Pakos Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Witam. Zimą zdechł mi wentylator w moim e39 530D. Chodzi o ten wentylator od klimy przed pasem przednim. Wyczytałem, że od września 99 roku, weszły wentylatory na 3 piny i że wszystkie są takie same?? Tzn, że od benzyny i od diesla niczym się nie różnią?? Ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Kolega zapinal celem srawdzenia taki wentylator z e39 525d do mojej e 38 4,4 i dzialalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 No to właśnie o taką informację mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Kolego po lifcie były już 3pinowe u mnie jak robiłem rezystory bo często ori padają to sprawdziłem i mam 4 przewody tzn trzy biegi wentylatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 temat już ogarnięty 3 pinowe wentylatory były od września 99 roku, więc ostatnie modele przed liftem też miały już 3 piny. Wszystkie wersje silnikowe od września 99 roku przed i po lifcie miały ten sam wentylator. Mało tego bo te same wentylatory były w X5 przed liftem a na allegro każą sobie za nie płacić 1000zł i więcej. Różniły się tylko osłoną łopatek i mocowaniem. Więc wystarczy przełożyć sam środek i wszystko śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 30 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Dkladanie Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Z tego co czytałem to wersji 3 pinowej nie da się sprawdzić tak jak 4 pinowej (podłączając zasilanie). Najprościej będzie chyba zakupić i podłączyć wtyczkę przed montażem. Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie. INPA pokazuje mi błąd wentylatora i rzeczywiście jedynie czasem drgnie zamiast się kręcić. Naprawić chyba nie ma szans. Pozostaje poszukać używki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 czasami da się reanimować, ale musisz wyjąć i zobaczyć co się dzieje w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Gościowi udało się reanimować, ale roboty trochę miał, tu link Wentylator klimatyzacjii BMW e39 naprawa - elektroda.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Lepiej poszukaj dobrej używki i wymień przerabialem to u siebie w e39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Z tego co czytałem to wersji 3 pinowej nie da się sprawdzić tak jak 4 pinowej (podłączając zasilanie). o ile dobrze pamiętam to jak 3 pinowy podłączysz na krótko to i tak nie będzie działał bo tam idą dwa plusy z czego jeden jest sygnałowy albo impolsowy czy jakoś tak i jak go podłączysz na krótko to sterowanie kaput. Możliwe, że coś pomyliłem bo elektryk ze mnie marny. Tak czy inaczej u mnie okazało się, że jest jeszcze uwalony panel klimy i drugi wentylator chodził tylko w chwili jak się grzał silnik. Więc najlepiej drugi wentylator wpiąć i zobaczyć czy wystartuje przy włączonej klimie bo może być też inna przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Jak wyżej koledzy pisali. Wywal go na wierzch, niestety musisz zwalić przedni zderzak, ale to trwa chwilę i popatrz na elementy napędu. Silniczek też idzie zregenerować, koszt to ok. 50 pln, ale raczej szukaj oryginału. Ja po regeneracji pocieszyłem się jeden sezon i w końcu przyszła pora na wymianę. Mam 4 pinowy, a koszt nie mały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.