michal2000-85 Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 witam. mam wydaje mi sie problem w e34 2.4td z 88r. auto po odaleniu po nocy chodzi na odpowiednich obrotach ale po chwili jak zlapie troszkie temp to trzyma tak okolo 800-900 obrotow czyli za wysoko. pracuje rowno wkreca sie bez problemow bardzo ladnie ale zastanawia mnie dlaczego ma takiewysokie obroty. a i jaszcze jedno, mam te auto od niedawna i przy nawet delikatnym przegazowaniu tak do 3 tys puszcza czarny dymek. nic wielkiego ale jednak. pytanie brzmi czy szukac przyczyny sprawdzac wtryski itp czy poprostu 25 lat zrobilo swoje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 25 lat na pewno swoje zrobiło. Czarny dymek może świadczyć o zużyciu wtryskiwaczy, ale nie jest to zasadą. A propos, może ktoś grzebał przy pompie, świadczyć mogą obroty i czasem dymienie jak opisałeś. Może warto byłoby sprawdzić jej ustawienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 a jak tam spalanie duże masz jeśli chodzi o ,,dymek '' to bym się nie przejmował przy 3 tyś obrotów lekki diesel musi dymić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2000-85 Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 co do spalania to trudno mi powiedziec bo od niedawna mam to auto, alw wydaje sie ze sporo jakies 9-10l. co do dymku to tez mi sie wydawalo ze wtryskiwacze. a ustawienia pompy to tu sa mechanicznie czy komputerem trzeba? tylko dlaczego ktos mial by to robc ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2000-85 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 zauważyłem ostatnio ze w przewodzie paliwowym ktory idzie od filtra do pompy jest sporo powietrza po odpaleniu jak auto postoi troche. czy to moze byc przyczyna tych obrotow i skad tam powietrze gdzie szukac nieszczelnosci? dodam ze pali dobrze moze dlatego ze jest zawor zwrotny zamontowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Bąbelki powietrza mogą świadczyć o nieszczelności w układzie. Posprawdzaj przewody na trasie pompa filtr. Z tego co pamiętam są tam małe oringi. Może są już zużyte i gdzieś łapią powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.