Dawid Bawara Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Mam e36 z 95r. z silnikiem M52B20. Chciałbym się dowiedzieć dokładnie jakie części będę potrzebował do tego swapu, jak to dokładnie jest z tym ewsem ? Jaka jest różnica jeśli w 2.0 mam 1 vanosa, a włożę 2.8 z podwójnym vanosem ? Instalacja pasuje, czy trzeba coś przerabiać ? Dyfer i skrzynie zostawiam z 2.0. Mam okazje kupić słupek z e46 2.8 na podwójnym vanosie za 500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaku Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Instalacja jest zupełnie inna, trzeba lutować. Skrzynia też jest inna. Osprzęt również. Poszukaj info o swapach m52b28TU do e36, jest tego dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 8 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 elektryke najlepiej mieć razem z silnikiem z dawcy, u mnie było z tym plug&play. co do ewsu DME, moduł i transmiter w kluczyku musi być z jednego kompletu, Jeśli masz EWS, wystarczą te trzy elementy i bedzie działać. Jeśli nie masz-> kpl ews potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Skoro zostawiasz podzespoły z 2.0 to nie będziesz miał taki samych parametrów pracy jak zmienisz sam silnik na 2.8 przecież różnią się przełożenia biegów itp. Widzę,że napaliłeś się na silnik za 500zł szczerze dobrego silnika za 500zł nigdy nie spotkałem...Ale może masz dojście happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaku Opublikowano 8 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 elektryke najlepiej mieć razem z silnikiem z dawcy, u mnie było z tym plug&play.co do ewsu DME, moduł i transmiter w kluczyku musi być z jednego kompletu, Jeśli masz EWS, wystarczą te trzy elementy i bedzie działać. Jeśli nie masz-> kpl ews potrzebny. Przy swapie na m52b28 plug&play, ale to jest podwójny vanos, czyli m52b28TU-troche różnic jest. Co do tematu, Dawid, 500zł za słupek spoko cena, ale mnóstwo gratów będziesz musiał kupić. Ecu, przepływka, instalacja, sondy(są aż 4)... Lepiej już kupić całe m52b28. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Bawara Opublikowano 8 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 najgorzej będzie chyba dostać te resztę części, ponoć skrzynia pasuje, chyba będę musiał rzeczywiście kupować całego swapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Bawara Opublikowano 23 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Kupuje kompletny silnik z e39 m52b25, oprócz silnika o sterowników trzeba coś jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Kolego sam chcesz to robić czy jakiś mechanik ?Powinien wiedzieć jak jest kumaty i powiedzieć co trzeba aby było cacy,a co trzeba aby jeździło...Przełożenie samego silnika bez osprzętu to pójście na skróty...A skrzynia,wydech itp. ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Jeśli chodzi o ten m52b25 wydech ten sam co w 2.0 skrzynia podejdzie bez problemu jedyne co trzeba będzie zmienić to sprzęgło bo w 2.0 jest inne to samo się tyczy m52b28 na pojedyńczym vanosie wszystko jest w " google" wystarczy poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flashback Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Ja powiem tak. Lepiej jest wydać 5tyś zł i zrobić to u ludzi którzy naprawdę się na tym znają, niż kupić silnik za 500zł + osprzęt, i z którym będziesz miał w ..uj kłopotów, bo auta i tak nie będzie jeździć tak jak powinno. Przemyśl to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Bawara Opublikowano 23 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 będę to robił z kolegą mechanikiem, dyfer zostawiam, a silnik biorę kompletny razem ze skrzynią, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Proponuję na realom.com ustawić w jednej zakładce 320 a w drugiej 325 i porównywać czy elementy są takie same, np. wał, dolot, wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 proponuję to 2.8 wziąść od gościa za 5stówek i wystawić na aledrogo za tysiaka :mrgreen: albo podaj namiar na gościa:mrgreen: , a co do swapowania to polecam brać wszystko z jednego auta i furą się przejechać przed wytarganiem motoru z budy inaczej zawsze coś będzie brakować albo kulało i nie będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.