DrzewoRMT Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Witam. Przed wczoraj rano wsiadłem do auta, przekręciłem kluczyk i echo, było tylko takie cykanie i równoczesne przygasanie kontrolek. Obstawiłem, że aku padł więc poszedł do ładowania, dzisiaj go wstawiłem i tylko kontrolki się zapalają, nic więcej się nie dzieje. podłączyłem auto pod cs i przy ewsie pokazało się coś takiego "01 key 1 not recognised", o co może chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Czy to może oznaczać ze posypał się ews i konieczna będzie wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Można spróbować jeszcze kodowania,a jak nie ruszy to trzeba będze kupić moduł ews z kluczykiem czy kluczykami... Edytowane 29 Stycznia 2015 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Akurat mam tylko jeden kluczyk, mam zato drugi komputer z ews-em i pestkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 A kluczyk nie spadł Ci przypadkiem na glebę. Mógł paść transporder w kluczyku, jedynie tylko drugi komplet mógłby wyjaśnić problem.EWS raczej bym wykluczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Spaść chyba nie spadł, a czy ewentualnie słaba bateria w kluczyku miała by znaczenie i czy może być tak, ze aku jest jednak walniety, niby wszystko się świeci, centralny i alarm działają ale może to max co daje aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Podłączyłem auto jeszcze raz do kompa, tym razem przez impe, i są takie błędy: 18 ews-code (dwa-interface) not present or signal failure, 255 general reset, 2 wrong changing code with key#0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Coś ci się jakby kluczyk rozkodowal i nie współgra z ews-em, spróbuj go zakodować manualnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 W większości BMW jest tak samo. BMW Sport :: Zobacz temat - [E39] 530d 99r Jak przeprowadzic kodowanie kluczyka Lub inny opis z Autodaty. "Kodowanie kluczyka (inicjalizacja pilota) w przypadku, gdy wymiana baterii w kluczyku trwała dluzej niż 1 min - cop spowodowało rozkodowanie kluczyka- obowiązuje rownież przed użyciem nowego nadajnika (kiedy np. poprzedni miał usterkę): 1. Wsiasc do samochodu i zamknac drzwi 2. Wlozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic na pozycje nr1 (zapala sie kontrolka AIRBAG) maxymalnie na 5 sek. i wyjac kluczyk z powrotem 3. Nacisnac i przytrzymac przycisk otwierania. Nie puszczajac tego przycisku nacisnac krotko, trzykrotnie w ciagu 10 sek przycisk zamykania 4. Puscic przycisk otwierania jesli proba sie udala to centralny zamknie sie i otworzy zaraz. W razie braku reakcji centralnego ryglowania trzeba ponownie przeprowadzić inicjalizacje pilota. Jeżeli posiadacie inne kluczyki z pilotem (łącznie do 4 szt. do tego auta!!), trzeba je równiez inicjalizować, każdy w ciągu 30 sekund po poprzednim. Nie wolno przy tym poruszyć zamka kierownicy!! " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 ten opis dotyczy chyba tylko sytuacji nie działania pilota a mój otwiera i zamyka zamki i szyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 To wsadzaj to co masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Jak kluczyk reaguje to powinno z nim być wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Czyli wstawić drugi komputer z ews-em i kostka immo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 31 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) No i po wymianie kompa, ews i pestki immo auto pali na dotyk. A czy taką usterkę można naprawić inaczej niż przez wymianę tego wszystkiego bo nie zawsze ma się pod ręką taki komplet? :-) no i wyciąganie ews-u zza schowka w warunkach zimowych jest mało wygodne. Edytowane 2 Lutego 2015 przez DrzewoRMT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Można spróbować np. wkodować nową pestkę pod ten stary ews itp.Ale skoro miałeś taki zestaw i jest okej to git happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.