Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem następującu gdy z rana odpale auto i dodam gazu do dechy strzela w kolektor ssacy, ciezko sie wkreca na obroty gdy łąpnie jakies 30 stopni w miare możliwosc jedzie juz nie strzela i wogle, gdy przeżuci na gaz to jak ręką odją, na kompie pokazuje następujące rzeczy, Limit sterowania mieszanką paliwa Bank 1 (poza zakresem) Limit sterowania mieszanką paliwa Bank 2 (poza zakresem), sond na wolnych obrotach pokazuja jakies 30/40mv gdy dodam do około 3 tys obr pokazują jakies 800/500mv, wygląda to tak jakby na wolnych miał ciągle bogato Pytanie dlaczego ?, na wolnych ciepły/zimny jak stoi to czuc ze na któryms kuleje, kolejna ciekawa sprawa przy ruszaniu auto jest bardzo osłabione gdy ruszam przygasa przy zmianie biegów z 1na2 z 2na3 szarpie nie jest elastyczne tak jak powinno byc, wahą daje z tułu mocno, zmieniłem rury dolotowe bo były sparciałe, przepływke podmieniałem na 100% sprawną czujniki położenia wałka ssacego, wylotu, temp wody, temp pow, sprawdzane ze sprawnego auta, sondy wsadziłem 2 nowe dedykowane boscha, zostało mi wymienic jeszcze uszczelki kolektora ssacego ale watpie czy to to..., ciekawi mnie to ze sądy ciagle na bogato pokazują ktoś miał taką przyczyne?czytałem gdzies ze mógł sterownik sie wysrac i rózne inne rzeczy, ale ja potrzebuje konkretnych propozycji z życia wziętych a nie dziś czujnik jutro przepływka a pojutrze wszystkie cewki bo dla mnie to niepojętne zeby tak robic heh, dajcie jakies porady posprawdzamy, z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędy są takie jak Sonda Lambra Bank 1 poza zakresem tak samo bank 2, zdejmowałe kolektor wymieniałem uszczelki pod nim było troche benzyny na niektórych zaworach tez myslałem o wtryskach ale musze narazie zobaczyc czy bedzie jakas poprawa po tych uszczelkach kwestia kilka dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece wymieniałem jakies 3 miesiace temu, do oleju nie idzie raczej waha bo ani nie przybywa ani nie widac nic podejzanego w oleju, błędy przestały wyskakiwac sond po tym jak wywalilem nowa przepływke i wsadziłem stara a nastepnie zrobiłem adaptacje sterownika... nowa była Magneti Marelli shit:), auto fajnie sie rozpedza i ogolnie jest ok, pozostał problem strzelania w kolektor na zimnym i nie da rade sie wkrecic na obroty dopuki nie lapnie 25 stopni, gdy przezuci na gaz automatycznie normalnie jedzie co moze byc?, na ciepłym na benzynie tez normalnie jedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może czujnik temp.? Zawiesił się na wysokiej temp., a głupi sterownik myśli że piec gorący daję ubogą i dzieją się cuda... A na gorącym sondy pracują? Sondy zaczynają działać jak osiągną ok300st.C. Sprawdź ten czujnik jako że miejsce upierdliwe proponuję go wykręcić i sprawdzać rezystancję w garnku z wodą - zimna, ciepła ew. wrzątek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp w głowicy wymienilem on kilka złoty kosztował, temp pokazuje okey na kompie, na samym poczatku gdy na zimnym i na zgaszonym podepne kompa to pokazuje wszystkie temp (powietrza płynu oleju itd) na minus alejak odpale to po chwili sie zmienia, a pokazuje on tak gdy na podwórku jest jakies 10+stopnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...