięcie na cewce podczas kręcenia rozrusznikiem, albo podaj jej prąd prosto z akumulatora, już taki przypadek miałem że prąd na cewce był ok, przy kręceniu troche spadał i cewka nie dawała iskry a na popych palił... szukając rozwiązania zrobiłem tak jak Ci napisałem i zapalił od razu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@grzesiek2304 było to robione i nic. Plus szedł z plusa na silniku a potem z aku i zero efektu. Tak jak pisałem na cewce jest ok 11 - 12 V mówiąc że był facet z komputerem to nie chodzi mi o laptopa tylko o taki profesjonalny komp. ( Auto Wesoła )

Poraz kolejny słyszę takie coś :

Rozrusznik. Do pełnej naprawy lub wymiany. Sieje polem tak że zakłóca resztę. Ale beemki czasem mają problem z kablami pomiędzy aku a silnikiem. Jak z pychu pojawi się iskra to rozrusznik.

Możliwe ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.