Skocz do zawartości


Kontrolka oleju. Czy mam problem?


Zgibniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wybrałem się wczoraj do Szklarskiej i wyjątkowo "przegoniłem" swojego gracika. Zazwyczaj jeżdżę spokojnie, ale jakoś tak wyszło. Jak dojechałem na miejsce na parkingu zauważyłem, że bardzo nieregularnie miga kontrolka oleju. Zapalała się mniej więcej na pół sekundy (może krócej) z częstotliwością od sekundy do trzech. Zgasiłem auto po chwili zapaliłem ponownie i już było ok. Czy powinienem się bać drogi powrotnej czy powinno być ok?

Edytowane przez Zgibniew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć co sie stało że kontrolka zaczęła sie zapalać, a czy warto sie obawiać drogi powrotnej dowiesz sie dopiero w drodze... sprawdź poziom oleju i obserwuj kontrolke, dla pewności przeczyść styki w kostce czujnika ciśnienia oleju

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom oleju na minimum, ale stoi z górki silnikiem w dół. Olej ma normalny kolor (nie kawa z mlekiem), płyn jak był tak jest. Dziś odpaliłem i jest ok chcek control nic nie pokazuje.

No i dojechałem i nic się nie działo, jednak oddaję gracika do mechanika co by sprawdził czy dojadę nad morze i z powrotem.

Edytowane przez Zgibniew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kontrolka migala jak mialem odme do wymiany tzn. przy spokojnej jezdzie wszystko git, gdy sie troche podeptalo po gazie to podobnie jak u ciebie migala. Podrzucam tylko trop bo ja mialem taka dolegliwosc w m43.

P.S

Zmien nazwe tematu zeby bylo wiadomo o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienia są w normie, ale coś mnie zastanawia. Mechanik powiedział, że tuż po odpaleniu ma 5 bar i od razu spada do 2. I na wysokich też ma 2 bo to niby tak ma wyglądać. Zawsze myślałem, że po dodaniu gazu ciśnienie wzrasta. On jednak temu zaprzeczył mówiąc, że jest tam coś co nie pozwala na przekroczenie 2 bar. Sam nie wiem co mam myśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co, to podpiąć auto pod komnpa. Może czujnik nawala, może pompa, może jest zasyfiona, może stary olej , może słaba kompresja i wiele innych, nad którymi można gdybać. Komp po pierwsze, jeśli tu nic nie wyjdzie to zacząłbym od czujnika oleju. Nie zawadzi też sprawdzić ciśnienie oleju, wówczas pokaże stan pompy olejowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest OK okazało się, że olej był na min, a ja pokonywałem strome podjazdy. Przy okazji zrobiłem tuleje na wahaczach i dowiedziałem się, że poduszki stabilizatorów też są do roboty, ale to w innym terminie. Temat uważam za zamknięty dzięki za zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



×
×
  • Dodaj nową pozycję...